آرسنال و لسترسیتی صعود کردند، میلان باز هم لیل را نبرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلان در بازی برگشت هم مقابل لیل پیروز نشد، در حالی که آرسنال با پیروزی مقابل مولده و لسترسیتی با امتیاز گرفتن از براگا به دور حذفی لیگ اروپا رسیدند.

خبرورزشی/ لیگ اروپا؛ امشب با برگزاری چند دیدار هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا شروع شد که در مهم‌ترین بازی‌ها آرسنال برنده شد و میلان مقابل لیل تن به تساوی داد.


در گروه B، آرسنال با برتری ۳ بر صفر مقابل مولده ۱۲ امتیازی شد و صعود کرد. توپچی‌ها توسط په‌په، نلسون و بالوگان در دقایق ۵۰، ۵۵ و ۸۳ به گل رسیدند.


در گروه H، میلان هم که هیچ‌گاه مقابل لیل پیروز نشده و بازی رفت را هم باخته بود، مقابل این رقیب تن به تساوی یک-یک داد. کاستیخو دقیقه ۴۷ برای میلان و بامبا دقیقه ۶۵ برای لیل گل زدند. لیل ۸ امتیازی بالاتر از میلان ۷ امتیازی صدرنشین این گروه است.

در دیگر بازی این گروه سلتیگ مقابل اسلاویاپراگ ۴ بر یک شکست خورد.


در گروه G، لسترسیتی مقابل براگا در دیداری پرهیجان در حالی که دقیقه آخر گل خورده بود، همان دقیقه گل زد و به تساوی ۳-۳ رسید. موسراتی، پائولینیو و فران‌سرجیو برای براگا در دقایق ۴، ۲۴ و ۹۰ و بارنز، توماس و واردی در دقایق ۹، ۷۹ و ۹۰ برای لستر گل زدند. لستر با وجود این تساوی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و صعودش مسجل شده.

آاک آتن در دیگر بازی این گروه با ۳ گل از زوریا شکست خورد. اللهیار صیادمنش از دقیقه ۸۷ برای زوریا و کریم انصاری‌فرد از دقیقه ۶۵ برای آاک وارد میدان شدند.


در گروه A دیدار تیم‌های زسکاصوفیه و یانگ‌بویز با تساوی یک-یک خاتمه پیدا کرد.


در گروه I، ویارئال صدرنشین با تساوی یک-یک مقابل مکابی متوقف شد.

قره‌باغ هم با نتیجه ۳ بر ۲ به سیواس‌اسپور باخت. ویارئال ۱۰ امتیازی در صدر این گروه است.


در گروه J، آنتورپ که مهمان لاسک بود ۲ بر صفر برنده شد. علیرضا بیرانوند روی نیمکت تیم بلژیکی قرار داشت. آنتورپ با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه است.


در گروه L، خنت مقابل ستاره‌سرخ ۲ بر صفر باخت. میلاد محمدی ۹۰ دقیقه در ترکیب خنت حضور داشت.

هوفنهایم هم در دیگر بازی این گروه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اسلوان لیبرتس پیروز شد تا با ۱۲ امتیاز صعودش را حتمی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی