نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حسین ماهینی: ما همان محسن مسلمان همیشگی را می‌خواهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین ماهینی گفت: چند وقت پیش به محسن مسلمان گفتم سایپا همان تیمی است که تو باید در آن بازی کنی.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حسین ماهینی مدافع سایپا از گلزنی محسن مسلمان هم‌تیمی‌اش، مقابل نساجی مازندران خوشحال است. ماهینی حالا می‌گوید: «محسن اگر بدون تعارف بخواهم بگویم دو سال پر فراز و نشیب داشته است ولی در سایپا شرایط بازگشت او به دوران اوج فراهم است و قبل از اینکه توافق کند هم با من صحبت کردم و به او گفتم اینجا همان جایی است که برای بازگشت به روزهای خوبت لازم داری. در این مدت در تمرینات همه بازیکنان دیدند و متوجه شدند واقعاً بازیکن بزرگی است و امسال می‌تواند همان محسن مسلمان همیشگی باشد و خوشحالم که توانست گل بزند و گل مهم و سه امتیازی برای ما به ثمر رساند.»

ماهینی در رابطه با بازی سپاهان در هفته بعد هم توضیح داد: «بازی سختی داریم و سپاهان از تیم‌های خوب و پرمهره لیگ است ولی ما نشان دادیم امسال تیمی نیستیم که حتی برای مساوی جلوی تیمی به زمین برویم و به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم و امیدوارم در این بازی هم دست پر از زمین خارج شویم.»

بازیکن سایپا در پایان با اشاره به درگذشت مارادونا گفت: «واقعاً در این مورد چیزی نمی‌شود گفت. من هنوز شوکه هستم و باورم نمی‌شود. لقب خدای فوتبال برازنده مارادونا بوده و هست و از دست دادن او مصیبت بزرگی برای دنیای فوتبال بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی