نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مرتضی فنونی‌زاده: برای ما پرسپولیسی‌ها فینال آسیا مهم‌تر از دربی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: استقلال، تراکتور، سپاهان یا هر تیم دیگری هم اگر به فینال آسیا برسند، باز وظیفه فدراسیون و متولیان فوتبال بود که به نماینده ایران کمک کنند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پرویز مظلومی، سرپرست استقلال به تازگی در اظهار نظری اعلام کرده قبل از دربی باید بازی معوقه پرسپولیس و سپاهان برگزار شود و زیر بار این موضوع که آنها بدون بازی با سپاهان در هفته هشتم و دربی حاضر شوند، نخواهند رفت. مظلومی در این خصوص گفته است: «این یک بازی سنگین است که می‌تواند روی بازی دربی تأثیرگذار باشد و نمی‌شود پرسپولیس بدون بازی مقابل سپاهان در هفته هفتم، بازی هفته هشتم را برگزار کند. ما منتظر می‌مانیم پرسپولیس ابتدا با سپاهان بازی کند تا بعد دربی برگزار شود.» مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس اما به این صحبت‌های سرپرست تیم استقلال واکنش نشان داد و... 

خبر دارید که مبلغی حدود ۳۰ میلیارد تومان توسط جعفر سمیعی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درآمدزایی شده است؟
خبر خوبی است و امیدوارم مشکلات مالی این تیم به حداقل برسد. پرسپولیس در حال حاضر نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست اما به نظر می‌رسد برخی‌ها از این موضوع خوشحال نباشند!

منظور شما چه کسانی است؟
ببینید این روزها به جای کمک به پرسپولیس صحبت‌هایی شنیده می‌شود که جالب نیست. به طور مثال آقای پرویز مظلومی که پیشکسوت ماست، حرف‌هایی زده که دخالت در کار سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است.

اینکه قبل از برگزاری بازی هفته هفتم پرسپولیس و سپاهان، استقلال در دربی حاضر نمی‌شود؟
بله، آخر این حرف‌ها چه دلیل موجهی دارد؟!

منظور سرپرست تیم استقلال این است که بازی با سپاهان مسابقه سنگینی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. اگر هفته هفتم قبل از دربی برگزار شود، پرسپولیس مقابل سپاهان باید بازی کند و بعد به مصاف استقلال برود. این حرف هم اگر به عمق آن توجه کنیم، شاید منطقی باشد. نیست؟
نه نیست! ما نمی‌توانیم برای سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کنیم.

به هر حال یک بازی پرسپولیس هم در آستانه لیگ قهرمانان و به خواست این باشگاه به تعویق افتاده است.
ببینید پرسپولیس نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. سال‌هاست فوتبال ایران نتوانسته است قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و این بار در قطر تکلیف جام مشخص می‌شود. این حداقل کاری است که می‌شد برای نماینده ایران کرد. استقلال، تراکتور، سپاهان یا هر تیم دیگری هم اگر به فینال آسیا برسند، باز وظیفه فدراسیون و متولیان فوتبال بود که به نماینده ایران کمک کنند.

از نظر شما فینال لیگ قهرمانان آسیا مهم‌تر است یا دربی و بازی با استقلال؟
در حال حاضر برای ما پرسپولیسی‌ها فینال لیگ قهرمانان آسیا به مراتب مهم‌تر از دربی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    برید پیج سیاوش پهلوان تو اینستاگرام به اسم persepolisamarezoost و ببینید راجع به حمایتی که بارها از تیم الاستقلال چه در حین بازی های آسیایی و چه در لیگ شده، چی نوشته. همه ناگفته ها اونجاست. اتفاقا خود همین استاد مظلومی هم خوب میدونه این مسائل رو. اما تو مکتبشون یاد دادن بهشون که هوچیگر باش و اضافه خواه و زیاده گو.
    • مانی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      فقط یک نگاه به دوفصل گذشته نشون میده چه حمایتی از تیم منفور حکومتی الاستقلال میشه دو سال پیش الاستقلال در تهران با السد داشت و پرسپولیس در قطر با الدحیل ،بازی لیگ الاستقلال رو عقب انداختن ولی پرسپولیسو مجبور کردن 4 روز قبل از بازی با الدحیل در لیگ بازی کنه بعدش که پرسپولیس رفت فینال اسیا ، الاستقلال به بهانه فینال اسیا گفت با پدیده بازی نمیکنه فصل قبلدر ابتدای نیم فصل الاستقلال با فولاد بازی نکردو در ادامهبا کرونا نمایی با پارس بازی نکرد که باید در هردو 3 بر صفر بازنده میشد
  • امید IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    جناب فنونی زاده ما هواداران پرسپولیس اگر نخواهیم شما به عنوان پیشکسوت باشگاه درباره تیم نظر ندید باید چه کسی رو ببینیم برو آقاجون فکر آخرتت باش
  • هوادار فوتبال IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    برای شما دیده شدن به هر قیمتی در اولویت هست
  • رستم IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    آقای پاچه خوار ما نمی خواهیم شما درباره پرسپولیس صحبت کنید. شما و درخشان بوتاکسی صحبت نکنید ممنون میشیم
  • احمد مقیمی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    بازیهای لیگ که اِالآن هفته چهارم است باید به ترتیب که اعلام‌شده بازیها برگزار گردند
    • امیر AT ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      حتما، و بالافاصله دربی هم سر موقع باید برگزار شود
  • غضنفر IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    آقای فنونی زاده برای ما پرسپولیسیها هم برد فینال آسیا مهمه هم بردن رقیب هوچی گر سنتی، نظر شما پروینی ها هم محترم ولی به ما مربوط نمیشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی