انتقادهای کارلوس والدراما ستاره سابق کلمبیا از عملکرد کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست معروف و کاپیتان سابق تیم ملی کلمبیا، انتقادات شدیدی را نسبت به تصمیمات تاکتیکی کارلوس کی‌روش مطرح کرد.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ شکست‌های سنگین کلمبیا مقابل اکوادور و اروگوئه موجی از انتقادات و اعتراضات شدید را علیه کارلوس کی‌روش سرمربی مطرح پرتغالی این تیم به وجود آورده است.

در حالی که فدراسیون فوتبال کلمبیا در حال انجام کارهای مربوط به پایان همکاری با کی‌روش است اما او همچنان به خاطر روش‌های تاکتیکی و شکست‌های سنگینی که متحمل شده مورد انتقاد قرار می‌گیرد و اکنون کارلوس والدراما هافبک افسانه ای کلمبیا به او حمله کرده است.

والدراما گفت: خامس در تیم ملی در شرایط خوبی نیست. او شماره ۱۰ تیم ملی است و شماره ۹. او در تیم ملی باید گل بسازد. ما در این دو بازی چند موقعیت گل داشتیم؟

والدراما با اشاره به تصمیمات کی‌روش در ارتباط با خامس رودریگس گفت: چگونه پست شماره ۱۰ برای یک مربی فوتبال اهمیتی ندارد. شماره ۱۰ بازیکنی است که برای تیم موقعیت گل می‌سازد و تیم را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    مدافعین کیروش کجا هستند ومافیای رسانه ای کیروش وتخریب مربیان ایرانی .اینجا مایلی کهن جلالی وبرانکو وقلعه نوعی بودن میخواستن زیراب بزنن برای تیم ملی !!.الان والدراما هم میخواد زیر اب بزنه برای جانشینی کیروش!!!!!!! الان کجایید صداتون درنمیاد! اونجا هم وزیر ورزش شون مشکل داره با کیروش!!!!! کجایید دلواپسان کیروش !! دم خروس تون رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو!!! روزنامه نگاران مدافع کیروش
  • پارسه IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    از اونجا که کارلوس کلاش جرات نمیکنه والدراما رو مار ، عقرب، رتیل و تمساح خطاب کنه از آرتین زهرابی و دیگر سینه چاکان جوگیر آن حضرت انتظار میره این وظیفه خطیر رو به عهده بگیرند، دست به قلم برده و یکبار دیگر همه رو نفهم خطاب کنند. با سپاس
  • داریوش RO ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    لطفا شلوغش‌نکنید. والدراما ایراد فنی و تاکتیکی‌گرفته که حتکا کیروش‌جواب خواهد داد ولی افرادی که تو ایران ایراد می گرفتن ایراداشون فنی نبود. یادتون رفته می‌گفتن چرا دژاگه و قوچان نژاد رو‌که خارجین آورده؟ یا ورزشکارای من تو‌تیم ملی اضافه وزن آوردن؟
  • کیسه کش منفور US ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    ترسوها فعلا سکوت می کنند بعد از چند روز دیگر که آبها از آسیاب افتاد آنوقت جواب میدهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی