نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هفته چهارم لیگ برتر زیر ذره‌بین؛ فقط ۹ گل برای ۸ بازی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در هفته دوم لیگ برتر از ۸ تیم میزبان  تنها ۳ تیم توانستند هر سه امتیاز کامل بازی‌های خانگی را به حساب خود واریز کنند.

خبرورزشی/ محمدرضا شکوهی؛ هفته چهارم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که متاسفانه از ۸ بازی برگزار شده تنها ۹ بار توپ از خط دروازه ها به نشانه گل عبور کرد، اتفاق ناخوشایندی که نشان می‌دهد تیم‌های لیگ برتری ما متاسفانه تا چه اندازه برای زدن گل ضعیف و بی‌برنامه  هستند...

پرگل ترین بازی هفته
در این هفته بسیار کم گل، پرگل ترین بازی هفته را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم  که طی آن پرسپولیس توانست با برد قاطع ۳ بر صفر مقابل شهرخودرو به برتری برسد و عنوان پرگل‌ترین بازی هفته را به نام خود کند.

کم گل ترین دیدار هفته
کم گل ترین بازی هفته بدون گل به پایان رسید و طی آن در ۲ بازی شاهد ثبت نتیجه صفر-صفر بودیم؛ این ۲ بازی که با این نتیجه به پایان رسید عبارت است از:
فولاد خوزستان صفر - آلومینیوم اراک صفر
پیکان صفر - استقلال صفر

میزبانان کاملا موفق هفته
در هفته دوم لیگ برتر از ۸ تیم میزبان  تنها ۳ تیم توانستند هر سه امتیاز کامل بازی‌های خانگی را به حساب خود واریز کنند که البته این ۳ تیم با ۲ نتیجه متفاوت به بردهای خانگی دست پیدا کردند، پرسپولیس تهران با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان به ترتیب با نتایج مشابه یک بر صفر توانستند بر نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن اصفهان غلبه کنند.

میهمانان کامیاب هفته
در این هفته ۲ تیم توانستند در خارج از خانه به امتیازات کامل دست پیدا کند؛ نام این ۲ تیم گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز است که با توجه به برد های مشابه  یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان نام خود را در این ستون قرار دادند.

تقسیم امتیازات هفته
از ۸ دیداری که در این هفته برگزار شد ۳ تای آنها با تقسیم امتیازات و تساوی به پایان رسید؛ این ۳ بازی هم با ۲ نتیجه متفاوت (صفر-صفر) و (یک-یک) به پایان رسید.
نتیجه صفر بر صفر در دو دیدار بود و طی آن فولاد خوزستان در مقابل آلومینیوم اراک و سپس در بازی دیگر پیکان تهران در مقابل استقلال تهران به آن دست پیدا کردند و نتیجه یک بر یک هم در دیدار سپاهان اصفهان مقابل سایپا تهران رقم خورد.

قاطع ترین برد هفته
قاطع ترین برد هفته با اختلاف سه گل و با نتیجه ۳ بر صفر رقم خورد و طی آن پرسپولیس تهران توانست مقابل شهرخودرو مشهد به برتری برسد.

خفیف ترین برد هفته
خفیف ترین برد هفته طبق انتظار با اختلاف یک گل و با نتیجه مشابه یک بر صفر بود که در ۴ بازی شاهد آن بودیم و طی آن ۴ تیم نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز  توانستند به ترتیب در مقابل نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن اصفهان، ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان به پیروزی برسند.

پرتکرار ترین نتیجه هفته 
نتیجه یک بر صفر پرتکرارترین نتیجه هفته چهارم بود که در ۴ دیدار تکرار شد و هر چهار نتیجه آن در آیتم قبلی ذکر شد.

تیم‌های ناکام در گلزنی هفته
متاسفانه در این هفته تعداد تیم‌های ناکام در گلزنی نسبت به هفته های قبلی با افزایش روبرو شد و از ۱۶ تیم لیگ برتری بیش از نیمی از آن ها یعنی دقیقا ۹ تیم به نام های آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی تبریز، شهرخودرو مشهد، ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران و استقلال تهران در گلزنی ناکام شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    ۸ سال به کی روش فرصت دادید سبک ایران شد کاملا دفاعی حالا اگر ماسیمو کاررا و استراماچونی ۸ سال سرمربی پرسپولیس و استقلال بودند سبک کل تیم ها هجومی می شد کاررا اصلی ترین گزینه برای جانشینی برانکو در پرسپولیس بود کی روش سبک سرمربیگری اش دفاعی بود دیگه چرا کل تیم ها سبک شان شد دفاعی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    همین سبک کی روش به استقلال ضربه های زیادی از نظر داوری زده به جز سبک دفاعی کی روش یکی دیگه از سبک های کی روش تحت فشار گذاشتن داور برای اینکه به نفع تیمش بگیرد که الان جواد نکونام همین کار را می کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی