نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خودنمایی لوگوی پرسپولیس روی پوستر جام‌جهانی باشگاه‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوگوی پرسپولیس به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا از منطقه غرب در پوستر جام جهانی‌ باشگاه‌ها گنجانده شده و برنده دیدار فینال در روز ۱۹ دسامبر (۲۹آذر) تکلیف نماینده آسیا را نیز مشخص خواهد کرد.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ شاید جالب باشد بدانید جام باشگاه‌های جهان روز ۱۳ بهمن آغاز خواهد شد و بازی فینال و رده‌بندی هم ۲۳ بهمن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به انجام خواهد رسید. دیدار نخست و افتتاحیه مسابقات میان الدحیل قطر به عنوان نماینده کشور میزبان و اوکلندسیتی نیوزیلند به عنوان نماینده اقیانوسیه، اول فوریه ۲۰۲۱ در استادیوم الجنوب برگزار می‌شود. برنده این دیدار در مرحله بعدی طبق قرعه‌کشی به مصاف نماینده آسیا، کونکاکاف یا آفریقا خواهد رفت و دو تیم دیگر نیز در این مرحله با یکدیگر رقابت خواهند کرد. دیدار شماره ۲ جام جهانی‌ باشگاه‌ها در استادیوم الریان برگزار خواهد شد که روز ۱۸ دسامبر (۲۸آذر) با برگزاری فینال امیرکاپ قطر به صورت رسمی و به عنوان چهارمین استادیوم از ۸ استادیوم میزبان جام جهانی‌ ۲۰۲۲ افتتاح خواهد شد. دیدار شماره ۳ جام جهانی‌ باشگاه‌ها نیز در استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود. هر دو دیدار چهارم فوریه برگزار خواهد شد. 

بازندگان این مرحله (دیدار شماره ۲ و۳) برای رتبه پنجم و ششمی در روز هفتم فوریه در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم خواهند رفت. در همین روز و طبق قرعه‌کشی یکی از برندگان دیدارهای شماره ۲ یا ۳، نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی را در استادیوم الجنوب با قهرمان کوپا لیبرتادورس برگزار می‌کند و دیگر دیدار نیمه‌نهایی نیز، هشتم فوریه در استادیوم الریان برگزار می‌شود که یک سوی آن بایرن‌مونیخ است. 

دیدار فینال و رده‌بندی نیز یازدهم فوریه در استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود. به این ترتیب در جام جهانی‌ باشگاه‌ها، استادیوم اجوکیشن سیتی میزبان چهار مسابقه است و دو استادیوم الجنوب و الریان نیز هر کدام از دو دیدار میزبانی خواهند کرد. 

در این رقابت‌ها حضور سه تیم بایرن‌مونیخ، نیواکلند نیوزیلند، الدحیل قطر و الاهلی مصر قطعی شده و حالا همه در انتظار رونمایی از قهرمان آسیا، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی هستند. همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان در اقیانوسیه لغو شده است. سه تیم دیگر این رقابت‌ها پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، آمریکای جنوبی و کونکاکاف مشخص خواهند شد. با این حال لوگوی پرسپولیس به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا از منطقه غرب در پوستر جام جهانی‌ باشگاه‌ها گنجانده شده و برنده دیدار فینال در روز ۱۹ دسامبر (۲۹آذر) تکلیف نماینده آسیا را نیز مشخص خواهد کرد. گفتنی است جام باشگاه‌های جهان در دوره قبل (‌۲۰۱۹) با میزبانی کشور قطر با قهرمانی لیورپول به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    این خبر ورزشی هم شده ایینه ی دق کیسه کشا
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    کیسه کشا فقط با جام محلات آشنایی دارن جام جهانی باشگاهها چمی دونن چیه خخخخخخخ
  • Amir perspolisi RO ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    ینی اگه خدا اینبارم کمکمون کنه و قهرمان بشیم به خود خدا قسم تا روزی که بمیرم کوچک ترین خطایی نمیکنم، تا روز مردن هرکی ازم کمکی بخواد ناامیدش نمیکنم به خود خدا قسم ❤❤❤❤ ینی میشه ای خدای عزیزم ؟؟؟؟ ❤
    • عدالت نایاب است FR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      انصافا جای این لوگو اونجا نیست . به خود خدا قسم آرزوی قهرمانی تو آسیا رو با خودت به آخرت خواهی برد
    • Amir perspolisi IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      اشکالی نداره بازم خدا رو شکر میکنیم ❤❤ امیدوارم همه ی تیمای ایرانی در آسیا موفق باشن و حداقل دو سال یک بار فینالیست آسیا از کشورمون باشه
    • عدالت نایاب است FR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      مشکل اینجاست که همه مثل شما مهربون نیستند که بگذارن همه تیمها در شرایط برابر در رقابتها حاضر بشن . تا روزی که وزیر با درایت هست هر دوسال یه بار فقط یه تیم خاص میره فینال آسبا
    • کیسه السعودی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      لیاقت میخواد که متاسفانه کیسه به هیچ عنوان نداره. جام چهارجانبه هم که دیگه بعنوان جام باشگاه های آسیا برگزار نمیشه. که بعضی ها ستارش رابه رخ دیگران بکشن.. فعلاً تنها جای که کیسه لیاقتش راداره همون غار ه.. که خیلی وقته باهاش عجین شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی