نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
رقابت در بالای جدول فشرده‌تر می‌شود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امسال در لیگ بیستم و در جدول تیم‌های ضعیف کم نداریم. نتایج همین ۳، ۴ هفته نشان می‌دهد که ۷، ۸ تیم فقط برای نیفتادن می‌جنگند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ گل‌گهر در تبریز ماشین‌سازی را برد تا با ۱۰ امتیاز به صدرنشینی ادامه بدهد. شاید برای انتخاب نام مدعیان قهرمانی امسال کمی زود باشد ولی گل‌گهر نشان داده امسال حرف‌هایی برای گفتن دارد و البته وضعیت مدعیان سنتی هم چندان جالب نیست. مثلاً پرسپولیس با اینکه دیروز ۳ گل زد اما نسبت به پارسال مشکلات بیشتری دارد. با این حال قرمزها امسال هم قطعاً جزو مدعیان قهرمانی هستند. درست مثل استقلال که اگر امروز پیکان را در شهرقدس شکست دهد ۹ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس ۸ امتیازی قرار می‌گیرد. دیروز فولاد هم در اهواز مساوی بدی به آلومینیوم اراک داد تا مشخص شود برای ماندن در بالای جدول کار بسیار سختی دارد. فولاد اگر قرار باشد این مدل بازی‌ها را به هر دلیلی نبرد، قطعاً مدعی نخواهد بود.

تکلیف بالای جدول امروز روشن‌تر می‌شود چون هم استقلال بازی دارد و هم سپاهان. تیم نویدکیا بعد از برد روحیه‌بخش مقابل تراکتور امروز باید در اصفهان از سد سایپای ۵ امتیازی بگذرد که پتانسیل این کار را دارد اما نباید حریف تهرانی‌اش را دست‌کم بگیرد. استقلال هم قطعاً کار ساده‌ای مقابل پیکان ندارد چون ۳ بازیکن خود را هم در این بازی در اختیار نخواهد داشت ولی باید دید در این چند هفته امثال استقلال، گل‌گهر و سپاهان می‌توانند از فرصت حضور پرسپولیس در فینال آسیا استفاده کنند یا نه؟ یحیی دیروز هم به خاطر فینال آسیا احسان پهلوان و امیری را از ابتدا بازی نداد و مسلماً ذهن او و تیمش درگیر فینال ۲۹ آذر است و این یعنی یک فرصت طلایی برای سایر مدعیان که حداقل مثل پارسال خیلی از پرسپولیس عقب نیفتند.

امسال در لیگ بیستم و در جدول تیم‌های ضعیف کم نداریم. نتایج همین ۳، ۴ هفته نشان می‌دهد که ۷، ۸ تیم فقط برای نیفتادن می‌جنگند. دیروز شهرخودرو هم نشان داد تیم ضعیفی است و اینکه نوازی می‌گوید مغلوب اشتباهات داوری شدیم، فقط گول زدن خود است و نه چیز دیگر. مهدی رحمتی که در ابتدای راه مربیگری قرار دارد، قبل از هر چیز باید اشتباهات خود و تیمش را بپذیرد وگرنه به خودش و آینده مربیگری‌اش لطمه بزرگی زده است. مادامی که یک مربی نپذیرد اشتباه دارد، درصدد رفع آنها برنمی‌آید. اینکه نوازی گفته پرسپولیس تاکتیکی نداشت، فقط سرپوشی است برای ضعف‌های شهرخودرو که در هر دو نیمه کاملاً آشکار بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی