نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
۲ |
۰
شاهین بیانی: استقلال چاره‌ای به جز برد ندارد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان برای باقی ماندن در جمع تیم‌های مدعی لیگ برتر باید در دیدار مقابل صنعت نفت به برتری دست یابند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شاهین بیانی اظهار داشت: استقلال در دیدار گذشته خود مقابل پیکان در روزی که چمن ورزشگاه شهر قدس کیفیت لازم را نداشت، نمایش خوبی ارائه نکرد و به تساوی رسید. از دست دادن امتیازات باعث خواهد شد تا استقلال از کورس مدعیان جا بماند و بعدها افسوس بخورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: محمود فکری برنامه خاصی را برای این مسابقه در نظر گرفته بود و قصد داشت هافبک‌ها جنگ را در میانه میدان برده و مهاجمان را در فضای خالی صاحب توپ کند اما پیکان با بازی بسته این اجازه را به او نداد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال چاره‌ای جز پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان نخواهد داشت و باید در این بازی خانگی فقط به پیروزی برسد.

گفتنی است آبی‌پوشان روز دوشنبه (۱۷ آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه لیف ابیه مچاله IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    فقط منتظر امر شمابودن!اینا به هر دری میزنند تا سه امتیاز بگیرن اما خب عرضه ی گرفتن ندارن.پیشاپیش برد نفت ابادان رو به هواداران این تیم تبریک میگم.کیسه کشا هم خودشونو برای تجمع در جلوی مجلس وگدایی محبت ومظلوم نمایی اماده کنند.خخخ خخخ
    • حمید علوی CA ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      شاهین خان بیانی وقتی بازیکن بود هم به عشق استقلال بازی میکرد و هم به عشق منصورخان خدابیامرز.. منصورخان هم بین تمام شاگرداش، شاهین و شادروان احدی خیلی دویت داشت.،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی