نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰
۲ |
۰
جابر انصاری: استقلال مستحق باخت نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین استقلال معتقد است این تیم با بدشانسی برابر فولاد شکست خورده و در ادامه راه می‌تواند دل هوادارانش را شاد کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جابر انصاری  بعد از جدایی از پیکان به تیم آلومینیوم اراک پیوست او که حالا یکی از بازیکنان باتجربه این تیم اراکی به شمار می‌رود در خصوص وضعیت تیمش در آستانه بازی‌های هفته سوم لیگ برتر گفت: شرایط لیگ دسته اول با لیگ برتر تفاوت‌های زیادی دارد و آلومینیوم اراک تازه به لیگ برتر صعود کرده است و قطعاً به زمان احتیاج دارد تا با شرایط تطبیق شود امروز با تیم مس رفسنجان بازی داریم که آنها هم در دو بازی گذشته نتوانستند امتیازی جمع کنند ولی نگاهی به عملکرد هر دو تیم در دو هفته گذشته نشان می‌دهد ظرفیتهای خوبی دارند.

در بازی قبلی آلومنیوم اراک مقابل سپاهان در اصفهان من اولین بازی‌ام را برای این تیم انجام دادم و به عینه مشاهده کردید اگر اشتباه کمک داور در اعلام آفساید رخ نمی‌داد ما نمی‌باختیم و حداقل یک امتیاز گرفته بودیم. امیدوارم در بازی امروز بتوانیم در کنار فوتبال خوب نتیجه مطلوبی نیز کسب کنیم.

از جابر که هنوز ارتباط خوبی با همبازیانش در استقلال دارد نظرش را در خصوص شرایط این تیم جویا شدیم که گفت: استقلال از نظر داشتن مهره با کیفیت یکی از بهترین تیم‌های کشور است که در بازی اول لیگ شروع امیدوار کننده‌ای داشت ولی در بازی با فولاد با بدشانسی شکست خورد در حالی‌که به نظرم مستحق شکست نبود. امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی با نتایج خوبی که می‌گیرد دل هوادارانش را شاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ملا باقی IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    اره اگه ده تا بازی هم ببازن بدشانسیه اما اگه یه بازی رو به لطف داور ببرن از کیفیت خوب تیمه!!! رو که نیست سنگ پایه کرجه! ا ببخشید سنگ پایه قزوین!
  • 6 IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    باشه! خودشو ناراحت نكن خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی