نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شاهین طاهرخانی: شرطی برای پرسپولیس نگذاشتم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع فصل گذشته استقلال سکوت خود پیرامون حضورش در باشگاه پرسپولیس و عدم امضای قرارداد با این باشگاه را شکست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شاهین طاهرخانی  در خصوص دیدار روز گذشته مقابل شهرخودرو و برتری تیمش در این دیدار اظهار داشت: این بازی شرایط خاصی داشت و در ۲ روز برگزار شد ولی خیلی خوشحالم که بازی را بدون اینکه گلی دریافت کنیم با پیروزی به پایان رساندیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است  که در تمام بازی ها با همین تفکر بازی با پیکان که منجر به کسب نتیجه خوبی شد وارد زمین شویم.

مدافع جدید تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که چرا کار انتقال او به این تیم به روز آخر نقل و انتقالات کشید گفت: دلیل این همه تاخیر در انتخاب تیم، یک پیشنهاد از خارج  از کشور بود که در آخرین روز نقل و انتقالات یعنی چهارشنبه گذشته و  با توجه به مشکل ویزا تصمیم گرفتم ریسک نکنم و در نهایت به پیکان ملحق شوم.

وی افزود: عصر روز چهارشنبه ۳ گزینه برای عقد قرارداد داشتم اما به باشگاه پیکان رفتم و تمام کارهای امضای قرارداد را انجام دادم. در حین جلسه با مدیران پیکان چند نفر با من تماس گرفتند و خواستند که به باشگاه پرسپولیس بروم، آنها به من گفتند همه چیز مهیای عقد قرارداد است و فقط کافی است به باشگاه پرسپولیس بروم و قرارداد را امضا کنم.

طاهرخانی تاکید کرد: قبل از خارج شدن از باشگاه پیکان به مقصد باشگاه پرسپولیس به آقایان رحیم پور و تارتار هم گفتم من به باشگاه پرسپولیس می روم اما به احتمال خیلی زیاد بر می گردم و اینجا قرارداد می بندم. می خواهم به باشگاه پرسپولیس بروم تا به مدیران استقلال خیلی چیزها را ثابت کنم، مدیرانی که من را از باشگاهی جدا کردند که ۳ سال در آن تلاش کردم و برای رسیدن به ترکیب اصلی اش با دل و جان بازی کردم اما متاسفانه آنها نامه عدم نیاز من را زدند و در نهایت نامه تعیین تکلیف، مربی تیم و عدم نیاز را مطرح کردند!

طاهرخانی ادامه داد: وقتی به باشگاه پرسپولیس رفتم هیچکس همراهم نبود، وارد باشگاه شدم و قرارداد مدنظرشان را جلویم گذاشتند، وقتی قرارداد را خواندم متوجه شدم این پیشنهاد هیچ فرقی با پیشنهاد اولیه ای که داده بودند نکرده، فقط برایم سوال بود چرا این همه با من تماس گرفته بودند.به همین دلیل بلافاصله طبق همان قولی که به مسئولان پیکان دادم بلافاصله به این باشگاه برگشتم و قرارداد بستم.

وی تصریح کرد: نمی خواستم حرفی بزنم ولی وقتی دیدم در چند روز گذشته مدیران این باشگاه و عده ای در فضای مجازی برای خود بریدند، دوختند و تاختند، تصمیم گرفتم حقایق را بگویم. در حال حاضر هم بازیکن پیکان هستم و تمام تلاشم موفقیت این تیم است اما برای روشن شدن افکار کسانی که حرف آقایان را باور کردند می گویم به عنوان بازیکن حرفه ای هیچ خواسته غیر معقولی در آن جلسه نداشتم و اینکه موضوع که عنوان شده من شرط  و شروط گذاشته ام تا حتما باید بازی کنم یا مسائل دیگری را مطرح کردم، اصلا صحت ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسام حسینی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    چقد فوتبال ما درگیر این قانون مضحک ممنوعیت خارجی ها شده ک این آقا انگار رفته پاساژ خرید کفش ک به تارتار گفته میرم اونجا ولی بر میگردم کاش سریعتر این قانون ممنوعیت خارجی ها لغو شه بازیکن خارجی با کیفیت بیاریم تا دیگه اینطور فوتبال بیشتر از این نابود نشه
    • شاهین DE ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      این بنده خدا راست می گوید ایشان اصلا اون شب قراردادش را با پیکان بسته بود. فقط مدیران پرسپولیس با گوشزد از بالا می خواستند فیلم بازی کنند که اقا ما هیچ محدودیتی برای جذب بازیکن از استقلال نداریم . می توانیم جذب کنیم . و بخاطر مسایل مالی نتوانستیم جذب کنیم نه عهد نامه ترکمچای!!!!!! ولی ما در این فوتبال بزرگ شدیم . دادا!! دستور همین هست استقلال ازاد هست هر بازیکنی را بگیرد حتی با قرارداد . حتی از رقیب . ولی پرسپولیس نه.. چون هدف اوردن یک جام برای حسرت کشیده هاست. امسال پولی کهاستقلال در فوتبال پخش می کند. منچستر در انگلیس پخش نمی کند!!
  • شایان IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    خیلی هم عالی.کاش از اول با بازیکنی که این همه ادعا داره مذاکره نمی کردند.تا این آقا پسر این طوری طاقچه بالا نذاره.در هر صورت شرایط پرسپولیس این طور بود آقای طاهرخانی وگر نه شما فرصت رفتن به باشگاه پرسپولیس رو هم پیدا نمی کردی.
  • محمد پرسپوليسي IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    همين مصاحبه نشون ميده دروغ ميگي وقتي ميگي به باشگاه رقیب رفتم تا به مدیران استقلال خیلی چیزها را ثابت کنم اين يعني فقط رفتي که پز بدي خودت ميدونستي که قرار داد نميبندي و پول کمي ميدن
  • محمدم IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    {...} اگه باشگاه شرایطش اوکی بود دنبال تو نمیومد که . . . .تو گزینه 3...و 4 بودی عمو . . .
  • ناشناس IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    چقدر ما قرمزهای پایتخت مهم هستیم این بابا میاد که به باشگاه قبلیش اینجوری پز بده !!!!
  • امیر حسین IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    اینجا پرسپولیسیه سقف قرارداد وجود داره مثل کیسه نیست که بدون هیچ مقام و جامی به یک جا وصله و این همه ولخرجی نی کنه پول بیت المال رو
  • Ali IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    همینکه اومده ساختمان باشگاه رو دیده براش افتخاره و پز میده ب استقلال .خدا شفات بده
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    از خدات بود بیای پرسپولیس ولی پرسپولیس تورو نخواست
  • علیرضا سپاهان IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    طاهرخانی بهترسن تصمیم رو گرفت، حالا تو پیکان با خیال راحت فیکسه
  • محمودی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    توی مکتب شما بعد از استعمال قلیون . دروغ گفتن هم فرهنگ شده؟؟؟؟ واقعا لیاقت تو بازی کردن در کنار سید جلال نیست. توی این فوتبال چیزی نبودی و نخواهی شد.
  • کیسه کش منفور US ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    سوزش پوکر قهرمانی و فینالیست آسیا شدن دو بار در عرض ۳ سال خیلی دردناک و سنگین است ما اهمیت نمی دهیم برای استقلالی ها کابوس وحشتناکی است که درک آن برای ما غیر ممکن است لذا به هر کار و عملی دست میزنند تا این افتخارات پرسپولیس را به فراموشی بسپارند ولی زهی خیال باطل سالها طول می کشد که شاید بتوانید فقط بخش کوچکی از این همه افتخار را جبران کنید آقای طاهر خانی تو کی هستی که بخواهی برای ما پشیزی ارزش داشته باشد برای ما امثال شجاع خلیل زاده که چند سال واقعا عاشقانه و متعصبانه زحمت کشید دیگر ارزش آنچنانی ندارد تو و نادری .......... کی باشید
  • شمسعلی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    مطمین هستم رفته باشگاه لنگ واسه قضای حاجت .دستشویی داشته. رفته باشگاه لنگ خخخخخخخخخخ
    • مهرشاد IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      شاید هم برای استفاده از جک تری دی و یا دلالی ارز و یا کشیدن قلیون و یا کتک زدن پزشک تیم رقیب خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • محمدی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    باشه تو چقدر خوبی!!! برو برای بقا تلاش کن . تو کجا سید جلال کجا.برای بقا هم یک نیمه بیشتر بازیت ندادند. اتوبان کرده بودی!!!!
  • کیسه کش منفور US ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    خوب شمسعلی شما باید خودتان را با همین حرفها سبک کنید وگر نه سر از جاهای بدی در می آوردید البته کلا همه ی استقلالی ها در این چند سال سلامتی روانشان خدشه دار شده بخدا درکتان می کنیم ولی میدان مبارزه است چاره ای نیست باید تا می توانیم پشت حریف خود را به خاک بمالیم حتی اگر حریف کوچک و زبونی چون استقلال باشد
  • طریقت PL ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    این کری خونی های هوادارای پیروزی واقعا زشت و بی ادبانه ست و واقعا بیشتر فحاشیه تا کری خونی.تو رو خدا بخونید کامنت هاشون رو .واقعا از این حجم بی فرهنگی انسان متاسف میشه.همش فحاشی و بی تربیتی .واقعا تفاوت فرهنگ ها مشخص میشه.
    • کیسه کش حقیر IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      نه کیسه کشها خیلی فرهنگ دارند شما به جا فوتبال اگه می‌رفتید رشته دکل نوردی خیلی پیشرفت می‌کردید الکیسه عربستان از حقارت که پرسپولیس بهترین است میسوزید باید قبول کنید که تیم اول پایتخت پرسپولیس است وتیم دوم سایپا تیم سوم پیکان شما تو دسته دو عربستان باید باشید
    • ک ش PL ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      برادر، مارک تواین میگه با احمق بحث نکن، شما هم به نظرم همین کارو بکن، اینا اگه میفهمیدن که لنگی نمیشدن ، لنگی شدن چه آسان، ادم شدن چه مشکل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی