۰
۴ مهاجم ایرانی نامزد عنوان بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت AFC نام‌های چهار مهاجم ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی را میان بهترین لژیونرهای هفته گذشته فوتبال قاره کهن قرار داد.

خبرورزشیلژیونرها؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامزدهای عنوان بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد که نام ۴ مهاجم ایرانی میان آنها دیده می‌شود.

AFC درخصوص این بازیکنان نوشت:

سردار آزمون با ۳ گل زده، یک پاس گل و یک پاس کلیدی برابر اورال و ۳ پاس کلیدی مقابل دورتموند
لیست بازی‌های برجسته بازیکنان آسیایی با سردار آزمون آغاز می‌شود؛ کسی که روز شنبه نمایشی استثنایی برابر اورال ارائه کرد. ستاره تیم ملی ایران روی هر ۵ گل زنیت موثر بود و ۳ گل زد تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

اللهیار صیادمنش با زدن یک گل در ۱۴ دقیقه مقابل لسترسیتی و برتری در ۸ دوئل برابر دنیپرو
این جوان ایرانی که به صورت قرضی برای زوریا بازی می‌کند و در دقایق پایانی به زمین آمد، با زدن گل پیروزی‌بخش تیمش نمایشی برجسته در لیگ اروپا مقابل لسترسیتی ارائه کرد.

مهدی طارمی با زدن یک گل و ۸۷ درصد پاس سالم مقابل توندلا
مهدی طارمی به روند گلزنی‌های اخیر خود ادامه داد تا با یک ضربه والی، به تیمش برای کسب پیروزی مقابل توندلا در نمایش جذاب ۷ گله کمک کند. او حالا در ۵ بازی گذشته خود، ۳ بار برای پورتو گلزنی کرده است.

شهاب زاهدی با ۲ گل و ۴ شوت در چارچوب مقابل لخ‌لویو
در هفته استثنایی مهاجمان ایرانی، شهاب زاهدی ۲ گل به گل‌های خود اضافه کرد که یکی از آنها، یک ضربه والی عالی بود. با وجود بازی در تیم میانه جدولی المپیک دونتسک، ۸ گل زده مهاجم پیشین پرسپولیس او را به آقای گلی لیگ برتر اوکراین تبدیل کرد.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا کلیک کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی