نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دغدغه شیرین یحیی با پرسپولیس در آستانه بازی در مسجدسلیمان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در آستانه دیدار هفته سوم پرسپولیس برابر دیگر تیم خوزستانی نفت مسجدسلیمان، یحیی گل‌محمدی با دغدغه شیرینی مواجه شده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم یحیی گل‌محمدی درحال حاضردربرخی پُست‌ها با کمبود بازیکن روبه‌روست. به طور مثال پرسپولیس درمرکز خط دفاع فقط سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را دارد یا اینکه در خط حمله فاقد یک مهاجم ششدانگ و گلزن است. اما از اتفاقات مثبت در همین تیم پرسپولیس در اختیار داشتن چندین مهره هم‌تراز در برخی دیگر از پست‌های این تیم است که تأثیرات مثبتی در کسب نتایج مطلوب برای این تیم دارد.

برای نمونه می‌توان به سمت راست خط دفاعی پرسپولیس اشاره کرد که دربازی با صنعت نفت آبادان اشاره کرد که دو ملی‌پوش در این جناح بازی کردند. مهدی شیری که به تازگی به تیم ملی دعوت شده باز هم در دفاع راست قرار گرفت و در غیاب بشار رسن خسته و فرسوده (که روی نیمکت نشسته بود) سیامک نعمتی یک خط جلوتر رفته و به عنوان هافبک راست بازی کرد.

از قضا هر دو به ویژه سیامک نعمتی نمایش خیره‌کننده‌ای ارائه داده و بارها سمت چپ خط دفاعی صنعت نفت آبادان را آزار دادند. سیامک نعمتی ستاره این دیداربود که تک گل با ارزش و سه امتیازی پرسپولیس را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این در حالی بود که یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین هافبک‌های آسیا را نیز روی نیمکت خود داشت. بشار رسن که ستاره خط میانی پرسپولیس محسوب می‌شود که همین الان هم مشتریان پولداری از لیگ ستارگان قطر دارد.

هافبک عراقی یک مهره با ارزش برای یحیی گل‌محمدی است که سرمربی پرسپولیس اصرارزیادی برای حفظ او داشت. تنها دلیلی که بشار رسن در دیدار اخیر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به میدان نرفت به خستگی مفرط او برمی‌گشت که ناشی از دو بازی متوالی در ترکیب تیم ملی عراق بود. یحیی گل‌محمدی نخواست که با بازی دادن به بشار رسن ریسک کند و هافبک تکنیکی خود را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

حالا در آستانه دیدار هفته سوم پرسپولیس برابر دیگر تیم خوزستانی نفت مسجدسلیمان، یحیی گل‌محمدی با دغدغه شیرینی مواجه شده است. اینکه در این مسابقه اززوج مهدی شیری - بشاررسن استفاده کند یا با عقب بردن سیامک نعمتی ازبشاررسن کنار او بهره ببرد؟ فراموش نباید کرد در لیگ قهرمانان آسیا بیشترین حملات پرسپولیس روی همکاری و هماهنگی زوج سیامک نعمتی - بشاررسن روی دروازه حریفان تدارک دیده شد.

این دو بازیکن باهوش بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا بودند که حالا هم در اوج آمادگی به سرمیبرند. از سوی دیگر مهدی شیری ملی پوش هم دوباره به اوج برگشته و برابر صنعت نفت آبادان نمایش خوب و مطلوبی ارائه داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    لنگ به مسجد سلیمان میبازه و دل ۵۷ میلیون تاجی شادتر میشه خخخخخخ
    • حمایت صادقی وظیفه تاجی هاست IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      ما ۶۷ میلیون هوادار تاجی به همراه مجید گودرز و شکارچی تاریکی و امید اس اس و ضد مافیای از مدیریت تیم خواهان برگناری فکری هستیم و خواستار اسطوره بزرگ خودمان امیرحسین صادقی جایگزین فکری هستیم تا قهرمان لیگ و آسیا هستیم
    • عسل IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      انقدر دلم براتون میسوزه که برای باختن رقیبتون این همه شاد میشین البته حقم دارین چون پرسپولیس تیم اول آسیاست و خدا رو شکر شما کیسه کشا ها هم قبول کردید
    • ارتش سرخ IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      چرا شما تعدادتون ثبات نداره هی کم و زیاد میشین یعنی کرونا تاثیر گذاشته؟
  • هوادارنفتmis IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    به امید خدا شکست سختی را به پرسپولیس وارد میکنیم
  • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    عیار پوشالی لنگ در بازی های قبلی مشخص شد..یعنی تا بابا مسعود نباسه اینها هیچی نیستن...
  • دلاک ضد لنگ IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    به امید شکست پیروزی برابر نفت
  • ناصر پرسپولیسی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    به امید خدا با بلدوزر از رو همتون رد میشیم
  • امیر حسین IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    گیسه کشا چقدر حقیرت میگن به امیدپیروزس نف بعد بازی هم که نفت باخت دکلشون می شکنه می رن تو غارشون خخخخخخخ
  • اس اس کبیر IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    مگه اقایحیی بااین داوران واین کمیته انظباطی واین فدراسیون فوتبال واین وزارت خونه دغدغه تلخ هم دارد.فوقش بانفت مسجدسلیمان هم بایک پنالتی لطف داورسه امتیازراصاحب میشید.بعدهم مثل جنگ زرگری دوتامصاحبه هم علیه داوربکنیدکه چراماجفتک زدیم وداورکارت داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی