صمد مرفاوی: استقلال هم در فینال بود همین حرف را می‌زدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها می‌گویند پرسپولیس در بازگشت از فینال آسیا باید بازیهای معوقه خود را برگزار کند و سپس دربی تهران برگزار شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سهیل مهدی رئیس برگزاری مسابقات سازمان لیگ چند بار تاکید کرده که سعی می‌کنیم بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا ابتدا بازیهای معوقه را برگزار کنیم و بعد از آن به دربی برسیم اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

در همین راستا صمد مرفاوی مربی استقلال می‌گوید: «ما درخواستی غیر منطقی نداریم و حرفمان این است که دو تیم پرطرفدار کشور در شرایط مساوی به مصاف یکدیگر بروند. حتی اگر استقلال هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود باید در بازگشت ابتدا بازی‌های معوقه خود را برگزار می‌کرد و بعد در دربی به میدان می‌رفت. بهتر است دوستان درخواست ما را بررسی کنند و اگر غیر منطقی بود انجام ندهند. البته در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با صنعت نفت آبادان است اما از سازمان لیگ انتظار عدالت داریم.»

صمد مرفاوی در زمان فوتبال خود جزو بازیکنان دربی باز استقلال بود که سابقه زدن سه گل به پرسپولیس راهم دارد. او در لیگ سال۱۳۷۰ کلا ۴ گل زد که دو گلش در بازی‌های رفت و برگشت به پرسپولیس بود. مرفاوی البته سابقه آقای گلی مشترک در جام باشگاههای آسیا را هم دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حقیر IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    آقای مرفاوی همه ما می دانیم هدف شما از برگزاری بازی تعویق قبل دربی پرسپولیس تاخیر افتادن دربی و رساندن دیاباته مصدوم به دربی هست حالا برای پرسپولیس فرقی نمی کند بعداز فینال بازی سپاهان انجام دهد یا دربی انجام دهد در مورد کیسه ما بارها دیدیم بازی کیسه تعویق افتاده ولی بازی شرایط مساوی انجام نشده نمونه همین فصل قبل بازی کیسه با پارس جم به خاطر کرونا تقلبی کیسه لغو کردند و بازی تعویقی پارس جم انجام نداند در شرایط نابرابر بازی کیسه با فولاد برگزار شد یا تعویق دو فصل قبل بازی کیسه با پدیده به درخواست وزیر برای خارج شدن از بحران کیسه بازی کیسه و پدیده تعویق افتاد در حالی که بازی پدیده انجام نشد بازی های دیگه با شرایط نامساوی انجام شد عدالت نسبت به تیم های دیگه رعایت نشد یا لغو بازی سپاهان یا شاهین با کیسه تعویق افتد و بازی باشرایط مساوی انجام نشد یا سازمان لیگ برای بازی کیسه با بویرام تایلند چند بازی تعویق داد آن بازی های تعویق انجام نشد سایر بازی کیسه با سایر تیم ها باشرایط نامساوی انجام شد و عدالت نسبت به سایر تیم ها رعایت نشد
  • شاهین DE ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    طبق قانون سوم مرفاوی هیچی تیمی با داشتن بازی معوقه حق بازی در لیگ را ندارد اول باید بازی های معوقه انجام دهد بعد. ادامه لیگ!! حالا اگه تیمی 5 بازی عقب افتاده داشته باشد. تکلیف چیست. لیگ یک ماه به تعویق به افتد تا یر به یر شود. پارسال با این قانون مرفاوی چرا استقلال بازی فولاد اش انجام نداد .و دربی برگزار شد.. از یک چیز خیلی خوش ام می اید استقلالی جماعت قانونی را اختراع می کنند . بعد همان قانون دست پای خودشان را می گیرد. پارسال همه این مربیان استقلالی می گفتند جان بهتر از جام!! الان هم همان افراد تشته جام هستند. الان بعد دو ماه استقلال باید بازی اسیایی کند بازی حتما تعویق می افتد اول ان تعویق بعد لیگ.. حرف هایی زده می شود در فوتبال ما . مرغ پخته خنده اش می گیرد.
  • 6 IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    مهم تو نيستي كه حرف ميزني مهم حرف بي مفهوميه كه ميزني!
  • ۲۴ IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    صمد آقا درست میفرمایند////کل این جنجال که پرسپولیس بازیهای عقب مانده خودشو بازی کنه واسه تینه که ۴ تا مصدوم و ۶ تا محروم بده که تازه شرایط برابر بشه////// خیلی خوبه که اشراف کامل به سطح توانایی های خودتون دارین////// وقتی دفاع پرسپولیس نادریو بر زدین بعد یه دفع توافق شد که این دوتیم به هم بازیکن ندن حرف از برابری نبود//// کار کشته تر از شما تو هوچیگری نداریم
  • فری عشقی IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    آخی خوب حق داره فینال اونم آسیا اونم واقعی. نه چهارجانبه بنگلادش خوب سوزش شدیده پماد دارم مخصوص برای سوزشش 29 آذر بححرای تیم های ال کیسه و شله زرد و سوراختور بدم خدمتتون
  • آرارات کیسه رو ۷تایی کرد...پفک آبی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    آقای مرفاوی همین تیم شما چه کادر و چه بازیکناتون میگفتن فصل قبل چون پرسپولیس جلو بود و میدونستن نمیتونن بما برسن و قهرمان بشن میگفتن چرا بازیها رو شروع کنیم بدون قهرمان فصل رو تمام کنید .با اینکه فوتی ها زیر صد نفر بود الان که به ۵برابر رسیدن میگن بازیها باید اجرا بشه .بحث تناقض در حرفها باشه از این تابلوتر وجود نداره
  • مرتضی IE ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    قانون من درآوردی استقلالیها که تو هیچ جای دنیا اجرا نمیشه!!!
  • خلیل مهاجر IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    تاکید آقای مرفاوی در اجرای عدالت به صورتی که پرسپولیس بازی های معوقه خود را انجام دهد و سپس با استقلال روبرو شود برای من روشن نیست. مصاف این دو تیم در تاریخی مشخص مدتها قبل برنامه ریزی شده و در همان تاریخ هم در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد باید برگزار شود. مسابقات معوقه پرسپولیس تحت شرایط خاصی اتفاق افتاده و ارتباطی با برگزاری دربی ندارد. یک یا دو بازی کمتر پرسپولیس برای استقلال که هم در لیگ برتر و هم در آسیا جزو مدعیان محسوب میشود نباید اهمیتی داشته باشد و ندارد.
  • خبر آبی IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    به نظر من باید غیر از انجام بازی معوقه تو دربی بازیکنان پرسپولیس با یک دسته و پای بسته بازی کنند تا درس عبرتی شود برای همه تیمها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی