نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
۶ |
۰
آقازاده‌ها در توهم فوتبالیست شدن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بچه پولدارهای لاکچری‌باز، موسوم به آقازاده‌ها، خسته و دلزده از تفریحات گرانقیمت و از ما بهترونی خود، شوق دیده شدن در فوتبال به سرشان زده و برای وصل به این هوس چه هزینه‌ها که نمی‌کنند؟!

خبرورزشی/ سیدمهدی فاطمی؛ خوزستان مهد فوتبال ایران است. سرزمینی که به تعداد ریگ‌های کف رودخانه کارونش فوتبالیست مستعد دارد. اما دریغ که از این معدن زر خیز اخباری به گوش می‌رسد که هر وجدان بیداری را به اندوه و افسوس وا می‌دارد!

جذب تعداد زیادی بازیکن پولی غیر بومی توسط یکی از تیم‌های این استان چیزی نیست که بتوان ساده از کنار آن گذشت.عقد قرارداد با بازیکنانی که به واسطه پرداخت مبالغ کلان و نامشروع به استخدام باشگاه در می‌آیند یعنی کنار ماندن فوتبالیست‌های آینده دار و با استعداد بومی تنها به جرم اینکه توان پرداخت مبالغ سنگین به کادر فنی و باشگاه را ندارند!

بچه پولدارهای لاکچری‌باز، موسوم به آقازاده‌ها، خسته و دلزده از تفریحات گرانقیمت و از ما بهترونی خود، شوق دیده شدن در فوتبال به سرشان زده و برای وصل به این هوس چه هزینه‌ها که نمی‌کنند؟! در این بین حق عده‌ای جوان مظلوم و بی‌پشتوانه پایمال شده و از مسیر بالندگی و رشد و آینده‌سازی خارج می‌شوند، وگرنه همه تاریخ فوتبال را بگردید، یک نفر هم پیدا نمی‌کنید که با این شیوه، بزرگ و ماندگار شده باشد.

در وانفسای عجیبی که مسئولین تراز اول ورزش به یکدیگر حکم و ماموریت مبارزه با فساد می‌دهند، چگونه می‌شود که فرزند یک دندانپزشک متمول تهرانی که تا پارسال برای بودن نام پسرش در لیست یک تیم آسیا ویژن، مبالغ زیادی را هزینه کرده بود به یکباره به عنوان بازیکن سابق تیم‌ملی نوجوانان، سر از لیگ آزادگان در آورد؟! کدام تیم ملی؟! شما همه سوابق تیم‌های ملی را زیر و رو کنی اسمی از این آقازاده پیدا نمی‌کنید اما وقتی پای پول و رشوه وسط باشد چه اکاذیبی که مورد دستاویز سودجویان قرار نمی‌گیرد؟!

چرا سرنوشت فوتبال و آینده‌داران این رشته به جیب پدران‌شان دوخته شده است؟! این یعنی اگر پدرت کارگر و فقیر بود قید پیشرفت و ترقی را باید بزنی، چرا  که مربیانی و مدیرانی سکاندار و تصمیم‌گیر هستند که در برابر دریافت پول‌های نا مشروع ذلیل و ضعیف بوده و پا روی حق می‌گذارند!

لطفاً برای این کمترین حق بچه‌های مستعد خوزستان هم که شده، مقابل فساد آشکار رخ داده در این تیم خوزستانی بایستید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کشون IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    بخدا اصفهان هم همیطوریه!یه مافیایی درست کردند که فقط غیر بومیها میتونند از در دو تیم سپاهان وذوب اهن رد بشن اونم با طرق ناصحیح وغیره فوتبالی!اگه بهترین استعداد هم داشته باشی در فوتبال اما پارتی وپول نداشته باشی هیچ مربی وکارشناسی وامکانی که بتونی یه تست ساده برای فوتبال بدی نیست.خدا میدونه چند هزار استعداد فوتبالی ناب در همین چند ساله که سپاهان در لیگ میدرخشید در اصفهان نابود شد فقط بدلیل اینکه مدیران این تیم دنبال نتیجه و جام بودند اونم با ریخت وپاش پول به پای بازیکنان غیر بومی وخارجی.حداقل در تهران باشگاه هایی هستند که تست معمولی از جوانان ونوجوانان بگیرند که همان در اصفهان نیست.اما اگر همین الان این حرف را به مدیران این دو باشگاه اصفهانی بزنید تا ساعتها میتوانند برای شما توجیه بتراشند اما در عمل دریغ از یک استعداد یابی مردمی در بین جوانان ونوجوانان این شهر.
  • سپاهان افتخار ایران IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    من موندم این آقایون خجالت نمی کشند!اونقدر غرق حمایت و جانبداری از تیم لنگ هستند که هواسشون نیست که مضحکه خاص و عام شدند،آخه بی انصافها سر نساجی رو به بهانه ترس از کرونا سوگلی های حکومت لغو کردید بعد می خواهید با تیمی که کرونا تمام وجودش رو بلعیده بازی کنید چون به اندازه ۱۱ نفر هم بازیکن نداره بفرسته تو زمین و راحت ۳ امتیاز می زنید به جیب.یکی پیدا بشه به این لنگی ها بگه هر کس از جلو پارک قلمستون رد شده باشه از ذوبی ها واگیر کرده اون وقت شما می خواهید باهاشون ۲ ساعت حداقل باشید!خیلی وقیحید خدایی.
    • Ali red IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      موفقیت های پرسپولیس تمامی تاسیون بی منطق کرده آب بریز اونجا که میسوزه
  • ابرام US ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    باید زیاده گویی نکرد و در یک کلام اصل مطلب را برای همه گفت : چه کسی ؟ کجا؟ چه موقع ؟ . آقای فاطمی کدامیک از این سه سؤال را پا سخ دادی ؟
    • علی IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      اینجا روزنامه ست ابرام آقا... بولتن خبریه وزارت اطلاعات نیست آوردن اسم افراد منجربه شکایت میشه اما با این اشاره هایی که نویسنده محترم داشتند پیدا کردن این آدمای فاسد خیلی سخت نیست.کافیه اراده ای برای مبارزه با فساد وجود داشته باشه.خوزستان چند تا تیم تو لیگ آزادگان داره؟ چند تا بازیکن تهرانی پولدار که پدرشون داندانپزشکه؟
  • تاج کبیر IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    فوتبالی که لنگ قهرمان چار دورهش باشه بهتر از اینم نمیشه فساد مگه فقط تو تیمای پایه و دسته اوله؟ از همون هفته اول مهندسی نتایج و لیگ برای یه تیم شرو میشه و قهرمانش میکنن چرا راجبه فساد لیگ برتر چیزی نمیگید؟ چرا بازی لنگ با نساجی لغو شد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی