نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امیر قلعه‌نویی: من را دادگاهی کردند، کی‌روش را قهرمان ملی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: کارم با تیم ملی نیز تمام شده بود و برای این اتفاق ۱۳ سال جنگیدم ولی این اجازه را ندادند که از سپاهان جدا شوم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ امیر قلعه‌نویی در خصوص انتخاب گل گهر در لیگ بیستم اظهار داشت: ما یک مربی حرفه‌ای هستیم و چمدانمان در دستمان است. گل گهر تیم خیلی خوبی است و من قبلا  از این مدل تیم ها را تجربه داشته‌ام، مثل مس کرمان، استقلال اهواز و تیم ها دیگر.اکثر تیم هایی که من مربیگری آنها را به عهده گرفتم، هیچوقت شرایط ایده آلی نداشتن حتی تیم ملی فوتبال.

وی افزود: زمانی هدایت استقلال را برعهده گرفتم این تیم در رده نهم یا سیزدهم بود. تراکتور نیز در رتبه سیزدهم قرار داشت یا سپاهان هم چهاردهم بود ولی مسئولیت آنها را قبول کردم. هیچوقت به تیم هایی نرفتم که آرامش، پول و شرایط خوب مالی داشته باشند. گل گهر هم تیم خوبی است و ما با مطالعه این تیم را انتخاب کردیم و تلاش ما این است که یک تیم با ثبات درست کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در خصوص شرایط ویژه لیگ بابت کرونا عنوان کرد: در تمام دنیا به دلیل این ویروس، شرایط ویژه است نه فقط در ایران. اول باید دعا کنیم که این ویروس هر چه سریعتر از بین برود و دنیا به حالت عادی برگردد. فوتبال هم نیز از این قاعده مستثنی نیست. اصلا فوتبال بدون تماشاگرانش نه روح دارد و نه لذتی می شود از آن برد. من امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران را در استادیوم ها ببینیم.

قلعه نویی در خصوص اینکه وی باتجربه‌ترین مربی لیگ است خاطرنشان کرد: به قول یک فرد بزرگ چه زود دیر شد. انگار همین چند روز پیش بود که وارد دنیای مربیان شدم. من هم به سمت پیشکسوت شدن می‌روم اما خوشحالم در دوره مربیگری‌ام اصولی داشتم و هیچ گاه این اصولم را زیر پا نگذاشتم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا در این دوره بسیار آرام است گفت: من همیشه آرام بودم ولی اینها خاصیت فوتبال است. شما به مربیان بزرگ دنیا نگاه کنید که لب خط چه رفتارهایی دارند. ما هر کاری که انجام می دهیم، در راستای منافع تیم مان است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص پیش‌بینی‌اش از رتبه گل گهر در لیگ امسال عنوان کرد: این را خدا می‌داند، ولی به دنبال این هستیم یک تیم با ثبات درست کنیم و در این راه هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم.

وی در خصوص اینکه چه قولی به هواداران گل گهر می‌دهد گفت: هر فردی که قول می‌دهد، مربی نیست. نمی‌خواهم از کلمه‌ای که در مورد افرادی که قول می‌دهند استفاده کنم ولی یک توپ به تیر دروازه می‌خورد و وارد دروازه می‌شود و شما به عنوان بهترین مربی دنیا می‌شوید و همان توپ به بیرون می رود و شما بدترین مربی دنیا می شوید. پس اگر کسی قول می دهد نه مربی است و نه معلم.

قلعه‌نویی در خصوص بدشانس‌ترین و خوش‌شانس‌ترین روزهای مربیگری خود عنوان کرد: خاطره خوبی که از فوتبال دارم این است که در سال ۸۸ و در لیگ هشتم در شهر امام هشتم با استقلال قهرمان لیگ شدیم که این هم لطف امام رضا (ع) بود.

وی تاکید کرد: کلا آدم بدشانسی بودم، از پنالتی‌های تیم ملی گرفته تا خیلی بازی‌های دیگر. در بعضی از بازی‌ها باید ۵ بر صفر برنده می‌شدیم ولی باخته‌ایم. در کارنامه مربیگری من بالای ۵۰ -۶۰ مورد از این بازی‌ها وجود دارد.

وی در خصوص آرزوی فوتبالی خود تصریح کرد: همه ما طبیعتا یک هدف در تیم ملی داریم. سال ۲۰۰۷ در حق من در تیم ملی خیلی بدی کردند. حدود ۱۳ سال زحمت کشیدم تا به جایگاهی رسیدم که مسئولان برای حضور در تیم ملی به سراغ من بیایند ولی عظیمیان این اجازه را نداد که به تیم ملی بروم.

وی ادامه داد: ۱۳ سال در تیم های شهرستانی مربیگری کردم و با تمام سختی ها و دوری از خانواده جنگیدم ولی به هدفم رسیدم تا مسئولان فدراسیون فوتبال را مجاب کنم تا به اصفهان بیایند. حتی کارم با تیم ملی نیز تمام شده بود ولی عظیمیان این اجازه را نداد که از سپاهان جدا شوم. البته من بعد از ۱۳ سال به خواسته  خودم رسیدم ولی حتما خیریتی بوده که نشد به تیم ملی بروم.

قلعه نویی در مورد رکورد صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با ۴ تیم مختلف گفت: این رکورد فقط میان مربیان ایرانی نیست بلکه میان تمام مربیان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است. این رکورد ها به لطف خدا و حاصل یک کار تیمی به دست آمده است. مدت ها است که یک اتاق فکری درست کرده  و نزدیک به ۱۰ سال است که ما را می زنند که اگر آنها نبودند، شاید نتایج ما خیلی بهتر از این می شد.

سرمربی اسبق تیم ملی تاکید کرد: ما در آسیا در ضربات پنالتی حذف شدیم ولی من را دادگاهی کردند. دو دوره بعد آقای کی روش در همان مرحله حذف می شود و از او یک قهرمان ملی می سازند. ببینید در این ۱۰ سال چه برنامه ریزی هایی علیه من کرده اند.

وی که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد در مورد جمله معروف «تعز من تشاء و تذل من تشاء» که بارها به آن اشاره کرده است گفت: بدون اذن خداوند یک برگ خشک هم از درخت نمی افتد. عزت و ذلت هم دست خدا است و بس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عاشق استقلال IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    می دونی مشکل شما کجا بود آقای قلعه نویی مشکل شما این بود که شما مثل کیروش مافیا رسانه نداشتید کیروش واقعا مافیا رسانه داشت دو تا بازی دوستانه می برد همه رسانه ها پر می کردن همه جا رو ولی آقای قلعه نویی رسانه رو پشتش نداشت کیروش مافیا رسانه......
    • دشمن لنگی های فیک IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      نه بابا چقد فکر کردی؟؟ اراجیفگوی متوهم تتلیتی....
    • حمید علوی CA ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      خدامیدونه در بیش از چهل سال سابقه ی هوادارایم، کسی رو ریاکار تر، دروغگوتر و‌ متظاهر تر و مافیایی تر از ایشون ندیدم. امیر مافیا تنها انسان روی این کره ی خاکی هست که شادروان منصورخان پورحیدری در موردش نظر منفی ابراز کرد (باید دو تا مامور بگیری تا پشت سرت دائم حواسشون به امیر باشه که کودتا نکنه). همیشه گفتم بازم میگم : امثال امیر مافیا و شوالیه ی دروغ مایه ی ننگ استقلال و استقلالیها هستن. تمام زندگی فوتبالی این آدم “ فریفتن و دور زدن” بوده. از عبدالعلی چنگیز، شاهین خان بیانی، صادق ورمرزیار، جواد زرینچه، بپرسین تا دقیقن براتون بگن. از پرویزخان مظلومی بپرسین امیرمافیا آخرین سال دوران بازی در استقلال چه میکرد. از آقای مرفاوی بپرسین.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    من به عنوان یه موجود مسخره و معلوم الحال اعتراف میکنم قلعه نویی بهترین مربی ایرانه و از نظر افتخارات کسی به گرد پاش نمیرسه استقلال و قلعه نویی سرور من هستن و جلوشون تعظیم میکنم
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    ما هواداران پرسپولیس همیشه آرزو داشتیم شما آبرومون باشی مردیم از بس با دلالی مثل یحیی سر کردیم خسته شدیم
  • بابک CA ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    باز دوتا بازی رو برد و شروع کرد
    • آنالیزور IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      دو بازی اول لیگ رو بردن کار هر تیم و هر مربی نیست
    • اشکان IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      الان میگه من تیم کیسه رو از دسته ۳ آوردم بالا...خخخخ داغ دل کیسه تنان رو تازه میکنه
  • عاشق استقلال IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    امیر خان قلعه نویی سرور کیروش
    • کی روش IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      کی روش سرور کل لنگی ها و کیسه کش هاست
    • کی روش IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      البته بجز کیسه مافیا ،برانکو ،آل کثیر،فرهاد مجیدی و محمود فکری
  • عبدل آبدوغ IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    دادا توی تیم ملی نمی تونی از ترفندهای مافیایی استفاده کنی. بالاترین سطج مربی گری تو در همین لیگ برتر ایران است. حتی در آسیا هم کاری از دستت بر نمی آید. حالا می خوای بری تیم ملی بگی چند منه؟
    • خادمی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      این داداش عمر مربیگریش خیلی وقت بوی الرحمانش بلند شده میره دو تا دستیار از خارج میاره خودشم با دو متر شکمش میاد لب خط ادا بازی آخرم با کلی هزینه هیچی که هیچی
  • MGH IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    "هیچوقت به تیم هایی نرفتم که آرامش، پول و شرایط خوب مالی داشته باشند"!!!! راست میگه! هیچکدام از تیم های شهرستانی که رفته صنعتی نبودن و اصلا هم وضع مالی خوبی نداشتن. در کل: پر از کلمات پوپولیستی! دریغ از یک جمله درست حسابی!
  • پارسه GB ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    بله ما هم یادمون نمیره که تو ماه های آخر حضور همون کیروش چجور باهاش بر علیه سرورت برانکو بزرگ ائتلاف تشکیل داده بودی، آدم نون به نرخ روز خور____________ عقده ای تر از این تو فوتبالمون نداریم، دائم در حال منم منم و تعریف از خود. خدا رو شاکرم که تیم ملی رو از شر این یارو و دایی حفظ کرد.هر چند که جفتشون یکبار فرصت داشتن تو تیم ملی افتضاح به بار بیارن.
  • امیرحسین IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    دیگه تو تیم لی نتوانستی از ترفند مافیای استفاده کنی واقعا جالب نیس پر افتخارترین مربی لیگ حتی یک افتخار بین المللی نداره نه تو لیگ قهرمانان آسیا نه تو تیم ملی همین نشان دهنده مافیای بودنش هست که یک افتخار بین المللی نداره چون دیگه نمی تونی خارج از ایران مافیا بازی کنی .........
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    واقعا کی روش نتایجش رو طوری جلوه می داد که یک افتخار ملیه و پیروزی بزرگ نشون می داد ولی خب کلمبیا با ایران فرق می کنه و اخراج شد -:-:))))))))))))
  • کی روش IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    خودتو با کی روش کبیر مقایسه نکن ژنرال
  • قیاس خیالی !! IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    کی روش تاکتیک داشت، تیمش با برنامه و‌ منظم بازی میکرد ، بازیکنان با تعصب برای او می جنگیدند ، تیم ملی با ثبات و با صلابت و جنگنده بازی میکرد ، در دو جام جهانی برای مهار مهاجمان درجه اول دنیا برنامه ریزی صحیح داشت، اصلا و ابدا خودت را با کارلوس کی روش مقایسه نکن !! علی دایی اسطوره واقعی فوتبال ایران و شناخته شده در جهان هست و همیشه از نقش مثبت کارلوس کی روش در تیم ملی به نیکی یاد می کرد .
    • توهم ملی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      آره دیدیم چه جوری مسی و رونالدو رو از کار انداخت و جام جهانی رو برد
  • زاگرس IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    تو فکرش همیشه خودشو سهراب فرض می‌کنه که رستم با نامردی کشتش....همیشه بهترین وثروتمند ترین تیمها رو با هزینه وقرارداد میلیاردی گرفتی اما هیچ افتخاری تو کارنامه ات نیست
    • زاگرس IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      چرا اینقدر پیاممو سانسور کردین؟؟؟؟؟پس اولش کو؟؟؟؟
  • حسین IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    اگه به شیوه بازی مقابل ضعیفترین تیم تاریخ کره نگاه میکردی متوجه تفاوت خودت با کی روش میشدی.
  • S.h IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    دوتا بُرد شانسی آورده باز جوگیر شده. باید خون گریست به حال فوتبالی که امثال قلعه‌نویی با سبک فوتبال ۵۰سال پیش هنوز داعیه‌ی مربیگری و حضور روی نیمکت تیم‌ملی رو دارن. بی در و پیکر بودن فوتبال ما از اینجا مشخص میشه که این آقا با تکیه به سانتر و بکش زیرش بیشترین قهرمانی رو در فوتبال ایران داره. مصاحبه‌ی اخیر خداداد واقعیت فوتبال ما رو نشون میده؛منصوریان،قلعه‌نویی،افاضلی،و... پارسال تیم‌هاشون رو نابود کردن،امسال باز تیم گرفتن. مربی بی کارنامه‌ای مثل فکری،یهو میاد سرمربی استقلال میشه. بیاتلو پُرمدعا خودشو با نکونام و نویدکیا مقایسه میکنه. خلاصه که باید گِل گرفت این فوتبال رو
  • ابرام ۱ US ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    مزخرفات تکراری ات آنقدر مشمئز کننده است که نفرت ملی و عمومی از خودت را هم بحساب افتخارات خودت واریز میکنی. کیروش در شرایط فعلی هم در دنیا صاحب سبک شناخته شده و قابل احترام است . هم اکنون تیم های زیادی در دنیا خواهان او هستند و ................ الخ . و تو نیز همواره با کاربرد آیه ای از کلا م الله بدون آنکه بدانی چه میگویی و در حد کودکی چشم بسته برای فریب افکار عمومی و احیا ناََ جلب نظر افرادی خاص که خوب میدانی و میدانیم چه کسا نی اند می کوشی و حتی به عمر وعاص متوصل میشوی و بدون آنکه شأن وجودی عمروعاص ها را بدانی و صرفا القا کنی که تاریخ دانی و عبرت تاریخی برای روشن شدن مردم می نمایی. چه چیز تازه ای در این سالها در عرصه ی ارشادات جا معه !! آورده ای و چه دستاورد مدرن و مردم پسندی در راهنمایی مردم تشنه هدایتت عرضه داشتی که حالا ما در عرصه ی توپ گرد منتظر این با ر شق القمرت با شیم ؟ تعز من تشا جنابعالی را در حد کمال معا ویه ا بن ابوسفیا ن داشت و مروان ابن حکم ها نیز از آن برخوردار شدند اما چه شد که رسوای زمانه شدند ؟ ها نی کرده و اراذل پیرامونی
    • زاگرس IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      پیامت ارزش چند بار خواندن رو داره... آفرین
    • علی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      این چرندیاتو چجوری سر هم کردی تو... نفرت ملی؟؟؟ الان تو خودتو ملی و ملت میدونی مثلا؟؟ والا بقرآن تو از اون دینی که ازش دم میزنی هیچی نفهمیدی که اگر میفهمیدی میدونستی هزاران جای اون دین گفته شده نفرت پراکنی نکنید بدگویی نکنید. تهمت نزنید. دقیقا همون چیزای که از کلمه کلمه متن تو سرازیره. اسمون بری زمین بیای از الان تا ته عمرت که بشینی از این خزعبلات بنویسی هیچ چیزی از افتخارات قلعه نوعی کم نمیشه.
  • قلعه ژنرال IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    بازم که داری از گذشته صحبت میکنی ژنرال انگار دیگه امیدی نداری که دوباره سرمربی تیم ملی بشی اما از من میشنوی امیدت رو از دست نده یکی از بازیکنان گل گهر فوتبال رو با کشتی اشتباه گرفته مواظب باش بهت خیانت نکنه
  • ابرام۲ US ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    و علی آفای مطبوعاتی سرکار مگر نه همان سنا ن ابن انس و خولی و حرمله ای نیستند که بسیاری اشان حا فظان بنا م قران بودند و ابو موسی های اشعری فراوان را حا می خود می دیدند. در عرصه تاریخ بهتر است ورود نکنی و« کل یوم» را در نظر آوری و بدانی که خلق را تقلیدشا ن بر باد داد و تو در تفهیم و مفهوم « کُّلکُم » ها ی مادر مرده ای چنان واماندی که « کل یوم» یا وه میگویی و ۳۶۰ درجه همان ۱۸۰ می پنداری که نا شی از چرخش بیش از حد مجاز توست در پیرامون وا ما نده ی وجود مبارک. بدرستی هِرّ از بِرّ ندانی و در نقش آنی که بدانی : ..... یا رم همدانی و خودم هیچ ندانی ..... یا رب چه کند هیچ ندان با همدانی ؟. بسیا ر سعی کردم در پاسخ طامات مکرر و خزعبلا ت بارها جویده و نشخوار شده و رفتار « کا لانعا م بل هم اذل» ..... و .. سکوت کنم اما نشد که نشد . بسیار متا سفم که عرصه رسانه گل و گشاد ملی و ... غیره این چنین سخاوتمندانه در اختیار بزرگوارانی از این دست قرار می گیرد تا نعل وارونه زنند و مصداق *** تا نشان سُمِ اسبت گم کنند ...... ترکمانا نعل را وا رونه زن ... و بسیا ر نا گفته های گفتنی دیگر.
  • فرشید IE ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    همون بهتر که نیومدی چون باز هم دوره ناکامی تیم ملی رو داشتیم انتخاب همین کروات گمنام به مراتب بهتر از قلعه بود
  • آرش IN ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    نصف جذابیت لیگ فوتبال ایران همین قلعه نوعی شما نگاه کن هر تیمی که میره خود بخود همه ی نگاهها به تیمش معطوف میشه. تیمش هر تیمی که هس یکی از شانس های قهرمانیه. قلعه نوعی هم مث بقیه ادمه مسلما اشتباهاتی داره و حرفای گاهی میزنه که بهتر بود نزنه کدوم یک از مربی ها و بازیکنای دنیا از این اشتباهات نمیکنه. ولی با تمام این تفاسیر در کار خودش همچنان یکی از بهتریناس.
    • ابرام US ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      و صد البته زرشک !
    • آرش IN ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      حاجی ابرام همین که تو رو از ریشه داره میسوزونه شک نکن موفقِ. همین که امثال تو از روی حسادت و ناچیزی خودشون با توسل به دین و انگ زدن و نفرت زور میزنن و حرص میخورن که چیزی از ارزش یه ادم موفق کم کنن یعنی موفقِ. فوتبال گل گهر رو بشین و ببین و فوتبال پرسپولیستم بشین و بین و اگه وجدان داشتی خودت قضاوت کن کدومش فوتبال بهتری بازی می کنن. اینقدم جوش نزن بچه جون با جوش زدنای تو چیزی از ارزش قلعه نوعی کم نمیشه {...}
  • ماجد صاحی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    امیر قلعه نوئی باهوشترین و فنی ترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران .ژنرال امیرخان
    • ابرام US ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      وشما را همین بس است ................... : سه پِلِشْکٌ .. ....و اگر دقت فرموده باشید اِعْرابِ پلشک مورد نظر را ٬ مقصود آن بوده است که قافیه ی زرشک در یا بید و الا تکرار مکررات آزردگی خیال مبارک فراهم می نمود . ارادت ما با همین اِعراب گذاری هاست که ثابت می شو د و الا حضرتعالی بحمدالله از بیخ عرب اید و مارا چه به ابراز و سپس اظهار وجود در محضر مبا رک. به آرش گرامی امان هم ابراز ارادت مجدد بفرمایید و عذر تقصیر عرضه بدارید. با ور بفرمایید زرشک را خواصی موجود است که بنده حقیر من باب آنکه اهل بخیه ام در باب آن ٬چنانچه عمری با قی باشد مزاحم اوقات گرام خواهم بود و مُفصّل ورود خواهم کرد به فوائدش که بنظر از نان شب هم وا جب تر است در این آشفته بازار حتی نا ن سنگک و لواش روزمره امان . زت عالی مزید و ....... زرشک مستدام .
  • اشکان IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    میگه تیمهایی انتخاب کردم که شرایط پولی و مالی خوبی نداشتن ، جدی میگه یا شوخی میکنه؟! هزار تا بازی رو با خوش شانسی برده نمیگه خوش شانسم یه بازی تیم ملی رو با پنالتی باخته همیشه میگه بد شانسم!! خوش پول ترین، خوش مهره ترین و‌ خوش شانس ترین تیمها رو‌ هر سال برداشته. جوری سجاده جانماز آب میکشه هر کی ندونه میگه امام زاده ای برا خودش هس. آقای قلعه نوعی این فیلما رو برا اونایی بازی کنه که از نزدیک نمی‌شناسنش. ای خدا! اومده از کی‌روش ایراد میگیره، درسته که اونم تو ایران به لطف اختلافش با پرسپولیس، پروپاگاندای استقلال خیلی بیش از اندازه بزرگش کرد هم رتبه کرایف کردنش مثل استراماچونی بیسواد ولی دیگه قلعه نوعی هم کوتاه بیاد، کی‌روش رو تو‌ دنیا میشناسن ، یک هزارم کی‌روش هم سواد فوتبالی نداره ، قلعه نوعی رو پشت فنس رئال راهش نمی‌دن اومده ایراد از اون میگیره!
  • deep blue IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    سلام..... ابرام خان عزیز ، چندین باره پیام من به بایگانی سپرده شد ، فقط به خاطر این که اشاراتی به پشت پرده نشینان و عروسک گردانان حامی بزرگوار کوچک کردم وچون از نظر من قندلی در قواره ای نیست که اذهان وقلم های پاک به سجایای اخلاقی ! ایشان بپردازد ، شگفتی ندارد هنگامی که اسرار هویدا می کنی ، نظرت توسط ممیزین محترم و محتاط که غم دلدادگی ! دارند ، غیر قابل انتشار تشخیص داده شود ، آیا مسولین رده بالای سردبیری رسانه خبر ورزشی در جریان این سانسورهای جهت دار هستند ؟ اگر پاسخ مثبت است ، شما را به خیر ، از محضر ابرام خان عزیز و جناب علوی گرامی می خواهم که بر اساس گفتار شمس بزرگ بر لب ها و گوش ها و چشم ها و در نهایت قلم ها ، مهر سکوت مرحمت فرمایند که جنگ هواداران جوان رنگی ، دغدغه ی پیشگامان فرهنگ سازی دست اندرکاران این رسانه شود ، ما را به سلامت .....
    • ابرام US ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      سلام deep blue عزیز و گرامی. جانا سخن از زبان ما میگویی ٬ بنظر میرسد پهلوان پنبه مارا حصاری پولادین و دژی مستحکم است که پدافندانش هوشیار و بیدار٬ نشئه معجون افلاطونی استاد متورم البطن و متکثر الا فاضات اشان ٬ سر ضرب دست بکار شده و به جرح و تعدیل و قلع و قمع دو خط اشاره به شا هکار قندلی وار استاد می نمایند . البته بعید است که حضرات بزرگوار مشا ر الیه جنابعالی را وقوف به اعمال دوستان دیگر نباشد و خودسرانه سانسور اعمال گردد و آنان را بی خبر از آنچه می گذر د در نظر آورد که اگر چنین با شد که واویلاست . بهر حال ما مخلصیم قربان . حمید خان علوی را هم عرض ارادتی بد ین طریق داریم . سا یه شما مستدام . با قی بقای شما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی