نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
۴ |
۰
جریمه آتش بازی در لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل باشگاه سایپا به خاطر آتش‌بازی در جریان بازی تیمش مقابل سپاهان که از سوی باشگاه اصفهانی ترتیب داده شده بود، خواستار اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود سایپا شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سپاهانی‌ها به خاطر تولد محرم نویدکیا مراسم آتش بازی را در حین انجام مسابقه برپا کردند که این مسئله اعتراض شدید باشگاه سایپا را درپی داشت.

در همین راستا مدیرعامل باشگاه سایپا گفته از فدراسیون فوتبال انتظار داریم به خاطر رعایت عدالت بازی به سود سایپا اعلام شود. این در حالی است که هیچ کجای دنیا چنین قانونی وجود ندارد و در قوانین برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ایران هم در جایی اشاره نشده که اگر تیمی ولو غیرقانونی مراسم آتش بازی برپا کرد، باید بازنده اعلام شود.

در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان اصفهان را جریمه خواهد کرد و به این باشگاه تذکر می‌دهد نه اینکه نتیجه بازی را به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای تغییر دهد.

بازی سپاهان و سایپا با تساوی یک - یک تمام شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خسروانی عاشق واقعی تاج IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    پرسپولیس مورد حمایت وزارت ورزش هست و سپاهان مورد حمایت فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سپاهان محمد رضا ساکت دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال و جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس رئیس حراست و حضور در سازمان بازرسی کشور و بقیه پست هایی هم که داشته درباره حراست و امنیت هست دیگه بفهمید چرا پرسپولیس و سپاهان می خواهند به هم نزدیک شوند تا از همبن دیگر مافیا بودن یاد بگیرند تاجی ها هیچ ارزشی برای لنگ و شله زرد قائل نیستند
    • مجهول الهویه IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      به خدا که از بازی با العین به بعد قدرت تفکر و منطق و عقلانیت خودتونو اط دست دادید!!
  • ضدمافیا IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    مگه درفوتبال ایران قانون هم رعایت میشه ؟ طبق کدام قانون فوتبال ایران کاپ سوپرجام بدون بازی به تیم محبوب وزارت داده شد (فصل پیش ) ؟ طبق کدام قانون فوتبال در ایران سه روز قبل از بازی تیم حریف را سه -هیچ بازنده اعلام میکنند (سوپر جام دوفصل پیش ) ؟ طبق کدام قانون فوتبال مدیران یک تیم دائم از مدیریت فدراسیون به مدیریت یک تیم خاص در حال رفت و آمد هستند ؟
    • مانی IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      سوپرجام بدجور بهتون اتیش زده . تا قبلش همیشه کمیته انضباطی و فدراسیون به نفع الاستقلال رای میدادن اما در زمان سوپرجام چون فضای مجازی بود نتوستن حق و ناحق کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی