نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
۰ |
۵
میلان و تاتنهام به مرحله بعد رسیدند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در هفته پنجم لیگ اروپا، میلان برد و تاتنهام به تساوی رسید تا خیال هردو تیم بابت صعود راحت شود.

خبرورزشی/ لیگ اروپا؛ هفته پنجم لیگ اروپا امشب با برگزاری دیدارهایی در ۶ گروه آغاز شد که میلان کامبک زد تا صعود کند و تاتنهام متوقف شد، با این حال آن‌ها هم به مرحله بعد رسیدند.


در گروه G، لسترسیتی که صعودش را حتمی کرده بود با یک گل از زوریا شکست خورد. تک گل تیم اوکراینی را اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی در دقیقه ۸۴ زد.

آاک آتن هم که از دقیقه ۶۰ کریم انصاری‌فرد را در ترکیب تیمش داشت، ۴ بر ۲ مقابل براگا شکست خورد. 

لسترسیتی و براگا با ۱۰ امتیاز در این گروه اول و دوم هستند و زوریا و آاک آتن با ۶ و ۳ امتیاز حذف‌شان قطعی شده.


در گروه H، میلان شاهکار کرد و در حالی که با ۲ گل از سلتیک عقب افتاده بود، ۴ بر ۲ پیروز شد. روجیتس و ادوارد در دقایق ۷ و ۱۴ برای سلتیک و چالهان‌اوغلو، کاستیخو، هاوگه و دیاس در دقایق ۲۴، ۲۶، ۵۰ و ۸۲ برای میلان گلزنی کردند. میلان با ۱۰ امتیاز در این گروه دوم است.

لیل هم در دیگر بازی این گروه ۲ بر یک و با گل‌های دقایق پایانی از سد لیل گذشت تا همچنان با ۱۰ امتیاز صدرنشین باشد.

شادی بازیکنان میلان بعد از گلزنی مقابل سلتیک


در گروه J تاتنهام برابر لاسک با تساوی ۳-۳ متوقف شد. میچوری در دقیقه ۴۲، اگشتاین در دقیقه ۸۴ و کاراموکو در دقیقه ۹۰، گل‌های لاسک را به ثمر رساندند و بیل در دقیقه ۴۵، سون در دقیقه ۵۶ و اَلی در دقیقه ۸۷ برای تاتنهام گلزنی کردند.

رویال آنتورپ هم در غیاب علیرضا بیرانوند، با نتیجه ۳ بر یک از سد لودوگورتس گذشت و با ۱۲ امتیاز و جای گرفتن در صدر جدول گروه، به مرحله حذفی رسید. شاگردان مورینیو هم با همین تعداد امتیاز در رده دوم ایستادند و صعود خود را قطعی کردند.

لاسک - تاتنهام


در گروه K تیم دیناموزاگرب در هلند با نتیجه ۲ بر صفر فاینورد را شکست دادند. صادق محرمی در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت. دیناموزاگرب با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با قطعی کردن صدرنشینی خود، به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کرد.

شادی بازیکنان دیناموزاگرب بعد از گلزنی مقابل فاینورد


در گروه L تیم خنت با نتیجه ۲ بر یک مقابل اسلوان لیبرتس شکست خورد و بدون کسب امتیاز، در قعر جدول باقی ماند. میلاد محمدی از ابتدا در ترکیب خنت به میدان رفت و در دقیقه ۵۲ مسابقه کارت زرد دریافت کرد. هوفنهایم و ستاره سرخ با ۱۳ و ۱۰ امتیاز، به ترتیب در رده‌های اول و دوم گروه قرار گرفتند و به مرحله بعدی مسابقات رسیدند.


در گروه K هم ویارئال که با ۱۳ امتیاز صدرنشین است، امشب در ترکیه مقابل سیواس‌اسپور با تک گل چوکوئزه پیروز شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی