نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۷
بیرانوند: پسرم سرما خورد، سه روز نگذاشتند تمرین کنم! 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم آنتورپ بلژیک در مصاحبه با اینستاگرام فدراسیون فوتبال از شرایطش در این تیم گفت.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و باشگاه آنتورب در مصاحبه لایو با اینستاگرام فدراسیون فوتبال گفت: روزی که آمدم به بلژیک، اینقدر تمرینات سرعتی بود که گفتم باید همین الان برگردم به ایران! من نمی‌توانم اینجا تمرین کنم. اما اگر قرار باشد بعد از سه ماه بازی نکردن به ایران برگردم، دیگر هیچی. نمی‌گویم عصبی نیستم. هستم. ولی می‌دانم که اینجا موفق خواهم شد. 

او درباره وضعیت کرونا و تاثیرش در فوتبال گفت: خوشحالم فوتبال تعطیل نشده است. تنها چیزی که مردم را خوشحال می کند همین برگزاری فوتبال است. این تصمیم درستی بود. در بلژیک پسرم سرما خورد، سه روز اجازه ندادند با تیم آنتورب تمرین کنم. گفتم کاش به پزشک تیم نمی‌گفتم پسرم سرما خورده است. الانم نمی‌توانم به مردم ایران دستور بدهم فلان چیز را رعایت کنید. ماشالله خود مردم همه چیز را می‌فهمند و رعایت می‌کنند. مردم ایران فهمیده هستند.

بیرانوند درباره نیمکت‌نشینی در آنتورپ گفت: سه سال در نفت نیمکت نشین بودم، بسیار سختی کشیدم تا به اینجا رسیدم. اما آنجا فوتبال آسیا بود و الان در اروپا هستم. اینجا سخت تمرین می‌کنم و مربیان هم از من راضی هستند و تنها مشکلم دیر اضافه شدن به تمرینات بود. با تمریناتم به مربیان ثابت خواهم کرد که گلر یک هستم. بعضی وقت‌ها طرفداران به من می‌گویند علیرضا تو چرا فلان توپ را نگرفتی؟ این یعنی چی؟ یعنی مردم فوتبال را بلد هستند و می‌فهمند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نقی معمولی IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    همچین میگی الان اروپا هستم هر کی ندونه فکر میکنه الان تو بوندسلیگا جای نویر داری گلری میکنی علیرضا از خواب بیدار شو تو بازی خوردی بدم بازی خوردی پیترچک ایران الان وضعش از تو بهتره داداش قبول کن و برگرد تا دیر نشده و گر نه خودم برت میگردونم
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      حامد لک سرور مظاهری هست استقلال یک تیم بی اصالت و دسته سومی هست
  • محمدم IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    تو دربی ها که آبروی ما را بردی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    بیرانوند یادت باشه مظاهری سرورته
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      بیرانوند سرور مظاهری هست
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    فکر کنم تا اخر عمر نتونم نکته بسیار ساده را به فوتبالیستهای ایرانی به خصوص بیرانوند و کاوه رضایی تفهیم کنم که وقتی می تونیم بگیم در اروپا بازی می کنیم که در پنج لیگ معتبر آن بازی کنیم نه اینکه با بازی در لیگهای درپیت بلژیک و قبرس و ترکیه و پرتغال داعیه بازی در اروپا را داشته باشیم
    • ایران IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      مشکل از خودته گل پسر! اطلاعاتی که جمع کردی غلطه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی