نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نفت مسجدسلیمان به دنبال جشن اولین پیروزی 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز نفت مسجدسلیمان میزبان سپاهان خواهد بود. نفت مسجدسلیمان به دنبال کسب اولین پیروزی در فصل جدید است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ هفته پنجم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود. پیش از این قرار بود نساجی هم میزبان پرسپولیس باشد که این بازی با نظر سازمان لیگ لغو شد. 

نفت‌ مسجدسلیمان - سپاهان 
امروز نفت مسجدسلیمان میزبان سپاهان خواهد بود. نفت مسجدسلیمان به دنبال کسب اولین پیروزی در فصل جدید است. نفت مسجدسلیمان با متوقف کردن تراکتور و پرسپولیس نشان داد فوتبال دفاعی را به خوبی بلد است اما برای پیروز شدن به طور حتم باید پلن‌های قوی‌تری را در حمله به نمایش بگذارد. در غیر این صورت قادر به کسب پیروزی و سه امتیاز نخواهد بود. سپاهان که بعد از، از دست دادن دو امتیاز در بازی با سایپا در مسجدسلیمان به میدان می‌رود به خوبی متوجه شده بازی در برابر تیم‌هایی که مدعی نیستند به مراتب سخت‌تر است. سپاهان اگر مدعی قهرمانی در لیگ برتر است باید در خانه حریفان هم کسب سه امتیاز را تجربه کند، به خصوص در مصاف با تیم‌هایی چون نفت مسجدسلیمان. به نظر می‌رسد در این بازی میزان موقعیت‌هایی که روی دروازه‌های دو تیم خلق می‌شود اندک باشد و تیمی بدون شک پیروز می‌شود که قدر موقعیت‌ها را بهتر بداند. صرفاً ارائه بازی بهتر منجر به پیروزی نخواهد شد و این اتفاقی بود که در چهار هفته ابتدایی به دفعات رخ داد. 

ذوب‌آهن - شهرخودرو
این بازی تحت‌الشعاع کرونایی‌هایی تیم ذوب‌آهن قرار دارد. دو تیم از جمله تیم‌هایی هستند که در هفته‌های ابتدایی درگیر اعتراض به داوری بوده‌اند و تمرکز خود را در زمین بازی از دست داده‌اند. ذوب‌آهن و شهر خودرو با مربیان جدید و جوان خود به دنبال هنرنمایی هستند اما آنچه که مسلم است تاکتیک‌های جدید در سایه آرامش به تیم القا می‌شود و تیمی می‌تواند تاکتیک‌ها را در زمین به خوبی پیاده کند که آرامش داشته باشد. تیمی که آرامش نداشته باشد بدون شک نمی‌تواند روی هدف تعیین شده تمرکز کند. هم ذوب‌آهن و هم شهر خودرو تیم‌های توانمندی هستند؛ آنها در ترکیب از بازیکنانی بهره می‌برند که تک‌به‌تک جزو مهره‌های خوب فوتبال ایران به حساب می‌آیند اما برای نتیجه‌گیری باید در قالب تاکتیک تیمی بازی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی