نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
علی انصاریان: طرفداری پیشکش، فقط در حق پرسپولیس کارشکنی نکنید
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی انصاریان گفت: همه ما و در کل فوتبال ایران تا همین جا باید به پرسپولیس و این تیم افتخار کنیم. آنها پرچم فوتبال ایران را بالا برده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در استقلال را هم دارد در خصوص شرایط سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی انجام داد که بخش‌هایی از این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس تا همین جا کار بسیار بزرگی را انجام داده است. به نظر من این تیم، شایستگی و لیاقت قهرمانی آسیا را دارد. اهمیتی هم ندارد که فاصله امکانات و توانایی مالی فوتبال ما با تیم‌های مطرح شرق آسیا چقدر باشد.

*البته قهرمانی در این شرایط یک کار خارق‌العاده است؛ به ویژه که بعضی بازیکنان جدا شدند و آل‌کثیر، امیری و پهلوان هم محروم هستند. می‌خواهم بگویم هواداران، همه ما و در کل فوتبال ایران تا همین جا باید به پرسپولیس و این تیم افتخار کنیم. آنها پرچم فوتبال ایران را بالا برده‌اند و خوشحالم می‌بینم با وجود همه مشکلاتی که پیش می‌آید، این میل و باور به پیروزی در فینال در تیم وجود دارد.

*تا جایی که می‌دانم  گل‌محمدی اصرار داشت تمام بازی‌های لیگ تا قبل از سفر به قطر را انجام بدهند. اگر نساجی به تهران می‌آمد، خیلی خوب می‌شد ولی نمی‌شود تیم‌ها را هم مجبور به کاری کرد. از طرفی شرایط آب و هوایی تهران هم بارانی شد. در حالی که رقیب پرسپولیس هر تیمی باشد، الان بهترین شرایط تمرین و مسابقه‌ را دارد. از طرفی شنیدم ذوب آهن هم متاسفانه این روزها با مشکل ابتلای بازیکنان خود با کرونا روبرو شده است. در این شرایط هر اقدام و حرفی علیه پرسپولیس واقعا ناجوانمردانه و بی‌معرفتی است.

*قبول کنیم یا نکنیم، پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است و در آسیا بر اساس آن روی کل فوتبال ایران قضاوت خواهند کرد. من نمی‌گویم در عرصه باشگاهی طرفداران دیگر تیم‌ها بیایند، طرفداری پرسپولیس را کنند، به همه آنها نیز احترام می‌گذارم، فقط می‌گویم کارشکنی و سنگ‌اندازی، یک بحث دیگر است. وقتی این مسائل به وجود می‌آید. باید نگران وضعیت جامعه خودمان باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرتاجیک IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    تیمی که مدیرعاملش مسئول حراست وزارت ورزشه،مثل آب خوردن حق تیمهای دیگه راضایع میکنه. حیف ازپیراهن آبی که پوشیدی انصاریان مسخره
    • محمد پرسپوليسي IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      اتفاقا حق خوري اين که کلي مايه دار ميزارن هيات مديره کيسه کلي خرج ميکنن براي پرسپوليس حراست گذاشتن مواظب باشه خرج نکن و قانون رعايت کن بازيکن کيسه که سيصد ميليون نميارزه سيزده ميليارد ميگيره ولي شجاع ...
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      روحت شاد علی انصاریان
  • محمد پرسپوليسي IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    جالبش اينه که اونا مظلوم نمايي ميکنن که دارن طرفداري پرسپوليس ميکنن ..ولي يادشون نمياد بازي چند سال پيش کيسه با تيم تايلندي سه تا بازيشون عقب افتاد يا راه دور نريم فصل پيش بازي با پارس
  • Amir perspolisi US ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    مرسی امیر تاجیک مسخره را خوب اومدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی