محمد مؤمنی: وزارت ورزش علناً به سمت پرسپولیس غش می‌کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم اسبق تیم استقلال به خبرورزشی گفت: قطعاً ما هم دوست داریم نماینده ایران در لیگ قهرمانان باعث افتخار ایران شود ولی اگر رفتارها با دو تیم عادلانه بود، بحث فرق می‌کرد. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ محمد مؤمنی مهاجم اسبق تیم استقلال درباره دلایل کمبود گلزنی خط حمله استقلال، وضعیت مدیریتی و شائبه حمایت وزارت ورزش از تیم پرسپولیس با ما همکلام شد. 

چرا خط حمله استقلال این روزها گل نمی‌زند؟
سرمربی تیم باید روش‌هایی را اجرا کند که در نهایت به گلزنی ختم شود و مادامی که این تمرینات در دستور تاکتیکی تیم نباشد، مهاجم هرقدر هم که تکنیکی و خلاق باشد، باز هم نمی‌تواند در فضایی که برایش ایجاد می‌شود کار کند و به گل برسد. به‌ویژه در بازی‌هایی مانند پیکان که تیم روبه‌رویی بسته بازی می‌کند. 

اما مگر استقلال تاکتیک سانتر از جناحین را اجرا نمی‌کرد؟
این تاکتیک به قول اکثر روزنامه‌ها سیستم دهه شصتی است که البته درست هم می‌گویند ولی وقتی استقلال مهاجمان کوتاه‌قامت یا قد متوسط مانند قایدی و مطهری دارد، اگر رو به ارسال‌های بلند بیاورد شانس رسیدن به توپ را به ۵۰ درصد کاهش می‌دهد، چون ۵۰ درصد هم احتمال دارد که مدافع حریف توپ را بزند، بنابراین باید تاکتیک دیگری هم داشته باشید. 

مهدی قایدی مشکل روحی روانی دارد که گل نمی‌زند؟
نه! تاکتیک تیمی استقلال به گونه‌ای است که او صاحب موقعیت نمی‌شود. استقلال در کنار فکری یک تئوریسین و طراح تمرین ندارد. قدرت رهبری و مدیریت فکری عالی است ولی با اینکه اطرافیانش همگی افراد بزرگی هستند، اجراکننده‌های قوی نیستند و کاری که می‌کنند مطابق با بزرگی نام استقلال نیست. 

چرا برای استقلال مدیرعامل انتخاب نمی‌شود؟
ما هم نمی‌دانیم موضوع از چه قرار است. اینقدر تداخل کاری از رده‌های بالا در امور مدیریتی استقلال انجام می‌شود که این بحث را دشوار می‌کند. الان مددی با کمک علی‌نژاد منابع مالی خوب برای پرداخت بدهی به شفر و سایر طلبکاران را پیدا کرده ولی مشخص نیست چرا انتخاب مدیر اینقدر امروز و فردا می‌شود؟! 

اعتراض هواداران استقلال به لغو دیدارهای پرسپولیس و شائبه جانبداری از پرسپولیس در چنین مواقعی را قبول دارید؟
در این شکی نیست که دوستان ما در پرسپولیس نفوذشان بیشتر است. نمونه‌اش وقتی استقلال در ترکیه بود و درخواست کرد بازی سوپرجام را یک هفته عقب بیندازند، هرگز با این موضوع موافقت نشد. مردم اینها را می‌بینند. نمی‌توان کبک بود و سر در برف فرو برد. همان‌طور که پرسپولیس متعلق به مردم است، استقلال هم جایگاه میلیونی و مردمی‌اش را دارد. قطعاً ما هم دوست داریم نماینده ایران در لیگ قهرمانان باعث افتخار ایران شود ولی اگر رفتارها با دو تیم عادلانه بود، بحث فرق می‌کرد. 

چرا معتقدید که این عدالت وجود ندارد؟
چون این عناد فکری را به وضوح می‌بینیم. با نگاهی به گذشته نزدیک، متوجه این ناعدالتی‌ها می‌شویم. باور می‌کنیم که آقایان به وضوح به سمت پرسپولیس غش می‌کنند. شک نداشته باشید که ما به قهرمانی نماینده ایران افتخار می‌کنیم ولی اگر این رفتارها در قبال استقلال هم باشد، آن‌وقت عدالت اجرا می‌شود نه اینکه وقتی پرسپولیس در چنین شرایطی قرار می‌گیرد کل مملکت را بسیج کنیم. 

حرف باقی مانده؟
از هواداران درخواست می‌کنم طرفداری‌شان از محمود فکری را قطع نکنند، چون حتم دارم با گذشت زمان شرایط بهتر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ورزشی IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    کیسه ورزشی بازوی رسانه و سخنگو تیم ناپاک کیسه هست با نوع سوالات انگار سخنگو هوادلران کیسه هست انگار نه انگار این سایت رسالت بی طرف دارد کیسه ورزشی انگار یادتون رفته فصل قبل همین گردن کلفتی بازی کیسه سر پارس جم بریدند به طوری بدون ابلاغ به پارس جم حضور داوران و نماینده فدراسیون بازیکنان پارس جم دستور لغو بازی با پارس جم دادند یا دوفصل قبل کیسه به خاطر خارج شدن از بحران وزیر دستور لغو بازی با پدیده داد یا دوفصل پی دپی میزبانی های پیکان و سایپا تقدیم کیسه کردند
    • مصطفی6+6 IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      محمد مؤمنی:شک نداشته باشید که ما به قهرمانی نماینده ایران افتخار می‌کنیم ولی اگر این رفتارها در قبال استقلال هم باشد، آن‌وقت عدالت اجرا می‌شود. آخه کارشناس مگه استقلال جز باخت تو آسیا کار دیگه ای هم کرده که الان ازش حمایت بشه؟ مثلا چکار کنن براش بگن چون با تیم صنعت نفت بازی دارید برید به مدت 20 روز لیگ تعطیل باشه یا مثلا برای بازی با نفت 20 روز برید قطر تا آماده بشید؟ آخه شما برید فینال اونوقت اگه براتون کاری نکردن بعد بیاید سخنرانی کنید تازه دوستان استقلالی ما اگه فینال قهرمان هم نشیم فقط قهرمان شرق آسیا نشدیم وگرنه الانم تو 3 سال دوبار قهرمان غرب اسیا شدیم همون غربی که شما با تیم های به مراتب ضعیف تر از حریف های پرسپولیس بازی کردید و باختید همون غربی که شما با یکی از ثروتمند ترین کشورش همکاری کردید که مهاجم تیممون به نامردی نتونه بازی کنه و به فینال نرسیم اما بازم نتونستید پس ما پرسپولیسی ها این رو میدونیم که الانم قهرمان واقعی ایران و فعلا غرب آسیا هستیم و ان شاالله 29 قهرمان کل آسیا میشیم وشما حالا حالا ها باید به قهرمان کشورتون و غرب آسیا افتخار کنید
    • Amir perspolisi IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      واقعا بی منطق بودن مختص سن و سال نیست بلکه هرکسی در هر سن و سالی میتونه بی منطق باشه!!! آخه مرد حسابی اگه وزیر هر دفعه دو تا میلیاردر و کار آفرین برتر رو میفرسته هئیت مدیره ی شما اما برای پرسپولیس که هرچی دندونپزشک و حراستیه عضو هئیت مدیره و سرپرست میکنه دیگه چی میخواین؟؟؟؟؟ بعدشم شما که هر مدیر عاملی براتون میزارن بعد از سه روز انگ پرسپولیسی بودن و دست نشانده بودن بهش میزنین خوب معلومه وزارت هم بیخیال تعیین مدیرعامل میشه!!! بیرون گود نشستین هی میگین لنگش کن!!! بعدشم اینکه بازی های پرسپولیس رو انداختن زمان دیگه ای چون بازی فینال رو در پیش داره اسمش حمایت کردنه؟؟؟؟؟ از کی تا حالا تعویق بازی اسمش شده حمایت؟؟؟؟ شما برو اول روشن کن که چرا از پایه های اخراج شدی بعد قمپوز بیا، بگو چرا پدر مادر های بیچاره رو تواین دوران سختی سرکیسه کردی به وعده ی فرستادن به تیم بزرگسالان و تیم ملی بعد از عدالت حرف بزن
    • فقط نساجی CA ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      آقایان غش کردن تو روز روشن رو نمی بینن بعد طومار مهمل می نویسند آیا اگر نساجی تقاضای یکروز تعویق بازی میداد کسی موافقت میکرد مطمئنا نه پس چرا همه چیز فوتبال ما به نفع لنگیهاست حالا اگر اینکار را برای سپاهان یا ذوب آهن انجام میدادند سریعا می گفتند باند مافیایی اصفهانی ولی حالا سعی در توجیه غش حکومت به نفع لنگیها هستند
    • گلی و بابا مسعود CA ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      حکومت به سمت لنگیهای حکومتی غش کرده است آیا جای تعجب دارد سوگلی بالاخره سوگلی است اگر به سمت لنگی ها غش نکنند میخواهید به سمت چه تیمی غش کنند محال است دست از حمایت لنگی ها بردارند زیرا استخوان درد می گیرند این عادت دیرینه است
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      این آقا ناراحته چون به کیسه اجازه ندادند هروقت دلشون خواست از ترکیه‌ برگردن و‌ سوپرجام رو با پرسپولیس بازی کنن ناراحته !!!! این آقایون بهتره تشکر کنن از اونایی که با تعداد کرونایی های کمتر بازیشون با پارس جنوبی به تاخیر افتاد و بردند تا هم خودشون دوم بشن هم پارس جنوبی جم رو بفرستن دسته یک ! تیم مظلومی هم هستن اینا حقشون دیاباته و میلیچ نیست باید براشون مسی بخرن تا دیگه حرف نزنن مظلومان بدبخت -:-:)))))))))))))) فقط گفتم که هرکی که توی ایران موفقه و‌ تداوم موفقیت داره باید حذف شه تا اینا موفق شن چون اینجا ایرانه نه ژاپن و کره !!!!!!!!!
    • لنگ رانتی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      ننگ بر لنگ حقیر و مافیایی
    • مرتضی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      آقای امیرپرسپولیسی کاملا حرفت درسته شما میگی منطق سن و سال نمیشناسه من میگم شعور هم سن و سال نمیشناسه حرافی هم همینطور... مرد حسابی کی تیمت مشکل مالی داشته که دم از هیئت مدیره پولدار میزنی؟ مگر غیر از این بود که پنجره استقلال بخاطر بدهی 500هزاردلاری بسته بود ولی پنجره تیم تو بخاطر بدهی دومیلیون ذلاری باز بود و هفت تا بازیکن توی یه روز قرارداد بست؟ مگه غیرازاینه که تیم لنگ حکومتی دوتا زمین تمرین مجهز درحد کمپ اسپایر قطر داره ولی تیم مردمی استقلال مدام داره توی زمینهای مصنوعی و چاله چوله های انقلاب و شماره 2آزادی مصدوم میده و حتی گاهی اوقات تمریناتشم لغو میشه؟؟؟ دم از پول میزنی اینجا؟؟؟؟؟ بله شعور سن و سال نمیشناسه
    • as IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      از مومنی به صحنه فوتبالی یادمه که به عنوان مهاجم نوک ماه ها بود که گل نزده بود و تو یه صحنه زرینچه دروازه بان رو جا گذاشت و رسید جلوی دروازه که فقط خودش و مومنی بودند و خواست که طلسم گل نزدن مومنی تموم بشه و بهش پاس داد و مومنی از یک متری دروازه خالی توپ رو به آسمون شوت کرد و اون عجیب ترین صحنه ای بود که تو عمرم دیدم که فوتبالیستی توانست یه توپ رو گل نکنه.
    • آرش IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      پسر خوب اون مومن زاده بود نه مومنی
    • ابرام US ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      بدان گر کا منت مرا پَر زنی ........ کنم بارت آنسان که لَه لَه زنی ================================================================================================= اگر داخل خانه یک تن کس است..... همین یک دو بیت ام برایش بس است ================================================================================================= «بزرگش نخوانند اهل خرد ».......... که بیخود به این و به آن بپرد ================================================================================================= کنی حذف٬ کامنتِ یک بینوا ......... ندانی چه ها گویدت نا سزا ================================================================================================= تو با حذفِ کامنت ِ خوانندگان ........ بدان «بد» شوی پیش آیندگان ================================================================================================= تورا زشت خوانند و گویند چنان ......« خبر » زشت خوانند که: «سانسور چیان »
    • محمدم IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      اخه وقتی یه تیم با نتیجه هایی که میگیره آبروی فوتبال ایران رو می خره باید ازش حمایت بشه//چی میگن است پیشکسوتای کیسه
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      تاریخ بازی سوپر جام از یکماه قبل مشخص بود، بابا مسعودتون خیلی تابلو میشد اگه بازی رو‌یک هفته دیر تر برگزار می‌کرد در ضمن یه نگاهی به بازیکن ها و مبلغ قراردادشان بنداز تا بفهمی وزیر کدوم طرفی غش کرده یه نگاهی هم به قبل بنداز تا ببینی چند تا بازی رو به بهونه آلودگی هوا و کرونا و کج بودن زمین برای کیسه لغو کرده آخه کیسه کش ما قهرمان ایران و غرب آسیا و فینالیست آسیا هستیم میفهمی ؟؟؟
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      آقای مرتضی خان سوال دارم خوشحالم جواب بدین !!!! مشکل مالی از نظر شما چه‌ طور تعریف میشه از نظر شما یک سال ندادن حقوق برانکو مشکل مالی تعریف نمی شه ؟!!! یا ندادن پول گابریل کالدرون ؟! نظر شما درباره فسخ قرارداد ترابی ، شجاع چیست درهرصورت فسخ کردند به خاطر نگرفتن حقوق ؟! نظر شما درباره بدهی بودیمیر که در راهه چیست ؟!اگه بهم پاسخ سوالاتم رو بدین ممنون میشم ؟!!!!؛ نظرتون درباره صحبت های رسول خطیبی و مدیرعامل پیکان که پرمهره ترین و طبیعتا ثروتمند ترین تیم ایرانید چیست ؟!!! ممنون میشم پاسخ بدین که البته نمی دین مرد مومن خجالت بکش آخه با چه رویی می گی پرسپولیس مشکل مالی نداره ؟!!!!!!! چی توی ذهن شما کردن نمی فهمم من از این به بعد هر مطلبی که می خوام بذارم سعی می کنم با پرسش باشه که بالاخره پاسخم رو بگیرم !!!!!!!!!!!!!!!
    • لنگی سوار IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      آقای مومنی حرف حق نزن چاپلوسی کن دروغگو باش حقیقت را کتمان کن زیرا لنگی های حکومتی خوششان نمی آید دیگر شما را به تلویزیون خودشان راه نمیدهند دیگر به شما تیم نمیدهند لنگی های حکومتی همه چیز را متعلق به خود میدانند و هر تخلفی انجام میدهند فوتبال آلوده و رانتی و مهندسی شده نتیجه سالها بی عدالتی در فوتبال است تنها تیمی در ایران که از این اوضاع رضایت حداکثری دارند لنگی های حکومتی هستند قدرتی قوی میخواهد آنها را قهرمان آسیا کند و در این راه هر حربه ای بکار میبرد
  • کی روش IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    شماهم برین فینال به شما بیشترندن کمترنمیدن،وزارت فرقی بین تیم هاش نمیزاره ،این وسط تیم های شهرستانی هستند که وزارت پشت شون نیست
    • کی روش IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      این را هم بگم نود درصد طرفداران این دوتیم وزارتی، اگر این مسئله برعکس بود هم نظرشان برعکس میشد،پس لطفا بدون تعصب کورکورانه نظر بدید
    • کیروش کبیر CA ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      حتی کیروش هم ذات لنگی های حکومتی را خوب متوجه شد و آخرش فرش او را بلند کردند لنگی های حکومتی حتی به تیم ملی هم خیانت کردند
    • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      چطور فرقی نمیذاره. مگه پارسال بنزین رو گرون نکردند بخاطر پرسپولیس. مگه در حمایت از پرسپولیس به عین الاسد حمله نکردند. بسه یا بازم بگم
  • مجهول الهویه IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    فقط حواست باشه که چه آتیشی داری میسوزونی خبر ورزشی. با عرض معذرت از همه دیگه داره حالم به هم میخوره.
    • هومن IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      خبر ورزشی مقصر ما هواداران اکثریت پرسپولیس هستیم به این سایت و روزنامه به عنوان سایت مثلا بی طرف مراجعه می کنیم و اعتماد می کنیم نمی دانیم سایت و روزنامه شما آتیش بیار معرکه شده از پشت به هواداران و تیم محبوب ما پرسپولیس خنجر می زند هرچی علیه پرسپولیس می گذارید این نوع مصاحبه انگار خبرورزشی سخنگو کانال ها و هواداران استقلال شدید سوالات جانبدارانه و ناحق می کنید یا در بازی نزدیک فینال به جای جمایت از نماینده ایران علیه پرسپولیس مطلب می گذارید اصحاب هواداران در این شرایط سخت کرونا و اقتصادی تنها دلخوشی پرسپولیس و قهرمانی هست به هم می ریزید این بدانید قضاوت اصلی فقط خدای بزرگ در آن بالا هست نظارگر همه اعمال ما هست انجام می دهد و قاضی اصلی خداوند هست و هیچ کس حق ندارد جز خدا دیگران قضاوت کند والسلام
  • میثاق.صادق IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    اصلا به مومنی نمیومد این جوری صحبت کنه
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    برجام حکومتی فقط برای لنگی ها آب و نان داشت ... تیمیکه ۳.۵ برابر استقلال بدهی انباشته داشت و هر ساله برای بقاء در لیگ سجده شکر بجا می آورد با کمک بابا مسعود ها و دولابی ها و دلارهای اوبامایی و سایر قضایا که همه میدانیم اوایل مهندسی شده و بعد از گذشت چند سال علنی و مشهود در حال کسب افتخارات جعلی و حکومتی هستند در واقع حکومتی ها برای این تیم نه تنها گل نزدند بلکه حسابی گل کاشتند حتی متعصب ترین طرفدار لنگ حکومتی هم اینگونه تو روز روشن حق خوری و حق کشی و اجحاف در حق سایر تیمها را تصور نمیکرد لنگ حکومتی اگر ۱۰۰ بار هم قهرمان آسیا و جهان شود از نظر اکثر مردم پوشالی جعلی و آلوده و فاقد اعتبار واقعی است ... مشک آنست که خود ببوید نه آنکه با حمایت های همه جانبه حکومتی جام بجوید
    • کیسه حقیر IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      کیسه کش حقیر واقعا نمی دانی پرسپولیس چرا آن زمان ۳/۵ برابر بدهی داشت دلیل آن بابا محمود شما بود پرسپولیس به این روز آورد همین بابا محمود شما تنها به پرسپولیس ظلم نمی کرد بلکه به مردم هم همین کار کرد از دوره ایشان تحریم ها سنگین شروع شده و خزانه دولتی خالی کرد تحویل دولتی روحانی داد الان مردم هر بدبختی تورم و گرانی دارند بیشترین اثر دولت بابا محمود بود ۳ قهرمانی ناپاک کیسه به قول واعظی آشتیانی در دوره بابا محمود بود الان کیسه قهرمان نمیشه دلیل آن کیسه قدرت مقام پاک ندارد وکیسه کش ها با اسم وزیر پرسپولیس دنبال تحت فشار قراردادن وزیر هستند هرطور شد بابامسعود به کیسه کمک کند و تیم های دیگه قربانی کند تا کیسه قهرمان ناپاک ند کیسه کش نمک نشناس نباشید بابا مسعود ۱۵۲ میلیارد تومان به شما کمک کرد ولی به پرسپولیس نکرد حق خیلی ها مثل پارس جم خورد هدیه به کیسه داد ۴ پنالتی آلوده و گل آفساید توسط داوری داده شد تا حق سهمیه سپاهان به کیسه داد حالا پرسپولیس در ۴ سال ۳ بار نیمه نهایی ۲ بار فینال فینال زسید از نظر شما متوهم ها حتما بابا شیخ سلمان غش کرده خخخخ حرف اقلیت ها کیسه کش پشیزی ارزش ندارد
    • لنگ رانتی US ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      طبق آمار پرخرج ترین تیم حکومتی جهان با اختلاف لنگ حکومتی خودمان است ۳۷۵ میلیارد بدهی انباشته آنها چگونه تسویه شد؟جریمه ۲ میلیون دلاری ریزه اسپور چگونه پرداخت شد؟جریمه های ژوزه و دنیزلی و آریهان و زوبل و قطبی و دیگران چگونه از خزانه و دلارهای اوباما و صندوق بازنشستگان از طریق طاهری پرداخت شد پورشه و کارت سوخت و بخشیدن جرائم راهنمایی رانندگی و هزاران تخلف دیگر در کارنامه این موجودات فراوان است منتها ما حافظه ضعیفی داریم چرا آزمایش دوپینگ این تیم ۲ بار گم میشود چرا در تیم ملی تفرقه اندازی و خیانت کردند مطمئنا جوابهای اراجیف گونه و مزخرف را تحویل میدهند
  • حقیقت تلخه IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    یه بار دیگه بازیهای استقلال در اواخر فصل قبل رو ببینید تا معنای غش کردن رو بفهمید، سعی دارن با جنجال درست کردن مثل فصل قبل باج بگیرن. مزه باج گرفتن به دهنشون شیرین اومده.
  • جوکر جعل و فساد DE ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    اگر استقلال فینالیست آسیا میشد حکومتی ها نه تنها کمکی نمی کردند بلکه با کارشکنی و کینه و عناد خود ضربه سختی به استقلال میزدند حافظه تاریخی خود را بکار گیرید استقلال سپاهان ذوب آهن هم فینالیست های آسیا بوده اند ولی آیا کسی برای این تیمها قدمی برداشت ؟ استقلال ۴شنبه شرق آسیا بازی داشت ولی روز ۱شنبه برایش در اصفهان جلوی ذوب آهن بازی گذاشتند و استقلال ۳ مصدوم داد که به بازیها نرسیدند و آخر جلوی تیم کره ای حذف شد ... سازمان لیگ برای لنگیها دایه مهربانتر از مادر است و برای ۱۵ تیم دیگر زن بابا ... مسئولان حکومتی ما نیم قرن است آرزوی قهرمانی تیم محبوب خود در آسیا را دارند در داخل ایران که دستشان همه جوره باز است و خدمات بهینه ای ارائه داده اند هر هفته یه پنالتی
    • کیسه آل سعود IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      کیسه کش حرفهای ناشی از سوزش و حسادت ناشی از هذیان و توهمات میشه پشیزی ارزش ندارد یادتون باشد دو فصل قبل بابا مسعود شما به خاطر خارج شدن بحران کیسه کش ها بازی پدیده لغو کرد بازی پارس جم سپاهان و شاهین به خاطر کیسه لغو کرد فعلا ۱۵ تیم از حق خوری کیسه ناراحت هستند بیانیه دادند مثل پارس جم به لیگ یک فرستادید سپاهان با هدیه داوزی به کیسه ۴ پنالتی و یک گل آفساید حق سهمیه آن را خوردید همین فولاد به دلیل فحش ناموسی فکری علیه کیسه بیانیه داد رای نا عادلانه خنده دار یک جلسه بود مربی نساجی با زور گرفتید تراکتور ماشین سازی و ذوب آهن به خاطر خرید غیرقانونی بازیکنان آنها بیانیه دادند علیه کیسه شکایت کردند
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      به نظر شما پیوستن نادری به استقلال ورفتن شجاع خلیل زاده از پرسپولیس ضربه نیست ؟! نظرتون چیه که علی کریمی بدون قرارداد براتون بازی کرد و‌ علیپور نکرد ؟! نظرتون چیه که ترابی از پرسپولیس رفت ؟! بیرانوند چه‌طور؟! نظرتون چیه که بشار رسن‌هم ممکن بود قبل فینال بازی ها رو ترک‌کنه ؟ نظرتون چیه که عیسی آل کثیر با کامنت های شما محروم شد ؟!نظرتون درباره محروم بودن پرسپولیس و نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا ۲۰۱۸چیست ؟! میشه به سوالات من یک کیسه کش پاسخ بده مفهوم ضربه خوردن یک تیم‌چیه ؟! آیا اینها مهم نیست و فقط لغو بازی پرسپولیس نساجی ثابت می کند ما حکومتی هستیم ؟!!!!!!!!!!! خواهشا منتظر پاسخ هستم من مشتاقم بدونم از نظر شماها اینا مشکل نیست ؟!!!!!
    • شاهین DE ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      در جواب ستارگان سرخ ایران بعنوان یک استقلالی ادم باید وجدان داشته باشد. دولت به استقلال بیشتر از پرسپولیس رسیده. برای ما دوتا فینال اسیار را با لابی گری گرفت . ولی شما چهار بار رسیدید نگرفتند. همین امسال 152 میلیارد از امداد به استقلال رسید. به پرسپولیس ندادند. اقامن حرف های شما را قبول دارم . ما با شلوغ کاری می خواهیم افتخارات پرسپولیس را کم رنگ کنیم . می سوزم دوتا فینال اسیارا در سه سال برای پرسپولیس می بینم. از پوکر بدم می اید. در ضمن ما در زمان دولت قبلی بیشتر استفاده کردیم . این دوره نرسید . انگ اش را به شما زدیم. شما از این چیزها بلد نیستید ما بلد هستیم کی و کجا سر و صدا کنیم . و صدایمان را بشنوند. اخه ما گرانترین تیم ایران را سه ساله پشت هم داریم...خرج ریخت پاش ازما کسب افتخارات از شم این من استقلالی را ازار داده
  • لنگ آل حکومت US ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    تیم تشتک سازی پشت کوه ناکجا آباد هم با وجود اینهمه حمایت حکومتی لااقل یکبار قهرمان آسیا میشد و ستاره واقعی میزد البته حکومت تلاش خود را جانانه کرده است حالا تلاش لنگی ها میماند
    • کیسه کش متوهم IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      کیسه کش حکومت چه تلاشی برای پرسپولیس کرد؟؟؟؟ پرسپولیس به خاطر شرایط سخت کرونا آی اف سی پروتکل سخت گیرانه در نظر گرفت بودبرای و همچنین به دلیل مصنوعی بودن چمن امکان مصدومیت بازیکنان وجود داشت درخواست لغو بازی نساجی کرد خود نساجی ها مدیران و مربی آنها راضی به لغو بازی شدند حکومت عربسنان برای النصر و حکومت قطر برای السد و حکومت ازبکستان برای پاختاکور برای تیم های خودشان صدبرابر وزرات ورزش ایران حمایت کردند و پرسپولیس با کمترین امکانات در مقابل تیم قدرتمند و ثروتمند به برتری رسید اگر وزیر می خواست از پرسپولیس،حمایت کند حداقل شجاع تا فینال حفظ می کرد این که کیسه کش ها می گویند وزیر به نفع پرسپولیس غش می کند از سوزس،و حسادت آنها هست در صورتی وزیر بیشتر به نفع کیسه غش،کرده مثل لغو بازی پدیده یا سپاهان یا شاهین یا لغو بازی پارس جم با کرونا تقلبی و غش رای به نفع کیسه یا غش مصنویت قضایی کیسه کش ها کتک کاری بازیکنان با هواداران و پزشک تیم درفرودگاه امام سکوت کمیته اخلاق در صورتی خانزاده ۶ ماه محروم کردند یا محرومیت خنده دار یک جلسه فکری به خاطر فحاشی ناموسی حداقل باید ۶ ماه محروم می شد
  • کاج استوار US ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    من مطمئنم پرسپولیس ۳ بر ۰ بازنده میشه بار کج به منزل نمیرسه تلاش مذبوحانه نتیجه فاجعه در بر دارد حق خوری ها تاوان دارد عقده ۱۰۰ ساله خواهد شد
    • فقط نساجی CA ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      البته به نظر من پرسپولیس از الان باخته چون حق خوری های بسیار کرده قهرمان واقعی تیمی است که در شرایط برابر رقابت کنه نه اینکه همه شرایط فوتبال ایران به نفع یک تیم خاص باشه غش کردن تا چه زمان ادامه داره ۱ سال ۲ سال ۳ سال تا ابد دارن غش میکنند چرا هر هفته یه پنالتی بودار تقدیم لنگی ها می کنن نکنه سهمیه پنالتی دادن آیا؟؟؟
  • سوگلی حکومت CA ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    من مطمئنم تا ۵۰۰ سال آینده بالاخره پرسپولیس با کمک عوامل حکومتی لااقل یکبار قهرمان آسیا میشود ۴۱ سال حمایت که چیزی نیست این تازه اولشه
  • شاکر IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    با این شرایط پیش بره پماد سوختگی نایاب میشه.عجب وضعی شده هر کی میرسه یه نظری راجع به پرسپولیس میده آقا سرت به کاره خودت باشه.
  • صادی ایذه خوزستان IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    خدایی با چه رویی ازسوپرجام میگید....سوپرجامی که همش دادمی زدید حق با ماست با چشمان خودتون دیدید که دادگاه casهم شما هاراترسو دانست ...خجالت بکشید حداقل ازسوپرجامی که هرچه دلار خرج کردید آخرش محکوم به شکست شدید دیگه صحبت نکنید...خدایا این جماعت به چه دلخوشند ۵ساله پرسپولیس درایران واسیا بهترین و حتی ژاوی وafc هم به خاطر بازیهای مقتدرانه وخوبش به خصوص با بازیکنان داخلی ازپرسپولیس تعریف می کنند بعد اینا مثله کبک سرشون کردن تو برف....
    • فقط نساجی CA ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      CAS استعلام خود را از فدراسیونی میگیرد که خودش متخلف است و جعل سند به نفع یک تیم خاص چندین مرتبه انجام داده است الان کل حکومتی های ایران بسیج شدن تا به یه تیم خاص سرویس بدن را نمی بینید غش کردن خیلی واضح داداش و شما فقط الکی حرف میزنی
  • علی مشهدی IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    قهرمانی ای که بخواد با نامردی و دوز و کلک و حمایت های حکومتی و حق خوری تیمهای دیگه حاصل بشه پشیزی ارزش نداره این قهرمانی های جعلی و رانتی گذراست مهم فوتبال پاک و فیرپلی است که متاسفانه تو لیگ ما وجود نداره همه فوتبال حکومتی ما به نفع لنگیهاست از داوریها گرفته تا سازمان لیگ که به نفع لنگیها بازیها را مهندسی میکنه
  • فقط نساجی CA ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    راستی بازی سوپر جام چی شد؟ من مطمئنم اگر نساجی فینالیست آسیا میشد حتی ۱ دقیقه بازیها را جابجا نمیکردند چون وزارت ورزش فقط هوای یک تیم بخصوص را دارد لطفا لنگی ها انکار نکنند و لااقل حقیقت را ببینند و رد گم کنی حرف های بی ربط نزنند اگر در سالهای قبل باند اصفهانی در فدراسیون هوای سپاهان را داشتند(به گفته خود لنگی ها) الان حداقل ۸ ساله وزارت و سازمان لیگ و کمیته داوران و وزارت امور خارجه و کلیه سفرا هوای لنگی ها را دارند اگر یکدهم حمایت ها از نساجی مازندران شود نساجی نه تنها قهرمان آسیا بلکه قهرمان باشگاههای جهان خواهد شد به امید آنروز
    • کیسه کش متوهم IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      حرف تو فقط ناشی از سوزش،و حسادت تو را دچار توهم و هذیان می کند پشیزی ارزش،ندارد بهتر جهت کاهش درمان سوزش و توهمات و هذیان خودت حتما مصرف پماد و یخ خودت بالا ببر چون با توهمات و هذیان خودت موجب خنده دیگران فراهم می کنی خخخخخخخ
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      شما استقلالی هستی نه نساجی چی لطفا نمی خواد ادای نماینده هواداران نساجی رو‌‌ دربیاری چون این بازی فقط به تعویث افتاده نه پرسپولیس بحرانی داره نه نساجی ! میگن اینکار برای قهرمانی پرسپولیس درلیگه !!!!؟!!؟! آخه باهوشان گرامی از کی تا حالا تعویق بازی برای فینال آسیا شده کمک به قهرمانی لیگ نمی گم وزیر پرسپولیسیه یا استقلالی ولی خدا با این تهمت ها و دروغ هایی که‌ به همه می زنید روز قیامت به دادتون برسه
  • الدوچرخه چی IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    بله اقای مومنی هم شما از قهرمانی پرسپولیس خوشحال میشی هم دیگر کیسه کشان!!!تو که راست میگی...!!! فقط مواظب باشید از خوشحالی زیاد دق نکنید.چون ممکنه هم مسلک هاتون تو عربستان دیگه نتونند علیه پرسپولیس مدرک وخبر جعلی پیدا کنند.
  • محسن IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    اره شما درست مییگی خصوصا تو لیگ پارسال که بازی نادی الکیسه آل سعود با پدیده و سپاهان به دلابل نامعلومی لغو شد و اوججش هم اونجا بود که کیسه به خاطر مصدومیت شیخ با پارس جنوبی بازی نمیکنه و نتیجه به نفع پارس نمیشه ، حالا دیدی وزیر کدوم وری غش کرده ، اینقدر پاچه خواری نکن ، تو خم یه روزی میای و ۴ تا فحش میخوری و میری نگران نباش
  • محسن IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    با سلام جناب تومنی یادشان رفته در فینال سال ۷۸ که خودشون هم بازیکن استقلال بودند ۲۵ روز بازی های استقلال در لیگ لغو شد و حتی اجازه بازی در آزادی به پرسپولیس داده نشد تا استقلال با تمرکز به استقبال فینال بده. آیا با استدلال خودشون به این نتیجه می رسیم که حکومت به سمت استقلال غش کرده بود؟
  • ss IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    بالاخره 1400 هم میرسه و این تیم منفور به جایگاه اصلیش یعنی 10 ام به پایین بر میگرده
  • بادکنکه قرمز AU ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    خیلی جالبه، دوستانه لنگی که میگن حق کسی نبوده اینو جواب بدن ببینم. مگه لنگه حمام با کلی بزیکنه جدید و مربیه خودش تو همین ترنمنته آسیا تو قطار بازی نکرد؟ مگه نه اینکه میگین وزارت به هردو تیم به یک چشم نگاه میکنه؟ چطور میشه که با یک داستان مسخره، یکهو میان استرمچنی که خودش گفته بر نمیگردم، و خودشونم قانون گذاشتن مخصوصه اینکه استرمچنی به هیچ عنوان بر نگرده رو داستان میکنند که مجیدی رو فراری بدن؟ اونوقت ٔگل ممدتون سره فرصت چندتا بازیکن به شیوهٔ سوا کن جدا کن بگیره ببره آسیا از اونور تاج نه بازیکن بگیره نه بتونه از بزیکنه خودش استفاده کنه و نه مربی داشته باشه مجبور بشه مسجرش مربیش بشه؟ جدا دارم میگم این حرف رو به عنوان یک تاجی هیکوقت نخواستم با پارتی بازی و رانت خاری و تزییفه تیمه مقابل تاج نتیجه بگیره چون اون نتیجه ارزشی نداره. دوستانی که میگن تاج تو آسیا فقط حذف شده، خوده شما هم با همون دلال کروت و کله تیمتون فاصله پیش تو ساده‌ترین گروه آسیا حذف شدید، ما انقدر براتون کری نخوندیم که شما اینجوری خوشلید همین الانش که بازی‌ها برگزار شده توی ۳ تا بازی ۲ تا پنالتی براتون گرفتند.
  • ابرام US ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    تو هر که هستی و یا میخواهی که باشی بدان فرد « خود خواهی» هستی که تا آنجا که به مخاطبین این نشریه مربوط میشود و در معرض قضاوت آنان قرار میگیری و من هم یکی از آنان هستم بر خلاف مشی و روش شناخته شده این رسانه عمل می کنی . به دلخواه و با کیننه توزی در برابر کامنت ها ی های خوانندگان نشریه موصع می گیری و تنها کاری که میتوانی حذف و سانسو ر است که انجام میدهی . معتقدم این رفتار تو خود سرانه است و در جهت آسیب به نشریه « خبر ورزشی» است . حذف می کنی اما شهامت ۱ خط پا سخ نداری . «زیر آبی »میروی ا ما آرتیس«ت» خوبی نیستی . برو بذار باد بیاد .
  • fred US ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    اسطوره پلی اکریلی کیسه ! برو پلی اکریل {...}
  • Amin IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    تاریخ رو نمیشه عوض کرد که وقتی هر مدیرعاملی بیاد بهش میگن پرسپولیسی جناب مومنی شما که دم از منطق میزنی و میگی فکری خوب مدیریت میکنه پس دقایق آخر بازی فولاد مدیریت دیدین از آقای فکری...شماها که با بردن یک تیم تازه اومده به لیگ برتر که مس رفسنجان بود و گل دوم مطهری نشون از جو سنگین لیگ برتر و پخش زنده روی بازیکنان حریف بود چقدر خوشحال شدید از برد این تیم و گفتید تیم اومده برای قهرمانی و عالی بوده...آقای امیرحسین صادقی هم تسلیت گفت به وزیر ورزش شما از فوتبال فقط احساس خودتونو درگیر کردین...اون سالی که پرسپولیس بخاطر گل کمتر قهرمان لیگ نشد و داورها به گواه سایتهای معتبر 9 امتیاز از ما گرفته بودند وزیر پرسپولیسی نبود اما سال بعد همون تیم تقویت شده و قهرمان شد وزیر شد پرسپولیسی..وقتی برانکو یک فصل پول نگرفت و بعد دبل در یک فصل از تیم جدا شد وزیر غش نکرده بود?این بهانه وزیر پرسپولیسی سرپوشی بود به ناکامی و ضعف که خودتون هم باورش کردین...غش کردن اینکه بازیکنان خوب ما از تیم جدا بشن???اونها رفتن ولی ما بهانه به بازیکن و کادر فنی ندادیم و جنگیدن خواستیم ازشون....
  • 6 IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    تو كه ميگي تيم كيسه تاكتيكش دهه شصتيه پس واسه چي به ديگران گير ميدي؟! كيسه است ديگر...
  • سروش IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    آقای خبر ورزشی ، آقایون رسانه! همه ی این هجمه ها تو فضاهای مجازی فقط بخاطر اشتباهات پی در پی شماهاست! یکی مثل محمد مومنی کجای این فوتبال بوده و چیکار کرده بغیر از ذخیره بودن و هیچی نشدن که شما بعنوان کارشناس ازش مصاحبه میگیری؟ خب این بنده خدا سواد درست و درمون که نداره، تو فوتبالش که هیچی نشد، مجبوره واسه اینکه یه چیزی بگه، چهار تا استدلال ابلهانه بیاره که که خودش هم نفهمه چی میگه و بقیه هم بهش بخندن! فینال آسیا رو داره با فرار استقلال به ترکیه مقایسه میکنه! تو بازی با پیکان آورده بودنش تلویزیون 2 تا کلمه نمیتونست حرف بزنه! خب الان آدم برای خود طرف هم ناراحت میشه! که بعد از یه عمر دویدن دنبال توپ هیچی نشده
  • امیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    یک سری اتهام ها و تهمت های بدون مدرک و کشکی. از این صحبت های الکی و بی منطق از امثال ایشان زیاد می شنویم.
    • امیر IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      ۱۷ کامنت منفی از افراد حسود
  • امير IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    سلام و عرض ادب، بياييد يه مقدار منطقي باشيم. همه ميگن بازي پرسپوليس در فينال آسيا يه افتخار ملي هست و بايد ملي به اين موضوع نگاه كرد، بله اين را قبول داريم ولي آيا نگاه نفر اول ورزش كشور (وزير ورزش) به كل تيم هاي ليگ برتر فوتبال نگاه ملي هست؟؟؟ وقتي وزير ورزش و عوامل ايشان پنج فصله كه با حاشيه سازي هاي ساختگي تيم استقلال را نابسامان ميكنند پس چگونه توقع دارين كه طرفداران تيم استقلال به اين موضوع ملي نگاه كنن.
  • بیماری حسادت !! IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    آقای حسود !! پرسپولیس با دست خالی و در شرایطی که به دلیل مشکلات مالی بازیکنان را از دست داد به فینال رسید! بیماری کرونا و قوانین قرنطینه باعث شده کشور میزبان شرایط سختی برای تیمها در نظر بگیرد که البته شما و امثال شما می دانید ولی امان از بیماری حسادت !!!
  • آبی ترینم IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    ایول داری جناب ممدخان مومنی
  • شمسعلی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    من به این اراجیف کاری ندارم. حکایت امثال تو و دارو دسته ت حکایت عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه هست. تو اگه خیلی مردی و خیلی حالیته از دوپینگ و تبانی اسطوره های پوشالیتون بگو!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی