برنامه‌های عادل فردوسی پور را یکی پس از دیگری می‌گیرند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آن‌طور که مشخص است برنامه مجله لیگ قهرمانان هم از عادل گرفته شده و پیمان یوسفی به جای او این برنامه را روی آنتن می‌برد.

خبرورزشیچهره‌ها؛ قطعاً یکی از کسانی که اهالی فوتبال به شدت دلتنگش هستند عادل فردوسی‌پور است. بعد از حذف ۹۰ و گزارش‌های عادل، دلخوش به دیدن فوتبال ١٢٠ بودیم؛ هرچند فردوسی‌پور فقط تهیه‌کننده برنامه بود.

با شروع فصل جدید مسابقات فوتبال در اروپا در این فصل خبری از ١٢٠ نیست و تا این لحظه فصل جدید این برنامه هم روی آنتن نرفته است. طی چند سال گذشته به غیر از ١٢٠ عادل برنامه پرطرفدار مجله لیگ قهرمانان اروپا را هم برای شبکه ورزش به صورت هفتگی روی آنتن می‌برد و خودش گوینده اصلی این برنامه بود اما آن‌طور که مشخص است این برنامه هم از عادل گرفته شده و پیمان یوسفی به جای عادل این برنامه را روی آنتن می‌برد.

البته برنامه مجله لیگ قهرمانان اروپا با صدای عادل در یکی از VOD‌های مطرح به صورت هفتگی پخش می‌شود ولی به نظر می‌رسد برنامه‌های عادل را یکی یکی از او می‌گیرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    چرا انوقت!! یک نفر جواب منطقی برای من بنویسد. !! چرا ما در تمامی زمینه ها ستاره سوزی می کنیم. ایا ستارگان ما ظرفیت بزرگ شدن را ندارد. یا ما تاب تحمل انها را!! در بعد ورزش هیچ ستاره پیشکسوت در راس مدیریت نیست!! تخصص و تجربه این افراد برای بدست اوردن اش برای کشور چقدر هزینه داشته. الان چرا این هزینه نباید به بار بنیشند!! پس تاوان خواهیم داد همانند قضیه ویلموس....کشتی .. ...در تمام ابعاد ورزش اماتور هستیم. با وجود این همه تجربه و استعداد... بجای این افراد کسانی می ایند که الف بای مدیریت را نمی دانند...
    • جواد FR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      اگر سانسورچیِ خبرِعزیز پیام رو حذف نکنه، جوابِ شما فسادِ سیستماتیک در تمام ِ عرصه‌های خردوکلانِ مدیریتیِ حاکمیت، و مدیریتِ سلیقه‌ای و غیرعقلانی و مجیزگو‌ست. وقتی سیستم ِ سالمی وجودنداشته‌باشه، معیارِ مدیرشدنِ یک‌‌شخص به‌جای داشتنِ تخصص و سابقه‌ی‌روشن و سلامتِ‌عقل‌وروان، میشه مؤمن و متعهد و بله‌قربان‌گو و تندروبودن و ریش‌‌داشتن و بچه‌ی‌باجناقِ فلانی و دندانپزشکِ‌شخصیِ بهمانی‌بودن. به‌همین سادگی، و مشمئزکنندگی.
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    حذف وبرخوردبا فردوسی پور،تسویه حساب باعادل نیست که نبردباعدالت است!
  • علی غریبی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    اینجوری که بوش میاد عادل خطایی کرده که دارن اونو از صحنه فوتبالی واز ذهن مردم محوش میکنن بر فرض محال که این فرضیه درست باشه کاش با همه متخلفین برخورد قاطع صورت می‌گرفت!
    • جواد FR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      بله، و بزرگترین خطاش هم محبوبیتِ‌بیش‌از‌توقع‌ِآقایان و بله‌قربان‌گونبودنِ عادل بود. انگار اینجا سوئیسه که هرکیو کنار میذارن حتما یه منطقِ قابلِ‌فهمی داشته‌باشه...
    • علی غریبی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      خبر چرا بقیه نظرمنو که خیلی خیلی تاثیر گذار وحقیقت محض بود بازنشر نکردی کلا سانسور شده دوسطرش حذف کردین اینجوری باشه دیگه چرا بخش نظر وعقیده گذاشتین؟ پس آزادی بیان این وسط چیه!؟؟
  • ایران IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    رفیق رفقاش چرا میرن برنامه هارو اجرا میکنن
  • شیرازی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    سلام واقعیت اینه ک چون فردوسی پور صدای حق بود از دور خارج شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی