نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
۲ |
۰
وحید فاضلی: باید تابع تصمیم سازمان لیگ باشیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر نسبت به لغو دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر واکنش نشان داد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ وحید فاضلی سرمربی نساجی درباره اینکه نظرش راجع به لغو بازی دیدار برابر پرسپولیس چیست، گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم. ما با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی مخالفت کردیم و در نهایت هم سازمان لیگ اعلام کرد که این بازی لغو شده است. ما هم باید تابع تصمیم سازمان لیگ باشیم و کار دیگری از دست‌مان ساخته نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از لغو این بازی ناراحت است، خاطر نشان کرد: به هر حال ما باید با این شرایط کنار بیاییم. برنامه‌های ما براساس برگزاری این بازی تعیین شده بود و الان هم در قائمشهر هستیم، ولی در نهایت اعلام شد که این بازی باید لغو شود. حالا هم باید خودمان را آماده بازی با سپاهان کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    این بازیها برای پرسپولیس بازی تدارکاتی بود تا به ترکیب فینال برسه. اگه با پیشنهاد پرسپولیس موافقت میکردند چی میشد.!! ذوب آهن که کرونایی شده دو هفته باید بره قرنطینه بازیش لغو بشه به نفع پرسپولیس نیست. اینطوری پرسپولیس اماده فینال نیست. با تیمی باید بازی کنه که تو کوران مسابقاته بازیکناشو از دست نداده همه هم علیه اش شمشیر رو از رو نبستن.
  • کیسه کشون IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    جالبیش اینجاست که خود نساجی ها میگن هرچی نظر فدراسیونه و اونا صلاح بدونند .اما کیسه چی ها دارن خودشون رو تیکه تیکه میکنن که چرا لغو شده!شاه میبخشه شاه قلی نمیبخشه!خخخ خخخ خب دیگه اینم اخرین تیر تو ترکششون بود هههه هههه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی