سولماز عباسی: خیلی دوست داشتم دوباره برگردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: در یک سال گذشته که مربی بودم، خیلی مواقع دلم برای پارو زدن تنگ شده، به خصوص زمانی که ورزشکاران در حال پاروزدن بودند.

خبرورزشیقایقرانی؛ اردوی تیم ملی روئینگ برای انتخابی المپیک در دریاچه آزادی تا ۱۱ دی‌ماه تمدید شد. شکیبا بلوغوفی، کیمیا زارعی و زینب نوروزی در ماده سبک وزن و نگار نگهدار قایقران ماده سنگین، اردونشینان تیم ملی هستند. نازنین ملایی هم با افشین فرزام تمرین می‌کند.

سولماز عباسی، مربی تیم ملی روئینگ بانوان از شرایط اردوی تیم ملی می‌گوید: «تمرینات در این مدت با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و هر کدام از ملی‌پوشان در اتاقی جداگانه اسکان دارند. سعی کردیم تعداد کمی از ورزشکاران را به اردو دعوت کنیم چون شرایط سخت است و آنهایی دعوت شدند که مطمئن بودیم جزو مدال‌آوران ما در رقابت‌های بین‌المللی خواهند بود.»

او در ادامه به نامشخص بودن میزبان مسابقات انتخابی اشاره می‌کند: «قرار بود این رقابت‌ها اردیبهشت سال آینده برگزار شود اما هنوز هیچ کشوری میزبانی آن را نپذیرفته است. سال گذشته مسابقات در کره‌جنوبی بود اما امسال هنوز مشخص نیست.»

مربی تیم ملی روئینگ که قایقران ملی‌پوش بوده و مقام‌های متفاوتی دارد، بدش نمی‌آید دوباره پارو بزند: «در یک سال گذشته که مربی بودم، خیلی مواقع دلم برای پارو زدن تنگ شده، به خصوص زمانی که ورزشکاران در حال پاروزدن بودند و من از پشت مانیتور آنها را رصد می‌کردم اما افسوس که دیگر آمادگی قبل را ندارم وگرنه خیلی دوست داشتم که دوباره برگردم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی