سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
۱ |
۰
سرمقاله| مربیان جوان و آستانه تحمل پایین مدیران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه دو هفته، متر مناسبی برای ارزیابی عملکرد مربیان و تیم‌ها نیست‌ اما آستانه تحمل مدیران ما آن‌قدر پایین آمده که موضوع را ترسناک می‌کند.

خبرورزشیعلی جوادی؛ این فصل یک اتفاق خوب در فوتبال ما افتاد و مربیان جوان به چرخه مربیان لیگ برتر اضافه شدند. اگرچه دو هفته، متر مناسبی برای ارزیابی عملکرد مربیان و تیم‌ها نیست‌ اما آستانه تحمل مدیران ما آن‌قدر پایین آمده که موضوع را ترسناک می‌کند. روزگاری مدیران فوتبالی کشورهای عربی را دست می‌انداختیم و حالا مدیران فوتبالی ما از آنها هم پیشی گرفته‌اند. به این دلیل می‌ترسیم که سونامی تغییرات از همین هفته‌های ابتدایی آغاز شود. 

نتایج مربیان جوان در این دو هفته چنگی به دل نمی‌زند و هیچ فردی همراه با تیمش در دو هفته نخست به پیروزی پیاپی دست پیدا نکرد. مربیان جوان ما از این هفته قضاوت خواهند شد و دیر یا زود مدیران آنها را پای میز مذاکره و محاکمه خواهند کشاند. اگر نتایج بد ادامه داشته باشد هیچ بعید نیست در همین نیم‌فصل اول و هفته‌های نخست شاهد چند تغییر باشیم و حتی اگر نتایج سینوسی باشد هم احتمال تغییر به صفر نمی‌رسد. 

هر ۱۰۰ سال در فوتبال ما یک بار اتفاق می‌افتد که در یک فصل، ۹۰ درصد تیم‌ها به مربیان جوان اعتماد کنند و آنها باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. امیدواریم خیز بلند تیم‌هایی که با مربیان جوان هدایت می‌شوند را از این هفته شاهد باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    (خیز بلند پیش کش٬ عزم بلند بایدت ........شور جوانی چه شد ؟ جفتک بی انتها)***** *****( کعبه ی آما ل شد ٬ پول علیه السلام.........چشم و چرا غ همه ٬ قندلیِ بی نوا ! )**** ============================================================================================= *****(حا ل جوادی بگو ٬جون داش ابرام چه شد؟ ..... اینهمه خر مهره و این همه ساز و نوا ؟)**** ******(جا ی لیاقت شده ٬ جا یگه لمپنیسم ................ پول و پله بیشمار ٬ لُمپنِ پُر اِدّعا )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی