مجید رضایی: رشید مظاهری در اولین بازی استقلال نشان داد ششدانگ است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: برخی نفراتی که از دوره استراماچونی به این‌سو، در استقلال باقی مانده‌اند از آمادگی آرمانی روحی و جسمانی دور هستند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مجید رضایی از اعضای پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با  خبرورزشی درباره اوضاع و احوال استقلال در این هفته‌ها و بازی بعدی با پیکان حرف زد.

استقلال مدل لیگ بیستم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ابتدا باید بگویم باعث خوشحالی است که کادر فنی تیم متشکل از پیشکسوتان و استقلالی‌هایی است که برای این باشگاه زحمت‌ کشیده‌اند. ما فکری و سایر دوستان را خودی می‌دانیم و آرزو می‌کنیم موفق باشند.

...و استقلال؟
استقلال هنوز برای قضاوت شدن جا دارد. البته می‌توانم این را بگویم برخی نفراتی که از دوره استراماچونی به این‌سو، در تیم باقی مانده‌اند از آن آمادگی آرمانی روحی و جسمانی که در آن دوره از آنها سراغ داشتیم، دور هستند.

به دلیل شروع دیر استقلال نیست؟
قطعاً این هم تأثیر دارد. استقلال دیرتر و با فرصت کمتر استارت زد. با این همه در بازی با فولاد تیم شکست خورد ولی شکستی بود که حاوی نکات خیلی زیادی برای تیم شد.

چه نکاتی؟
نکات فنی زیاد داشت که قطعاً کادر فنی به آنها رسیده‌اند ولی مهمترین آنها بحث تجربه برای کادر فنی و کادر مدیریتی درون زمین بین خود بازیکنان بود که بدانند تا چه حد باید حواس‌شان به اتفاقات درون میدان باشد. این موضوع زیبنده تیم حرفه‌ای و باسابقه‌ای مانند استقلال نیست که به چشم آمد.

بازی با ماشین‌سازی و پیکان؟
در بازی با ماشین‌سازی تا حد زیادی حاشیه‌ها کم شده بود و تیم هم نتیجه لازم را با ارائه فوتبال منطقی گرفت و در بازی با پیکان هم باید با تیمی دیدار کنیم که در دقیقه ۹۰ کادر فنی‌اش را تغییر داده است.

این چه ویژگی دارد؟
این نکات خیلی مهم است که در فوتبال باید به آن توجه شود. بازیکنان جدید پیکان با نظر ویسی جذب شده‌اند و هنوز تحت تأثیر تفکرات او هستند و تارتار هنوز نتوانسته آنچنان که می‌خواهد تفکراتش را در تیم جا بیندازد و این بهترین فرصت برای استقلال است که بتواند از این موقعیت به سود خود بهره ببرد.

نفرات جدید استقلال را چطور ارزیابی کردید؟ تعدادی از آنها در دیدار با ماشین‌سازی به میدان رفتند.
من زمانی که همراه دوستانی مانند بهتاش فریبا، مجید نامجومطلق، پرویز مظلومی و سایرین در کمیته فنی باشگاه بودم، تأکید داشتم باید یک دروازه‌بان ششدانگ کنار دست حسینی باشد تا هم خیال کادر فنی راحت باشد و هم انگیزه‌های حسینی بیشتر شود. البته خود حسینی هم خوب است ولی در این بازی مظاهری نشان داد با اینکه بازی اولش بود یک دروازه‌بان ششدانگ است. نادری و موسوی هم در اولین بازی‌شان در ترکیب اصلی خیلی خوب نشان دادند. مرادمند هم خیلی با درایت فوتبال بازی می‌کند و در مجموع می‌توان گفت خریدهای این فصل استقلال منطقی‌تر از فصول قبل بوده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی