نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مجتبی عابدینی: برای بچه‌ها ناراحتم، خودم شانس آوردم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی به خبرورزشی گفت: شاید اگر من با بچه‌ها برای اردو و تست رفته بودم، من هم به کرونا مبتلا می‌شدم اما مصدومیت کتفم مرا نجات داد. 

خبرورزشیمهری رنجبر؛ اگر ۶ ششمیرباز ملی‌پوش سابر تست کرونای‌شان مثبت شده، کاپیتان‌شان هم مصدومیتش تشدید شده است. مصدومیت کهنه کتفش. مجتبی عابدینی که با شیوع کرونا از اردیبهشت ماه به روستای شورمست کوچ کرده تا از کرونا در امان باشد، حالا مصدومیتش را مداوا می‌کند. او یک‌شنبه هفته پیش مثل بقیه شمشیربازان به اردو نیامد و تست نداد اما پیگیر درمان کتفش شده. کتفی که چند سالی با دردش مدارا کرده و حتی با دردش مسابقه داده ولی با شروع تمرین و تشدید دردش، ترجیح می‌دهد درمانش کند تا در المپیک توکیو اذیت نشود. 

این روزها شمشیربازی روی دور سورپرایز است، آن از مثبت شدن تست کرونای ۶ ملی‌پوش و این از مصدومیت تو. چه خبر است؟
در این شرایط پیش می‌آید. به هر حال کشور وضعیت وخیمی دارد. مصدومیت کتف من هم، مصدومیت کهنه‌ای است که قبلاً با آن سر می‌کردم و حتی سال‌های قبل با تحملش مسابقه می‌دادم اما اسفندماه سال قبل بعد از جام جهانی‌ لهستان دردش بیشتر شد که به همین دلیل بیشتر مراعات کردم و از فروردین هم دیگر فشار نیاوردم و یک دوره استراحت هم دادم و یخ‌درمانی کردم اما با شروع تمرین شمشیربازی در یکی، دو ماه اخیر و فشار به دست و کتفم، دردش بیشتر شد. به‌ویژه وقتی پرتاب‌های وزنه‌ای که می‌زنم اذیت می‌کند. ترجیح دادم حالا که تا المپیک فرصت هست مداوایش کنم تا برای توکیو دردسرساز نشود. 

ظاهراً تو برای مداوا پیش پزشک معالج بهداد سلیمی رفتی، چه گفت؟
 بله، با تجویز پزشک، MRI گرفتم، گفت مشکل حادی نیست، یکسری دارو و پماد داد تا استفاده کنم و دو ماه دیگر دوباره پیش او بروم. فعلاً هم باید استراحت کنم. 

فیزیوتراپی هم می‌کنی؟
نه، گفت فیزیوتراپی لازم نیست، چراکه شاید تحریکش کند. البته از هفته آینده تمرینات با کش را شروع می‌کنم. 

مصدومیت کتفت برنامه‌ات را به‌هم ریخت؟
به هر حال پیش می‌آید. ولی واقعاً درد کتفم برنامه‌هایم را به‌هم ریخت اما خدا را شکر که حاد نیست. 

با این شرایط و اینکه قرار نیست اردو تا دو، سه هفته دیگر شروع شود، خوشحالی که از بقیه عقب نمی‌مانی؟
به هر حال هم من و هم بچه‌ها تا قبل از این قضایا تمرین می‌کردیم. آنها حالا با مثبت شدن تست کرونای‌شان تمرین نمی‌کنند و من هم با تشدید مصدومیتم. فکر نمی‌کردیم این اتفاقات پیش بیاید اما افتاد و با عادی شدن وضعیت باید زودتر تمرینات‌مان را شروع کنیم. 

فکرش را می‌کردی تست کرونای بچه‌ها مثبت شود؟
اصلاً در خواب هم نمی‌دیدم چه برسد به اینکه فکرش را بکنم. اتفاق خیلی عجیبی است که هر ۶ نفر تست‌شان مثبت شود. فکر نمی‌کنم تا به حال برای هیچ تیمی پیش آمده باشد. 

تو با حساسیتی که داری شانس آوردی نبودی. 
دقیقاً من شانس آوردم که نبودم. شاید اگر من با بچه‌ها برای اردو و تست رفته بودم، من هم مبتلا می‌شدم اما مصدومیت کتفم مرا نجات داد. 

بعد از شنیدن خبر تست مثبت بچه‌ها، با آنها صحبت کردی؟
با آنها تلفنی تماس گرفتم و خیالم راحت شد که خدا را شکر حال‌شان خوب است. علی، نیما و امیرحسین در خانه‌های‌شان قرنطینه شده‌اند و رهبری، فتوحی و باهر هم در خوابگاه فدراسیون. مهم این است که علائم ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی