نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پدرانی که زمانی فوتبالیست بزرگی بوده‌اند، برای این که پسران‌شان را به سطح خودشان برسانند، کار سختی دارند.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ اگر تا دیروز در فوتبال معمولاً برادرها حسابی شهرت پیدا می‌کردند اما امروز ستاره‌هایی که پا به سن گذاشته‌اند به دنبال فراهم کردن زمینه درخشش پسران خود هستند. پسرانی که تاریخ ثابت می‌کند نمی‌توانند به سادگی جا پای قدم‌های سختی کشیده پدران خود بگذارند و باید برایش حسابی تلاش کنند. 

جو فان‌درسار 
به واسطه پدرش در منچستریونایتد کارش را شروع کرد. سال ۲۰۱۳ با آژاکس قرارداد بست که نقش ادوین پدر در آن بی‌تأثیر نبود. وقتی فان‌درسار بزرگ حمایت‌هایش را از جو ۲۲ ساله دریغ کرد پسرش به چیزی بیشتر از باشگاه نوردویک نرسید تا مشخص شود بویی از استعداد پدر نبرده است. 

جو فان‌درسار

ماکسیم گولیت
پسر رود گولیت معروف در حال حاضر ۱۹ سال دارد. اوج پیشرفت ماکسیم عضویت در تیم دوم آلکمار بود. او در خط دفاعی بازی می‌کند و هنوز راه ورود به تیم اصلی را پیدا نکرده چراکه توانایی‌اش را از خود نشان نداده است. 

ماکسیم گولیت

پسران زیدان
انزو زیدان یکی از سه پسر زیدان است که با ۲۵ سال سن در باشگاه آلمریا عضویت دارد و به طور قرضی به آوس پرتغال هم رفته بود. تئو ۱۸ ساله عضو آکادمی رئال است و لوکا ۲۲ ساله فصل قبل یک بازی برای رئال انجام داد. لوکا حضور قرضی در رسینگ سانتاندر را هم تجربه کرد اما از این سه پسر نصف قابلیت‌های زیدان هم دیده نشده است!

لوکا زیدان

پسران گودیانسن
مهاجم ایسلندی که سابقه بازی در چلسی، تاتنهام و بارسا را داشت یک پسر در رئال، یکی در بارسا و یکی هم در ایتالیا دارد. سوین آرون ۲۲ ساله در اسپیتسا ایتالیا بازی می‌کند، آندری لوکاس ۱۸ ساله عضو آکادمی رئال است و دانیل تریستان ۱۲ ساله عضو تیم دوم بارسا می‌باشد. 

آندری لوکاس گودیانسن

هاروی نویل
اگر پدر و عمویش نبودند شاید فوتبالیست نمی‌شد. این بازیکن ۱۸ ساله با آکادمی یونایتد کارش را شروع کرد، سپس به سیتی رفت و بعد از آن به واسطه ارتباطات خانوادگی‌اش پیراهن والنسیا را پوشید. هاروی در سال ۲۰۱۸ مجدداً به یونایتد برگشت. 

هاروی نویل

جاستین کلایورت
تنها بازیکن موفق تیم پسران همین جاستین است که راه پاتریک را ادامه داد. او در آکادمی آژاکس پیشرفت کرد و با ۱۴ میلیون پوند پیراهن رم را به تن کرد. این بازیکن ۲۱ ساله حالا به صورت قرضی در لایپزیش توپ می‌زند.

جاستین کلایورت

دانیل مالدینی
با حضور پائولو در بدنه اصلی باشگاه دانیل هم به تیم نزدیک شد و حتی یک بازی هم مقابل هلاس ورنا برای میلان انجام داد. دنیا نسل جدید خانواده مالدینی بعد از پدرش پائولو و پدربزرگش چزاره است که هرچند بعید است به موفقیت آنها برسد. 

جیووانی سیمئونه
مسیر جیووانی ۲۵ ساله طوری بود که حمایتی از طرف پدرش ندید و هرگز خبری از حضورش در اتلتیکومادرید نبود. او در ریورپلاته چهره شد، به فیورنتینا رسید و اکنون به طور قرضی لباس کالیاری را به تن کرده است. 

جیووانی سیمئونه

ارلینگ هولاند
پسر الف هولاند معروف بازیکن سیتی است که با تکل خشن روی کین فوتبالش برای همیشه تمام شد. هولاند جوان اما با درخشش در لباس دورتموند توانست نام خودش را سر زبان‌ها بیندازد و فراتر از نام پدر ببرد. بازیکنی که در دورتموند می‌درخشد و همین حالا مشتریان دست به نقد زیادی در صف دارد. 

ارلینگ هولاند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نوچه شعبون خان درخونگاهی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    اجازه بدید یادی از آتیلا حجازی بکنم،نخودی ای که باید همیشه هم بازی میکرد،بنده خدامجتبی جباری چه مصیبتی داشت که باید جورشو میکشید،بیشتر مصدومیت هاش هم بخاطر همین بود،اونموقع با حضور آتیلا ما ۱۰ نفره بودیم و حریف ۱۲نفره!
  • کرد IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    از لحاظ ضعیف بودن یوردی پسر یوهان کرایف فراموش شد والبته محمد پروین
    • محمد US ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      همین امیر عابدزاده که خیلی هم موفق بوده
  • آزادی ES ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    یادی هم از محمد پروین بکنیم که بواسطه پدرش رفت لنگ بازی کرد. البته از نظر شخصیتی خیلی شبیه پدرشه ولی فوتبالی نه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی