نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۴ |
۰
رحمان رضایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ دیدار تیم های سایپا تهران و نساجی مازندران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد که تیم سایپا به خاطر سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۶ اخطار از سوی داور، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار برابر پیکان در هفته سوم به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۵ اخطار از سوی داور به به پرداخت ۹۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز نهم آذرماه برگزار شد که از سوی علی کیانی،بازیکن تیم استقلال تخلفاتی نظیر فحاشی رکیک و ایراد ضرب عمدی نسبت به بازیکن تیم مقابل صورت گرفت. وی با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است.

*وحید محمدزاده، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اعتراض به داوری پس از اخراجش در دیدار برابر ماشین سازی ، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و سایپا تهران در هفته دوم در حالی برگزار شد که به دلیل حضور چند تماشاگر از تیم نفت مسجد سلیمان و فحاشی به بازیکن تیم مقابل، تیم نفت مسجد سلیمان به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

همچنین سید مجید حسینی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل استنکاف از اجرای حکم محرومیت به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن به دلیل نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقه و داوران ، با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است و جهت ادای پاره ای از توضیحات باید روز۲۴ آذرماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    همه اتفاقات!!! فوتبالي در كميته هاي اين فدراسيون براي بازيكنان و مربيان در آستانه بازي با تيم حكومتي پرسپوليس رخ مي دهد!!! آيا شما ايمان نمي آوريد؟!!!
    • Mehdi IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      کتک زدن پزشک تیم کتک زدن هوادار فحاشی به مربی حریف تهمت به فدراسیون،خرید بازیکن و مربی بدون فسخ قرارداد!!!! و در آخر هم وزیر پرسپولیسی
  • Mehdi IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    اگه فحش میداد محرومش نمیکردن
  • علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    هرچی میخای فکر کنی این فوتبال سالمه نمیزارن لامصبا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی