نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش فدراسیون کشتی به دستفروشی کشتی‌گیر ایرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون کشتی برای پیگیری مشکلات محسن مدهنی، کشتی‌گیر جوان اندیمشکی به کمیته ملی المپیک نامه نوشت.

خبرورزشی/ کشتی؛ محسن مدهنی، قهرمان سال ۲۰۱۷ کشتی نوجوانان جهان از روز گذشته به خاطر انتشار فیلمی از خود در کنار یک وانت میوه فروشی به سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شده است.

این فرنگی کار که در لیگ برتر نیز با تیم شهدای مدافع حرم قم قرارداد بسته و در دور رفت هم کشتی گرفته، از مسئولان شهر خود گلایه می کند که حمایتی از او نکردند و حتی برای میوه فروشی در کنار خیابان هم موانعی برایش ایجاد کردند.

فدراسیون کشتی به انتشار این ویدیو در فضای مجازی واکنش نشان داده و سخنگوی فدراسیون با این کشتی گیر جوان تماس گرفته است.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره به روابط عمومی فدراسیون گفت: با عنایت به اینکه توجه به قهرمانان ملی در دستور کار فدراسیون قرار دارد،  بنده نیز به همین منظور با محسن مدهنی که مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه قهرمانی خود دارد، صحبت کردم و در جریان مسائل پیش آمده قرار گرفتم. آقای مدهنی گفتند در دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم شهدای قم به میدان رفتم و قرار است در دور برگشت هم با یک تیم دیگر در لیگ حضور داشته باشم و پس از پایان لیگ پیگیر کار ایشان باشیم که بنده نیز گفتم فدراسیون کشتی حامی قهرمانان خود است و هر زمان لازم باشد کار را پیگیری می کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه رشته کشتی بعنوان ورزش اول کشور مدال آوران و قهرمانان فراوانی در رده های مختلف سنی دارد، عنوان کرد: اولویت، رفع مشکلات و دغدغه های این عزیزان است اما همانطور که می دانید، فدراسیون کشتی محدودیت‌هایی دارد و تا حد توان خود قادر به کمک به قهرمانان این رشته است ولی از نظر جایگاه سازمانی هرگونه رایزنی و تلاش با مسئولان کشوری و استانی در مورد رفع مشکلات کشتی گیران را انجام می دهد.

وی ادامه داد: در همین خصوص نیز نامه‌ای از سوی فدراسیون کشتی به کمیته ملی المپیک ارسال شد تا به لحاظ مالی به محسن مدهنی مساعدت شود و مسئولان محترم کمیته ملی المپیک نیز در حد توان خود پیگیر خواهند بود. رئیس فدراسیون کشتی در بازدیدهای استانی که تاکنون داشته، پیگیر مشکلات شغلی قهرمانان استان بوده و با استانداری و شهرداری مناطق مربوطه رایزنی‌های لازم را نموده و آن‌ها نیز قول همکاری و مساعدت داده‌اند.

ویدیو| دست‌فروشی محسن مدهنی قهرمان کشتی جهان در اندیمشک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    چقدر یه ورزشکار میتونه شرافتمند اما مظلوم باشه.
  • آریاخان IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    خداکنه فقط اعدامش نکنند
  • ناشناس IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    پول بیت المال فقط صرف فوتبال کثیف ایران میشه
  • یاسر IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    من خودم ورزشکارم فقیرم هستم امامثل محسن ومحسن هاقهرمان جهان نیستم ولی قهرمان زندگی خودمم..اماانشالله خداهرچی میخادبده ب من بده ب محسن من ب همینم راضیم ولی محسن اگرهواشوداشته باشن میتونه واس کشورم افتخارباشه بیایدهمگی دعاش کنیم به خاستهاش برسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی