نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سعید حسین‌پور: عاشق گل‌های انفرادی هستم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک جوان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: ما طی سال‌های اخیر نشان دادیم چه کارهای بزرگی می‌توانیم انجام دهیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در بازی دوستانه سه‌شنبه پرسپولیس مقابل ویستا توربین سعید حسین‌پور یک گل انفرادی بسیار زیبا به ثمر رساند. هافبک جوان و بااستعداد پرسپولیس چند بازیکن حریف را جا گذاشت و بعد از دریبل دروازه‌بان گل برتری تیمش را زد. سعید که طی هفته‌های اخیر فرصت بازی برای پرسپولیس را به دست نیاورده امیدوار است بتواند در ادامه برای تیمش بازی کند.

از گل قشنگی که زدی صحبت کن.
خب من کلاً عاشق کارهای تکنیکی و زدن گل‌های انفرادی هستم. در بازی دوستانه مقابل ویستا توربین وقتی دیدم موقعیت برای دریبل زدن فراهم است چند بازیکن را جا گذاشتم و گل زدم.

بر خلاف بازی‌های دوستانه در دیدارهای رسمی فرصت بازی کردن پیدا نکردی؛ فکر می‌کنی دلیلش چیست؟
خب همه چیز به نظر کادر فنی و به خصوص سرمربی تیم برمی‌گردد. من وظیفه دارم همیشه آماده باشم و خوب تمرین کنم و هر وقت آقایحیی بخواهد برای پرسپولیس بازی خواهم کرد. ضمن اینکه من همیشه گفتم نیمکت‌نشینی پرسپولیس هم افتخار بزرگی است و نصیب هر فوتبالیستی نمی‌شود. من هم منتظر فرصت از طرف کادر فنی می‌مانم تا بتوانم خودم را نشان دهم.

اوضاع پرسپولیس را در این فصل چطور می‌بینی؟
خدا را شکر شرایط‌مان خوب است. بعد از برد مقابل شهرخودرو اوضاع در جدول بهتر شد و توانستیم به رده‌های بالای جدول برسیم. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و بار دیگر قهرمان لیگ شویم.

قبول داری شرایط برای قهرمانی در این فصل سخت است؟
خب همیشه می‌گویند دفاع از عنوان قهرمانی بسیار سخت است ولی ما پرسپولیسیم و طی سال‌های اخیر نشان دادیم چه کارهای بزرگی می‌توانیم انجام دهیم. چهار فصل متوالی قهرمان شدیم، به امید خدا سعی می‌کنیم این فصل هم قهرمانی را تکرار کنیم و در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

چند روز دیگر باید برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر بروید؛ به نظرت پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟
خب ما خاطرات خوبی از قطر داریم و چند وقت قبل در همین کشور قهرمان غرب آسیا شدیم. تیم ما برای قهرمانی در آسیا سرشار از انگیزه است و همه می‌خواهند این جام را به دست بیاوریم. مطمئن باشید هر چه در توان داریم می‌گذاریم تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم و این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. از همه هواداران هم می‌خواهم مثل همیشه پشت تیم باشند و برایمان دعا کنند تا ٢٩ آذر را تبدیل به یک روز خاص و خاطره‌انگیز کنیم و با جام قهرمانی آسیا به ایران برگردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    گل سعید حسین پور را ببنید تا بفهمید واقعا از اسپانیا پیشنهاد داشته حتی دوازه بان را هم دریبل زد و با توپ رفت داخل دوازه حداقل ۶ . ۷ بازیکن را دریبل زد
  • ناشناس IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    کریمی آینده ایران
  • کیسه حقیر IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    واقعا عجب گل زدی من گل حسین پور دیدم فکر کردم علی کریمی دارد بازیکنان تیم ویستا توربین درو می کند گل می زند واقعا تکنیک عالی داشت و گل قشنگی زد و هرموقع در زمین برای پرسپولیس حضور داشت واقعا بازی های درخشانی انجام می داد من نمی دانم چرا یحیی چنین جوان با استعداد فنی بالا استفاده نمی کند و از بنجل های و بی مصرفی مثل شیری اعصاب هوادلران بهم می زند استفاده می کند گل محمدی می تواند سیامک جای شیری بگذارد و شیری به عنوان ذخیره استفاده کند حسین پور جای سیامک جلو بازی کند شک نکنید پرسپولیس با حسین پور خلاق و خوش تکنیک آینده دار می درخشد با وجود حسین پور قایدی محو می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی