نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
۰ |
۰
وحید فاضلی: حواشی فوتبال یک اخطار برای ما است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: حواشی مانند علف هرز جلوی رشد مسائل فنی را می گیرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وحید فاضلی در نشست خبری قبل از دیدار سایپا و نساجی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: روز گشته سوم آذر بود و باید یاد مرحوم پرویز دهداری را زنده نگه داریم زیرا زنده نگه داشتن یاد امثال دهداری حفظ مکتب اخلاقمداری است. آن هم در روزهایی که حاشیه بر اصل فوتبال غالب شده اما باید پیشرفت فنی داشته باشیم زیرا حواشی مانند علف هرز مقابل رشد مسائل فنی را می گیرد

وی افزود: بازی برای هر دو تیم سخت است زیرا سایپا تیم جوان  و با انگیزه ای دارد و نسبت به سال گذشته بهتر شده است. سایپا تیم جوان، با انگیزه و نسبت به سال گذشته هماهنگ تر هم شده و نفرات بهتری مانند حسین ماهینی را اضافه کرده است. کادرفنی جوان و بادانشی هم دارد. به بازیکنانم گفته ام این دیدار حتیاز مسابقه مقابل تراکتور هم سخت تر است و برای برنده شدن سطح انگیزشی آنها خیلی مهم است. باید وضعیتی معمولی داشته باشند.

سرمربی تیم نساجی تصریح کرد: کاری به نتیجه ندارم اما اگر بخواهیم از بازی با سایپا با عملکرد خوب بیرون بیاییم باید سطح انگیزشی مان نسبت به دیدار با تراکتور بالاتر باشد. 

فاضلی درباره اینکه آیا کسب چهار امتیاز از دو بازی ابتدایی نساجی برای وی راضی کننده بوده است، عنوان کرد: راضی هستیم اما می توانستیم 6 امتیازی باشیم ولی تمرکزمان روی دیدارهای قبلی نیست .بازی به بازی به جلو می رویم و اکنون هم روی مسابقه با سایپا تمرکز کرده ایم.

وی درباره دلیل بیانیه نویسی ها و حواشی اخیر در لیگ برتر توضیح داد: برخی مربیان جوانی که به لیگ وارد شده اند به دلیل زیر ذره بین بودن فشار زیادی را تحمل می کنند. اعتقاد دارم جامعه فوتبال باید این دوستان را حمایت کنند تا فشار از روی آنها کم شود. در این حالت مربیان جوان می توانند در فضایی سالم رشد کرده و الگوهای سالمی را هم انتخاب کنند. انتخاب الگو خیلی مهم است اما در حال حاضر تا حدی این موضوع به سمت منفی سوق پیدا می کند.

سرمربی نساجی درباره اینکه برخلاف سال های قبل امسال از همین ابتدای لیگ تیم ها شروع به بیانیه نویسی کرده اند، گفت: متاسفانه برخلاف اینکه گل تراکتور مقابل ما آفساید بود، نگاه باشگاه ما اخلاق مداری و آرامش است. دو هفته از لیگ گذشته و حاشیه‌های زیادی رخ داده، این یک اخطار برای فوتبال ما است. این حواشی مثل علف هرز جلوی پیشرفت فوتبال ما را می‌گیرد و باید جلوی این مسائل گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی