جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹
۰ |
۵
بردهای راحت آرسنال و رم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته پنجم لیگ اروپا با برتری آرسنال و رم و توقف ناپولی پایان یافت.

خبرورزشی/ لیگ اروپا؛ برتری آرسنال و رم در هفته پنجم لیگ اروپا این دو تیم را صدرنشین کرد، در حالی که ناپولی با تساوی کارش برای صعود به هفته آخر کشیده شد.


در گروه A، رم موفق شد ۳ بر یک یانگ‌بویز را شکست دهد. مایورال، کالافیوری و ژکو در دقایق ۴۴، ۵۹ و ۸۱ برای رم و انسامه در دقیقه ۳۴ برای یانگ‌بویز گل زدند. رم با این برد ۱۳ امتیازی شد و بالاتر از یانگ‌بویز ۷ امتیازی به عنوان صدرنشین صعود کرد.


در گروه B، آرسنال با برتری ۴ بر یک مقابل راپیدوین به پنجمین بردش رسید. در این بازی که پس از مدت‌ها تماشاگر هم داشت، لاکازت، ماری، انکتیا و اسمیت راو در دقایق ۱۰، ۱۸، ۴۴ و ۶۶ برای توپچی‌ها و کیتاگاوا در دقیقه ۴۸ برای راپید گل زدند. آرسنال ۱۵ امتیازی صدرنشین این گروه است، در حالی که در حالی که راپیدوین ۶ امتیازی در رده سوم قرار دارد.

مولده هم با برتری ۳ بر یک مقابل داندالک در صورت تساوی در بازی آخر مقابل راپید صعود خواهد کرد.


در گروه C، بایرلورکوزن ۳ بر ۲ از سد نیس گذشت و اسلاویاپراگ موفق شد ۳ بر صفر هاپوئل را ببرد. اسلاویا و لورکوزن با ۱۲ امتیاز در این گروه صعودشان را حتمی کردند.


در گروه D، رنجرز تحت هدایت استیون جرارد، ۳ بر ۲ استاندارد لیژ را برد. بنفیکا هم ۴ بر صفر لخ‌پوزنان را شکست داد. رنجرز و بنفیکا با ۱۱ امتیاز اول و دوم هستند و از این گروه صعود کرده‌اند.


در گروه E، آیندهوون با یک گل گرانادا را شکست داد و پائوک ۲ بر یک به اومونیا باخت. گرانادا و آیندهوون با ۱۰ و ۹ امتیاز تیم‌های اول و دوم این گروه هستند که در مرحله بعد هم حاضر خواهند بود.


در گروه F، ناپولی در بازی برگشت هم نتوانست آلکمار را ببرد. مرتنس دقیقه ۶ برای پارتنوپی گل زد و ایندی این گل را دقیقه ۵۴ پاسخ داد. ناپولی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است، اما سوسیداد و آلکمار می‌توانند جایش را بگیرند.

دیدار رئال‌سوسیداد و رایکا هم در این گروه با تساوی ۲-۲ تمام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی