نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
۳ |
۰
عکس| شب تقدیر از کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیراهنی منقش به عدد ۷۵۰ که شمار گل‌هایی است که کریس به ثمر رسانده، به او اهدا شد.

خبرورزشی/ سری آ ایتالیا؛ کریستیانو رونالدو که در دیدار برابر دیناموکیف موفق شد گل شماره ۷۵۰ خود در دوران ورزشی‌اش را به ثمر برساند، پیش از بازی امشب در دربی دلاموله بین یوونتوس و تورینو پیراهنی با این شماره به‌او اهدا شد.

ستاره یوونتوسی‌ها علاوه بر پیراهنِ ویژه‌ای که از آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه گرفت، جایزه‌اش برای بهترین بازیکن ماه نوامبر سری‌آ ایتالیا را نیز دریافت کرد.

750 گل برای کریستیانو رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    رونالدو هم شانس آورد کی‌روش مربیش نموند وگرنه هنوز تو اتوبوس جلو دروازه نشسته بود که یه وقتی گل نخورن !
    • ابرام US ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      هموون شانسی که ما آوردیم و« قندلی »رو بهر ترتیبی بود کناز زدیم و الا خواب جام جهانی رو باید مید یدیم و « کل یوم » با ید میرفتیم می گشتیم دنبا ل « علی » آقا ها ی کنقرانس ها ی مطبوعاتی بلکه بتونیم دهان منتقدین و دلسوز های تیم ملی رو ببندیم و تازه اسمال سگ دست ها میموندند که چطور با هاشون کنار بیائم؟ اینو دیگه خدا میدونه و لاغیر .
    • ابرام US ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      داداش تو که اینقدر خوب « select » می کنی و دست به « اَلَک » کردنت هم بد نیست و اینقدر هوا ی « وحدت وجودی » داری و هوای همه اقوام عزیز و دوست داشتنی لر و کرد و ترک و ....... بقیه رو داری و دوستی خاله خرسه در موردشون روا میداری و خیلی موقع ها مصداق ــ مرا به خیر تو امید نیست شر مرسا ن ــ ی و ادیتور خوبی هم نشون دادی و میدانم و میدانی که منظور چه است و کدا مست ٬ چرا اینقدر آب تو آسیاب « قندلی» چی ها میریزی و دو کلام حرف حساب در موردشون رو مشمول عنایات جرح و تعدیلی خویش قرارداده و از لر و کرد و از یک مصراع غزل حا فظ و سعدی و انوری وحشت داری ؟ راستی چرا ؟ خب ٬ بنده حقیر هربار که از این بزرگواران نمونه مثالی می آورم همزمان اعلام فهرست و مأخذ میکنم که اگر اهلش با شید رجوع بفرمایید و به اصالت مورد استناد دست یا بید ! آیا سعدی و حا فظ و انوری و ........... را هم با ید جرح و تعدیل کرد ؟! همین . راستی چرا وضع تاپپ و صفحه آرایی و یا هر چیز دیگری که من اسمش را نمیدانم شما بگونه ای است که نمیشود گا هی ۲ یا ۳ بیت از این بزرگواران را شا هد مثالی آورد و ترتیب نظم ونثری آن بهم میخورد ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی