نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
امکانات فراهم شد، الهام هاشمی برگشت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تیراندازی بعد از ۴ ماه با تأمین تجهیزات و امکانات مد نظرش دوباره برگشت.

خبرورزشیمحدثه جوادی؛ الهام هاشمی که مرداد با پایان قراردادش، دیگر به فدراسیون نیامد و از اردو هم خبری نبود، بر تمرین تیراندازان المپیکی آنلاین نظارت می‌کرد اما هر وقت از او سؤالی می‌شد، می‌گفت: «من مسئولیتی ندارم.»

اختلاف سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ با رئیس فدراسیون حتی پای وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی سرپرست کاروان در المپیک توکیو را هم وسط کشید، هرچند وساطت آنها کارساز نشد، تا جایی که حرف از جدایی قطعی هاشمی شد و انتخاب سرمربی جدید اما بعد از چند روزی سکوت، پنج‌شنبه‌شب کمیته ملی المپیک خبر امضای قرارداد الهام هاشمی را منتشر کرد. هاشمی با برگشت به تیم ملی، کارش را از امروز با برپایی اردوی تیم ملی شروع می‌کند تا تیراندازان با اوج آمادگی به توکیو بروند. رضا ملک‌محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی که از برگشت هاشمی به تیم ملی خوشحال است، می‌گوید: «بحث‌ها و مشکلاتی که هاشمی داشت به‌خاطر نبود امکانات، تجهیزات و نحوه پشتیبانی فنی بود که ما در این مدت سعی کردیم همه امکانات لازم را برای تیراندازان فراهم کنیم. با جلسات پشت‌سرهم و کمک وزارت ورزش مشکلات هم برطرف شد و هاشمی با امضای قرارداد دوباره به کارش برگشت.»

او تأکید می‌کند اختلاف بین هاشمی و رئیس فدراسیون شخصی نبوده‌: «در این مدت برخی خبرهای کذب زیادی را نقل کردند، در حالی که هیچ مشکل شخصی بین هاشمی و دادگر نبوده و نیست، من در جزئیات همه ماجرا بودم، هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد و تنها چیزی که وجود داشت، اختلاف نظر برای تحقق موفقیت بود که خداراشکر آن نیز رفع شد.»

دبیر فدراسیون پیگیر گرفتن محموله فشنگ برای تمرین تیراندازان است: «از زمانی که رفع تحریم تسلیحاتی اعلام شد تا به امروز ما هیچ فشنگی نگرفته‌ایم. هاشمی هم از مشکلات کمبود فشنگ ناراضی است و بارها در جلسات متعدد اعلام کرد. ما در تلاش هستیم تا این مشکل حل شود و حتی از وزارت دفاع هم درخواست کردیم اما هیچ محموله‌ای تا به حال دریافت نکرده‌ایم. فقط اسماً تحریم تسلیحانی ایران رفع شده اما برای آوردن محموله فشنگ همچنان با مشکل روبه‌رو هستیم که امیدوارم حل شود.»

او از نبود امکانات فنی در شهرستان‌ها خبر می‌دهد: «اردوی تیراندازان ما بعد از دو ماه خانه‌نشینی، امروز شروع می‌شود. اردوهای متمرکز ما در تهران است زیرا امکانات فنی در شهرستان‌ها برای برگزاری اردو کافی نیست. به همین دلیل همه اردوها در تهران برگزار می‌شود. با شرجی بودن هوای توکیو، اگر مربی صلاح ‌دید برای آمادگی بچه‌ها، اردویی در یکی از مناطق شرجی ایران برگزار می‌کنیم.»

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی معتقد است با برگشت هاشمی، روحیه تیراندازان دوچندان شده‌: «حضور هاشمی در تمرین تیم ملی باعث می‌شود تا تیراندازان روحیه مضاعف برای تمرین داشته باشند و باانگیزه‌تر تمرینات را ادامه بدهند. همه سعی ما این بود تا امکانات و تجهیزات را برای او فراهم کنیم تا هرچه سریع‌تر تمرینات‌شان را آغاز کنند. امیدوارم تیراندازان با موفقیت تمرین را آغاز کنند.» الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی اما همچنان ترجیح می‌دهد روزه سکوت بگیرد و هیچ حرفی با رسانه‌ها نمی‌زند. 

فاطمه کرم‌زاده، تیرانداز المپیکی هم دیروز به تهران رسید تا کنار بقیه از امروز تمرین کند: «من دیروز به تهران رسیدم تا بعد از دو ماه تمریناتم را حضوری کنار بقیه تیراندازان پیگیری کنم و از برگشت هاشمی در تمرینات خوشحالم. امیدوارم بتوانیم بدون مشکل تمرینات را پیگیری کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی