نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فرهاد حمیداوی: هرگونه لغو بازی، جفا در حق شهرخودرو است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه شهرخودرو درخواست کرد تا ایفمارک پس از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن از تمام بازیکنان تست بگیرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ فرهاد حمیداوی با اعلام سفر تیم شهرخودرو به اصفهان گفت: با تأیید سازمان لیگ تیم را راهی اصفهان کردیم و خواهش کردیم توسط ایفمارک پس از دیدار برابر ذوب‌آهن از تمام بازیکنان تست گرفته شود.

مالک باشگاه شهرخودرو ادامه داد: نامه‌ای درباره آمادگی و برگزاری دیدار به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و صحبت‌های لازم نیز با آقای مهدی انجام شد تا اعضای تیم با پرواز ساعت ۱۲:۳۰ امروز (شنبه) راهی اصفهان شدند.

حمیداوی هرگونه لغو بازی را جفا در حق شهر خودرو خواند و گفت: قانون برای همه یکسان است. ما تمرینات لازم برای دیدار با ذوب‌آهن را انجام دادیم و حتی بلیت گرفتیم و هتل را رزرو کردیم و در صورت عدم برگزاری متضرر می‌شویم‌.

مالک شهر خودرو ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکنان ذوب‌آهن می‌توانند با توجه به زمان باقیمانده تست بدهند و مابقی نفرات را هم قرنطینه کنند. طبق قانون با توجه به شرایط کنونی بازیکنان غیر کرونایی ذوب‌آهن به حد نرمال می‌رسند و شرایط برگزاری وجود دارد، بنابراین از مسئولان ذوب‌آهن درخواست می‌کنیم شرایط برگزاری دیدار را فراهم کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • SORKH 6&4 IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    آقای پرفسور دکتر نابغه حمیداوی لیگ سال گذشته یادته چطور سینه چاک میکردی لیگ باید تعطیل بشه و جان از جام مهمتره؟؟حالا چی شده خودتو کشتی تا با تیمی که 11 کرونایی داره بازی کنی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی