نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
۰ |
۵
یواخیم لو: من هیچ‌وقت به استعفا فکر نکردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو می‌گوید تیم ملی آلمان با وجود شکست سنگین اخیر مقابل اسپانیا آینده روشنی خواهد داشت.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری درباره برخی مسائلی که بعد از شکست سنگین ۶ بر صفر مقابل تیم ملی اسپانیا رقم خورد، توضیح داد.

لو در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «هرکسی من را بشناسد می‌داند که همیشه انتقادات را می‌پذیرم. وقتی گفته شد من پنهان شده‌ام، تعجب کردم. در کنفرانس خبری حضور پیدا کردم و طبیعی بود که به دنبال برنامه فدراسیون رفتم. از ای که برخی مسائل که با حقیقت جور درنمی‌آمد بیان شد، ناامید شدم. من خواهان اتحاد هستم و می‌خواهم صادق باشیم. به شدت از سرافکنده شدن هواداران در آخرین بازی سال ناامید و خشمگین بودیم و هستیم. هنوز عصبانی هستم، چرا که می‌دانم فرصتی برای جبران سریع نداشتیم.»

سرمربی مانشافت درباره وضعیت تیمش در یورو ۲۰۲۰ هم اظهار داشت: «همیشه می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم. البته آمادگی بازیکنان هم باید در بهترین فرم باشد. می‌خواهیم تا فینال برسیم و قهرمان شویم. به خوبی با انتظارهای بالا کنار می‌آیم. این تیم آینده خوبی دارد، حتی فراتر از یورو ۲۰۲۰.»

لو درباره شایعه استعفای خودش هم گفت: «شکست مقابل اسپانیا من را عصبانی کرده بود و هنوز هم عصبانی هستم، ولی هرگز به استعفا فکر نکرده بودم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی