نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
۱۴ |
۱
احتمال لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن قوت گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با افزایش شمار کرونایی‌ها در تیم اصفهانی، شنیده می‌شود احتمال لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن بیشتر از برگزاری آن است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بعد از لغو بازی پرسپولیس و نساجی مازندران، حالا باید منتظر لغو بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن اصفهان باشیم. ذوب‌آهن که با کلی بازیکن کرونایی مواجه شده به شهرخودرو مشهد دو بر صفر باخت تا کماکان در حسرت برد باقی بماند. با این حال چون پرسپولیس نماینده ایران در آسیا محسوب می شود، احتمال لغو بازی با ذوب‌آهن اصفهان زیاد است.

کرونایی‌های ذوب‌آهن نه‌تنها خوب نشده‌اند که بیشتر هم شده‌اند. این تیم مقابل شهر خودرو مشهد فقط ۱۴ بازیکن داشت و حالا هم شنیده می‌شود احتمال لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان بیشتر از برگزاری آن شده است. در همین راستا تماس هایی هم برقرار شده است. البته گل محمدی قبلا خواستار برگزاری مسابقه شده بود تا تیمش از شرایط بازی خارج نشود اما به‌هرحال خطر کرونایی شدن پرسپولیسی‌ها در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا بالاست و باید دید در نهایت سازمان لیگ برتر فوتبال ایران چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

طبق اعلام سهیل مهدی تا دو روز دیگر در این مورد تصمیم گرفته می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کی روش IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    باید هم لغو بشه ذوب آهن۱۶ بازیکن کرونایی داره،بازی دیروزش هم باید لغو میشد
    • آبدارچی IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      آقآی خبرورزشی لطفا شما و همچنین سایر رسانه ها خبر لغو بازیهای پرسپولیس تیم سوم پایتخت (بعد از پاس ) را جهت شُک نشدن آهسته و ذره ذره به مخاطب یا هواداران فوتبال اعلام نفرمائید هواداران 15 تیم لیگ برتر سالهاست که از این ناحیه !!هیچ درد و تالمی را حس نمیکنند و با این خبرها مشکلی ندارند ضمنا به مسئولین ورزش و فوتبال بگوئید اگر امکان دارد از هر15 تیم لیگ جهت ایجاد حس شادی و نشاد برای تیم پرسپولیس و ایجاد وحدت ملی درایشان بخاطر منافع ملی همه مان یک امتیاز کسر و در مجموع 15 امتیاز به حساب پرسپولیس واریز شود فقط لطفا برای دریافت امتیازات نماینده تیمها را در صف قرارندهند و فورا کارشان را راه بیندازند .
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    میگم کیسه کشای گرامی بهتر نیست به جای تمرکز و حاشیه برای پرسپولیس کبیر فینالیست آسیا روی تیم خودتون تمرکز کنید البته شاه فرهاد شما راست گفتند تیم های کوچک روی تیم های بزرگ تمرکز کنن پس روی ما تمرکز کنید تیم کوچک خخخخخ! البته از قدیم گفتند اصالت خریدنی نیست استقلال اصالتش پایین پرسپولیس بودنه و خیلی هم زیردست های خوبین که با احترام به سرورشون با یک بازی بیشتر بالاسرمون نیومدند درود بر استقلال که می دونه جایگاهش کجاست !!!!!
  • مهدی IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    ببینیم آقای گل محمدی دوست دارن بازی کنن یا نه . سازمان لنگ چی؟؟؟
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      شما که میگی چرا پرسپولیسی ها زیر مطلب استقلال کامنت می‌گذارند خودت اینجا چی می کنی !!!!؟!!؟!!!!!؟!!؟!؟!
    • کیسه حقیر IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      همانطور رحمتی و مالک شهر خودرو از سازمان لیگ در خواست بازی شهرخودرو با پیکان کرده سازمان لیگ موافقت کرد پرسپولیس گل محمدی همان حق شهرخورو و رحمتی دارد درخواست بازی با ذوب آهن کند در ضمن سازمان لیگ باید مستقل باشد مطیع امر کیسه کش نباید باشد طبق همان قانون ذوب آهن و شههرخودور بازی برگزار کند
  • شمسعلی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    ذات تیم لنگ رو اینجا میشه فهمید ک به بهونه کرونا نرفتتتت قایم شهر وبازیشو لغو کرد کسی هم جرات نکرد بگه بالای چشمت ابروست ولی میگه تیم ذوب اهن باید با ما بازی کنه وقتی تعداد کسایکه تو تیم ذوب اهن کرونا گرفتن رو فهمید گفت باید بازی کنن تا از نبود بازیکن هاش استفاده کنه..من میخوام بدونم از ذوب اهن نمیتونن کرونا بگیرن؟؟؟
    • کیسه کش متوهم IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      شیشعلی اگر بازیکنان ذوب آهن کرونا دارد چرا بازی شهرخودرو و ذوب آهن برگزار شد؟؟؟ همانطور که بازی ذوب آهن با شهرخودرو برگزار شده بازی پرسپولیس با ذوب آهن باید برگزار شود سازمان لیگ بیخود می کند بازی ذوب آهن شهرخودرو برگزلر کند ولی بازی پرسپولیس و ذوب آهن برگزار نکند پرسپولیس پارس جم نیست سازمان لیگ به دستور مافیای کیسه در سازمان لیگ بازی پرسپولیس با ذوب آهن برگزار نکند و لغو کند همان قانونی که بازی شهرخودرو و ذوب آهن برگزار کرد بازی پرسپولیس و ذوب آهن برگزار کند
    • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      رطب خورده منع رطب می کنه!! همین استقلال شما نبود با کرونا نمایی با پارس جنوبی بازی نکرد!؟ هرچند به نظر من می تونه تلافی باختهای تعمدی پارس جم به لنگیا بوده باشه
    • علیرضا سپاهانی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      بازی باید لغو شه تا ذوب آهن در فرصتی مناسب لنگو تو تهران له کنه
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    پرسپولیس نیاز به بازی داره تا رو فرم بمونه ....
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    کاملا مشخصه قضیه کرونا نمایی بیش نیست تا تیم پیروزی با استراحت بیشتر به بازی فینال اسیایی بره هرچند مخالف استراحتشون برای این بازی حیثیتی ملی نیستم منتها صاف و صادقانه می گفتید برای استراحت بیشتر می خواهیم با ذوب بازی نکنیم چطوره من تتلیتی که یک دهم بازیکنان ذوب اهن پول و ماشین و قدرت ندارم کرونا نمی گیرم ولی اونها دسته جمعی قبل بازی با پیروزی کرونا می گیرند!!!؟؟
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    چرابازی ذوب آهن باشهرخودرو لغو نشد چون لنگ محبوبتان هست حالایادقانون افتادید خجالت هم خوب چیزیه سازمان لیگ وفدراسیون ووزیر مردم رومثل خودتان فرض نکنید جمع کنیدسیرک تان را
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    چرابازی ذوب آهن باشهرخودرو لغو نشد چون لنگ محبوبتان هست حالایادقانون افتادید خجالت هم خوب چیزیه سازمان لیگ وفدراسیون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی