نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فرهاد حمیداوی، خواستار برگزاری بازی ذوب آهن و شهرخودرو
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو خواستار برگزاری بازی دو تیم ذوب آهن و شهرخودرو شد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ حمیداوی مالک شهر خودرو در خصوص برگزاری بازی تیمش برابر ذوب آهن و  صحبت با مسئولان  برگزاری لیگ برتر گفت: من از آقای مهدی خواستم یعنی با ایشان تماس تلفنی داشتیم و نامه‌ای هم تنظیم کردیم و می‌خواهیم بازی برگزار شود. طبق قانون بازی باید برگزار شود، انگار آنها ۴ کرونایی دارند که با این شرایط باید بازی برگزار شود. البته من از تعداد دقیق مبتلایان آنها خبر ندارم.

او در پاسخ به این سوال که یک بازیکن و یک عضو کادرفنی به این جمع اضافه شد، عنوان کرد: پارسال می‌گفتند بازی شود حتی با جوانان. اگر چه برای بعضی باشگاه‌ها این قانون اجرا نشد متاسفانه. ولی امسال اگر ۱۶ بازیکن داشته باشد می‌توانند بازی کنند.

مالک شهر خودرو تاکید کرد: تیم آنها فکر می‌کنم  نفر ۲۸ ثبت کردند و  اگر ۵ نفر بازی نکنند می شود ۲۳ نفر و باز  ۳ نفر هم اضافه کنیم، اصلا ۲۰ نفر. باز مشکلی برای برگزاری بازی ندارند. از سازمان لیگ و از ایفمارک می‌خواهم که حتی در صورت برگزاری بازی، بعد بازی تست کرونا گرفته شود.

حمیداوی با تکرار موضعش در خصوص برگزاری بازی اعلام کرد: حتما باید بازی برگزار شود و الکی بازی عقب نیفتد. هم تمرینات خاصمان را انجام داده‌ایم هم هتلمان را رزرو کرده‌ایم و هم بلیت‌مان را گرفته‌ایم که اگر لغو شود، خودش ۱۰۰ میلیون تومان ضرر می‌شود.

او در واکنش به اینکه کربکندی اعلام کرده در شرایط میزبانی مشکلی دارند و خدای نکرده امکان دارد بازیکان شهر خودرو هم به کرونا مبتلا شوند، تصریح کرد: از آقای کربکندی و همه مسئولین ذوب آهن خواهش می‌کنم اگر امروز تست بدهند تا فردا نهایتا جوابش را می‌گیرند و آنهایی که درگیر این موضوع هستند قرنطینه کنند و اتفاقی نمی‌افتد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی