چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
۱۴ |
۵
مهدی پاشازاده: استقلال زیاد گل بزند تا محتاج داور نباشد +اینستالایو
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

مهدی پاشازاده در گفت‌وگوی لایو اینستاگرامی با خبرورزشی گفت: من خودم به وزیر گفتم که از نظر من ایرادی ندارد که شما پرسپولیسی باشید ولی وقتی یک مسئولیتی را قبول می‌کنید نباید شائبه‌ای به وجود بیاید.

خبرورزشیمحمدرضا مدنی؛ مهدی پاشازاده یکی از حماسه‌سازان بازی تاریخی ایران مقابل استرالیا در آذرماه سال ۱۳۷۶ مهمان گفت‌وگوی زنده در صفحه اینستاگرام خبرورزشی بود. با مدافع سرسخت و کاپیتان اسبق تیم استقلال درباره اوضاع و احوال این روزهای این تیم و همچنین دلایل عدم گلزنی مهاجمان استقلال حرف زدیم. همچنین درباره تیم پرسپولیس و لغو دیدارهایش برای شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی هم با او صحبت کردیم که خلاصه‌ای از حرف‌هایش را اینجا می‌خوانید. 

امیدوارم فکری از این بحران رد شود
تفکرات مربیان با یکدیگر متفاوت است. مشکل اینجاست که وقتی شما یک تیم هجومی دارید که همه از آن برد می‌خواهند آن هم با گل‌های زیاد، گل نمی‌زند یا نمی‌برد. تیمی را در اختیار دارید که سه مهاجم خوب لیگ را دارد، به همین دلیل انتظارات بالاست! البته از طرف دیگر سایر تیم‌ها هم می‌دانند روبه‌روی چه تیم قدری بازی می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند که مقابل آن به میدان بروند. برخی حریفان استقلال مانند پیکان هم می‌آیند و رو به بازی تدافعی می‌آورند اما انتظار طرفداران بالاست. من نه قصد دارم کورکورانه از محمود فکری حمایت کنم و نه غیر منطقی از او انتقاد کنم. الان اتفاقاتی که در روند نتیجه‌گیری تیم رخ داده اتفاقات خوبی نبوده، از این‌رو هم از لحاظ حاشیه‌ای و هم از لحاظ بازی‌هایی که انجام شده انتقاداتی به آنها وارد است ولی معتقدم باید از هفته‌های هفتم و هشتم به بعد درباره این کادر نظر بدهیم ولی خب طرفدار برد می‌خواهد، برد پرگل هم می‌خواهد مخصوصاً روبه‌روی تیم‌هایی مانند پیکان. فکر می‌کنم تا حدی کار فکری سخت شده است و امیدوارم از این بحران رد شود. 

فوتبال مدرن بدون پلی‌میکر است
زمانی که مجتبی جباری از استقلال رفت سال‌های سال دنبال پلی‌میکر می‌گشتند و من همان زمان گفتم که در فوتبال مدرن روز پلی‌میکر نداریم. همه تیم حمله می‌کنند و همه تیم دفاع. حتماً باید فکر این قبیل روزها را هم کرد. 

طرفدار کاری به غایبان ندارد
قطعاً این ۵ بازیکنی که در این بازی غایب بودند (سیاوش یزدانی، وریا غفوری، مسعود ریگی، دیاباته و فرشید اسماعیلی) جملگی نفرات تأثیرگذاری هستند ولی در نهایت طرفدار نتیجه بازی را می‌بیند و این کار را برای کادر فنی به ویژه سرمربی سخت می‌کند. 

استقلال دست از بازی هوایی بردارد
خیلی منطقی نیست که ما راهکار بدهیم ولی یک انتقاد می‌توانم بکنم، چیزی که بعد از بازی با ماشین‌سازی و پیکان هم گفتم؛ وقتی شما با ۴ پلی‌میکر در چپ و راست بازی می‌کنید و یکسو وریا و موسوی و سمت دیگر میلیچ و نادری را دارید که هر ۴ نفر بازیکنان لب خط هستند و می‌روند و سانتر هم می‌کنند، وقتی شما مهره سرزن درون ۱۸ قدم ندارید این اتفاق خوبی نیست! اگر بود می‌توانستید با دو هافبک دفاعی وسط زمین را پر کنید و تمام! اما از نظر من این اوکی نبود چون قایدی و مطهری بازیکنانی نیستند که بتوانند روبه‌روی مدافعان بلندقد سرزنی کنند یا حرفی برای گفتن داشته باشند. اگر شیخ بود می‌شد این کار را کرد. باید نوع بازی را تغییر بدهند و بتوانند بیشتر روی زمین و در عمق کار کنند. هم ارسلان سرعت خوبی دارد و هم قایدی می‌تواند پا به توپ شود. می‌توانم این را پیشنهاد بدهم هر چند درست نیست ما نظر بدهیم. 

استقلال زیاد گل بزند تا محتاج داور نباشد
درباره خودم می‌گویم که تجربه نشستن روی نیمکت استقلال را ندارم ولی روی نیمکت تیم‌هایی مانند نساجی، شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک که تماشاگر و حواشی هم داشتند، نشسته‌ام اما در این هفته‌ها دیده‌ایم که سرمربیان جوانی که آمدند یکسری افراد هستند که در کنارشان به آنها مشاوره می‌دهند. نمی‌توانم بگویم که فرار رو به جلو است یا نیست چون بازی را درست ندیدم. ما باید اینقدر قوی باشیم که دو تا سه تا گل به حریف بزنیم که اگر خدای ناکرده داوری هم اشتباهی کرد در بازیمان تأثیرگذار نباشد. 

آرامش سرمربی نتایج بهتر را به دنبال دارد
هر قدر یک کادر آرامشش بیشتر باشد و تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد نتایج بهتری برایشان اتفاق خواهد افتاد، چون اتفاقات داوری تا پایان فصل با هر تیمی هست و تمامی ندارد ولی خب برخی مواقع در بازی‌هایی که نتیجه نزدیک است یک اشتباه تأثیر زیادی در نتیجه کلی دارد. اینکه برویم درباره داوری حرفی بزنیم و نزنیم موضوع فردی است. یک نفر انتقاد می‌کند، یکی سکوت می‌کند و یکی منطقی نظرش را می‌گوید ولی اشتباهات داوری جزو فوتبال است. ما دیگر بالاتر از لیگ برتر انگلیس که نداریم. اشتباهات داوری همه‌جا هست. گاهی به ضرر شماست و گاهی به سود شما. 

مهدی پاشازاده در خبرورزشی

تحمل ضرر داوری در دربی سخت است
اگر ضرر داوری روبه‌روی تیم پرسپولیس اتفاق بیفتد یا در بازی مانند دیدار با نفت آبادان، خب باعث عصبی شدن مربی می‌شود! برای همین شاید بعد از بازی بدترین موقع برای مصاحبه است که ما مربیان باید خیلی خودمان را کنترل کنیم که بیاییم و آرام حرف بزنیم. چون آن زمان اوج عصبانیت سرمربی از اتفاقات درون بازی است و اوج فشار و هیجان و قطعاً خیلی روی حرف‌ها تأثیر دارد. یکی از کارهای سخت مربیگری حرف زدن بعد از بازی است. 

بیش از ۵۰ درصد نتایج بد به خاطر تغییر مربی است
امسال بر خلاف سال‌های قبل تیم خوب بسته شد و نفرات خوبی گرفتند و تیم به ثبات رسید ولی همیشه عدم ثبات در هر مجموعه‌ای بدترین اتفاق است. همین موضوع تأثیرات سوء زیادی را هم روی استقلال گذاشته است. برخی مواقع شاید این تصمیمات نادرست و بدون تفکر بالای ۵۰ درصد روی نتایج استقلال تأثیرگذار بوده است و با دل این همه هوادار بازی شد. این تغییرات را بیش از ۵۰ درصد با این نتایج مرتبط می‌دانم. 

به وزیر گفتم پرسپولیسی باش ولی نشان نده
نگاه دوگانه به استقلال و پرسپولیس بحث داغ هواداران است. من خودم به وزیر گفتم که از نظر من ایرادی ندارد که شما پرسپولیسی باشید ولی وقتی یک مسئولیتی را قبول می‌کنید نباید شائبه‌ای به وجود بیاید اما الان این شائبه به وجود آمده است! حتی شاید وزیر در برخی مسائل به استقلال بیشتر هم کمک کرده باشد ولی به چشم نیامده آن هم به خاطر مسائلی که اتفاق می‌افتد. یکی از همین مسائل این است که باشگاه ما الان ماه‌هاست که با سرپرست اداره می‌شود. البته از نظر من سرپرست و مدیرعامل فرق چندانی با هم ندارند ولی وقتی سرپرست نمی‌داند که فردا در این مجموعه هست یا نیست برای همین شاید خیلی کارها را آن‌طور که باید و شاید انجام ندهد. اگر مددی مدیرعامل است زودتر حکمش را بدهید و اگر نیست مدیرعامل معرفی کنید. این بلاتکلیفی در خیلی از فدراسیون‌ها هم دیده شده که بعضاً طرف ۴، ۵ سال سرپرست جایی بوده و حکم مدیرعاملی برایش نیامده ولی همه کار برای مجموعه‌اش می‌کرده است. نمی‌دانم چرا در ایران این کار را می‌کنند؟ بله این شائبه هست که چرا مدیرعامل استقلال انتخاب نمی‌شود و این تأثیرگذار است چون در تصمیم‌گیری‌ها و عملکردشان تأثیرگذار است. 

استقلال ۲-۵-۳ بازی کند
رشید مظاهری دروازه‌بان خوبی است و حسینی هم همین‌طور و البته در اینکه استقلال باید دو دروازه‌بان خوب داشته باشد هم شکی نیست اما درباره مدافعان استقلال باید بگویم که جزو معدود تیم‌های لیگ برتری است که ۴تا دفاع وسط خیلی خوب در اختیار دارد و البته یک پیشنهادی هم برای کادر فنی استقلال دارم که البته هیچ منظوری ندارم که بخواهم به استقلال راه و چاه نشان بدهم. قانون مربیگری این است که شما بر اساس مهره‌هایتان سیستم‌تان را پچینید و مهره‌های استقلال مهره‌هایی هستند که می‌توانید ببینید یک تیم هستند. برای نمونه مثلاً استقلال اینقدر بازیکن خوب دارد که کادر فنی دلش نمی‌آید مدافع توانمندی مانند وریا را دفاع راست بگذارد یا همین‌طور محمد نادری که هر دو یک به یک‌ها را به خوبی از پیش ‌رو برمی‌دارند و هر تیمی را به چالش می‌کشند. این دو بازیکن که ۹۰ دقیقه می‌توانند در رفت و برگشت باشند برای سیستم ۲-۵-۳ یا ۳-۴-۳ که البته من معتقدم ۲-۵-۳ کارآمدتر است چون در این یکی، دو ساله هم بیشتر با سه دفاع وسط بازی کرده‌اند، خیلی ایده‌آل است. چون این تیم دفاع وسط‌هایی دارد که هر تیمی آرزویش را دارد و به تناوب می‌توانند به آنها بازی بدهند. 

عارف شبیه خودم بازی می‌کند
من بعد از سال‌ها که همیشه از من می‌پرسیدند چه بازیکنی در نسل جدید نزدیک خودت است و می‌توانست جانشینت باشد عارف غلامی را معرفی کردم. جهش خیلی خوبی دارد و در جوانی خیلی باتجربه بازی می‌کند. سرعت خیلی خوبی دارد که در دفاع وسط و در دفاع سه نفره خیلی به درد می‌خورد. 

هزار دوربین روی استقلال است
همه چیز آینده دست خودشان است. همه چیز این تیم خوب است از کادر بازیکنان گرفته تا نفرات ولی هر چه کمتر به حاشیه‌ها بپردازند بهتر روی روال می‌افتند چون بخواهید یا نخواهید این مسائل هست و کاری نمی‌توان کرد. منی که مربی استقلال می‌شوم باید بدانم اگر در استقلال دستم را به چشمم بزنم چون هزارتا دوربین روی استقلال زوم هستند داستانی درست می‌شود ولی باید هر عواقبی را بپذیرم. 

مربی تیم پولدار شدن شانسی نیست
در ایران برای اینکه بتوانید مربی یک تیم پولدار شوید ۱۲۰ درصد به پارتی و رفیق نیاز دارید! شما حتماً باید لابی‌هایی داشته باشید. به قول نقی معمولی باید «معمولی آدم باشید». عین روز روشن است که شانسی نمی‌توانید یک جایی بروید که شرایطش اوکی باشد! اصلاً امکان ندارد. حتماً باید دست‌هایی در کار باشد. 
استقلال؟
طرفداران نگران هستند و بی‌صبرتر شده‌اند. دو برد در خانه و یک باخت و دو مساوی یک مقدار از انتظاری که از استقلال می‌رفت دورتر است ولی اتفاقات خوب‌تری می‌تواند رخ بدهد. ممکن است یک مرتبه قفل این مسائل مانند دورانی که استراماچونی در استقلال بود بشکند. 

کیفیت نفرات تیم ملی به هم نزدیک‌تر شده است
شرایط تیم ملی خوب نیست. ما پس از این چند سال یک بازی دوستانه خوب داشتیم که عالی نبود ولی خوب بود، همان بازی با بوسنی. اینکه لژیونرهای ما در تیم‌هایشان گل می‌زنند خوب است و این باعث می‌شود انتخاب از بین آنها سخت‌تر شود. ما در هر پستی چند بازیکن داریم و دیدیم که در دیدارهای اخیر چند لژیونر اصلی ما هم نبودند ولی خوب بردیم و گل هم زدیم. آزمون قبلاً فاصله زیادی با بقیه داشت ولی الان همه به هم نزدیک هستند ولی ما برای تدارکات تیم ملی و بازی‌های دوستانه ضعیف هستیم. 

انتخاب ویلموتس لطمه حیثیتی به فوتبال ایران بود
انتخاب ویلموتس فاجعه بود. از روز اول هم می‌دانستم چون او را می‌شناختم. گفتم در حد تیم ایران نیست و متأسفانه همان‌طور هم شد که هم مالی و هم در بحث حیثیتی ضرر کردیم. این یک اتفاق بد برای مملکت ما بود که آقا بیاید و ساعتی پول بگیرد و دو تا بازی مهم را هم ببازیم و بعد برگردد و برود خانه‌شان! الان دیگر خیلی سخت است که به جدول بازی‌ها برگردیم ولی ما همیشه مرد روزهای سخت بوده‌ایم و دوست داشتیم کار خودمان را سخت کنیم. 

اسکوچیچ بهترین انتخاب در این وضعیت بود
او در لیگ یک و برتر کار کرده و در تیم‌هایی که کار کرده نظم و انضباط داشته و برخی جاها نتایج مطلوب هم گرفته است و یکی، دو جا متوسط بوده است. به نظر من اگر فرصت بود می‌شد از او بهتر پیدا کرد ولی در این شرایط که گزینه‌ای نبود او خودش بهترین گزینه بود. 

پرونده مقصران ویلموتس کم‌کم خاطره می‌شود
این یک اتفاق تکراری است که بارها رخ داده. ابتدا شلوغش می‌کنند و بعد همه چیز فراموش می‌شود. می‌گویند در دست بررسی است! بعد رفته فلان جا و یواش یواش می‌رود در بایگانی و کم‌کم خاطره می‌شود. از این دست پرونده‌ها در ایران زیاد است. ویلموتس و مقصرانش هم یکی مثل بقیه!

نباید مسابقات پرسپولیس لغو می‌شد
اگر هر کشوری با قانون حرکت کند قطعاً در درازمدت موفق می‌شود. اگر این کاری که برای پرسپولیس در نظر گرفته شده را می‌خواستند برای استقلال هم اجرا کنند من می‌گفتم که نباید قانون را زیر پا گذاشت و بازی‌های استقلال را لغو کرد. اگر قانون رعایت شود مگر یک تیم می‌تواند سر خود بازی نکند؟ یا مگر من نوعی می‌توانم چراغ قرمزی که همه پشتش می‌ایستند را رد کنم چون مهدی پاشازاده هستم؟ این قانون است و هر جا رعایت شود نتایج هم بهتر می‌شود. نباید بنشینیم و با تماس تلفنی و کدخدامنشی کردن قانون را زیر پا بگذاریم. درست است بازی پرسپولیس بازی ملی و آبروی ایران است ولی نه اینکه بیاییم به لیگ ضربه بزنیم! حالا معلوم نیست برود آنجا ببرد و یا ببازد که البته آرزو می‌کنیم برنده شود و افتخاری برای ایران بیافریند، ولی اگر نشد چطور؟ 

پرسپولیس باید در شرایط مسابقه برود
به نظر من اگر بازی می‌کردند بهتر بود. تیم در مسابقه است که آماده می‌شود و به آن تفکراتی که سرمربی تیم دارد می‌رسد. شما هزار بار هم تمرین کنید ارزشش به اندازه یک مسابقه رسمی نیست. این موضوع از نظر من رد شده است البته نمی‌دانم سازمان لیگ و فدراسیون چطور و با چه دلایلی این تصمیمات را گرفته‌اند یا می‌خواهند بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    جناب پاشازاده؛ اولا در فوتبال روز دنیا هم پلی میکر یک گنج برای مربیان و تیم‌ها محسوب میشه و هر مربی و تیمی آرزو داره که پلی میکر خوب در ترکیبش داشته باشه، ‌ولی اینکه میبینیم بسیاری از تیم‌ها فاقد پلی میکر هستن بدلیل کمبود بازیکنانی با این ویژگی ممتاز هست نه به این دلیل که فوتبال روز دنیا از پلی میکر خوشش نمیاد!! مگه بارسلونا تا ژاوی و اینیستا رو داشت از این دو پلی میکر استفاده نمیکرد؟ مگه تا وقتی زیدان بازی میکرد تیم ملی فرانسه، یوونتوس و رئال براش وظیفه ی بازیسازی تعریف نکرده بودن؟! همین الان در فوتبال روز دنیا اگر پلی میکر گیر بیاد تیم‌ها روی چشمشون میذارنش برادر، چرا حرف الکی می‌زنی. ثانیا ما متوجه هستیم که چطور در مصاحبه هات بصورت زیرپوستی داری زیر کادر فعلی استقلال رو‌ خالی میکنی. اگه خیلی از هوادارای جوون ما سه چهار ساله اسمت رو شنیدن، بنده بیست ساله که دقیقن میشناسمت و البته بازی با ملوان دوره اول لیگ برتر هم یادمه!
    • Amir perspolisi IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      دقیقا داداش حمید ❤ دلیل سقوط شاهین و بی تیم بودنه جناب پاشازاده همین افکار عجیب و غریبه!!! پلی میکر خوب در ایران بسیار کم هست هرچند اکثر تیما یک یا دو بازیکن رو حتی در ایران کم و بیش بعنوانه پلی میکر دارن مثلا به بازیکنایی مثه بشار،علی کریمی، سروش، شجاعیان، کوین دبروینه،جوینکو،صلاح،ماشاریپوف،هازارد،فرناندز... در ضمن فرق پیشکسوت های پرسپولیس و استقلال اینجا مشخص میشه که در پرسپولیس هیچکس چشمش دنبال صندلی یحیی نیست اما استقلال به سرمربی خارجی و ایرانی رحم نمیکنن و منتظر فرصت برا کوبیدن سرمربی هستن که جاشو بگیرن، اما من مطمئن هستم که استقلالی ها به هیچ عنوان گول امثال پاشازاده،بختیازی زاده،نوازی... رو نمیخورن
  • صامت IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    خیلی باهوشه این پاشازاده .دیده که پایه های نیمکت مربیگری میسه لق میزنه شروع کرده به دلبری ااستقلالی ها.وبهترین دلبری هم تینه که همه کاسه کوزه هاراسروزیربشکنه تامطرح بشه وتادوسه هفته دیگه که محمودکله پامیشه به گزینه اول آب یهاتبدیل بشه.
    • اشکان IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      پاشازاده شب با جوراب آبی هم بخواب عمرا کسی مربی تیم کیسه اش کنه
  • فری عشقی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    خوب دیگه اینو کم داشت فکری ببین آل کیسه چقد بدبخت شده که این خودشون رو گزینه میدونن البته حق هم دارن اگه فکری با سابقه پنج تا بازی روی نیمکت نساجی میشه مربی آل کیسه عربستان چرا اینا نشن ولا..
  • لنگ ورزشی نظرم را بچاپ IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    پاشازاده سرور لنگ و خبرورزشی
  • سید محسن IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    جالبه...مدام یک چیزی میگه بعد در جمله بدی برعکسش رو میگه...مثلا میگه مدیر عامل با سرپرست فرقی نمیکنه اما میگه استقلال چون به جای مدیرعامل سرپرست داره نتیجه نمیگیره....فارت چیه؟بازم هم سوزش و حسادت از حرف هاش میبارید....بابا شد سال 1400 تا کی میخوایید با این حرف ها که وزیر پرسپولیسی هست خودتون رو آروم کنید؟
  • حاتم IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    مثل همین حرف پاشازاده رو دیروز کامنت گذاشتم،هر تیمی برای برد باخیال راحت باید تعداد گلهای زدش بیشتر از یکی باشه تا کارش به اما و اگر نکشه.
  • ناشناس IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    عجب توصیه ای به وزیرورزش کردی تو دیگه کی هستی بابا...خخخخخ۱۱
  • پاک IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    استقلال باید یک گل بزند که اگراحیانا تیم مقابل 2گل بزنه لااقل نتیجه مساوی بشه.
  • ققنوس IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    ایشون حرفاش منطقیه... منتها فکری هم تا دستش رو نشده بود و به استقلال نرسیده بود ازین حرفا زیاد میزد.... اینم منتظره فکری بره کنار خودش بشینه جاش... نمونه کاراشو تو دسته یک دیدیم ...دماغشو خونی کرده بود که اره منو لیدرای حریف زدن ....با اینکه از مجیدی خوشم نمیومد حداقل کار فکری این بود که نشون داد شخصیتش خیلی بالاتر از خیلیاس... یادمه هر وقت میباخت میومد میگفت تقصیر منه... انگار همین هم خیلی زیاده حاضر نیست حتی اشتباهشو گردن بگیره چه برسه به عذرخواهی
  • لنگی حقیر و کوچک IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    لنگی حقیر تو اینجا چیکار داری .برو زیر خبرهایکه از لنگ میچاپه کامنت بزار لنگی حقیر .البته میشه حدس زد سوزشتون از کجاست .
    • ناشناس IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      دوست عزیز میشه بفرمایید همرزمان جنابعالی بعد از برد پرسپولیس مقابل النصر تو پیچ النصر و صفحات تیمهای عربی چیکار میکردند؟و صد البته نیازی به حدس زدن نیست که سوزشتون از کجاست
  • محسن IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    جناب پاشا زاده من پرسپولیسی ۴۰ ساله ام پرسپولیسی ۴دوره قهرمانی اش را به خاطریک مجموعه دلسوز و پیشکسوتان همدل و هماهنگ و منتقدان دلسوز دو استفاده از برانکوو تاکتیک های منظم و دفاع عالی با کمترین گل خورده سوم هر اشتباه داوری و غیره که بوده برا همه تیم ها بوده ربطی به وزیر ورزش تداردچهارم توجه بیش اندازه استقلال به آستراموچوتی و عدم توجه به پتانسیل مربیان دلسوز استقلال خارج از گود که الحمدالله با آمدن آقای فکری با آن تعصب مثال زدنی باید خوشحال باشید و صبور تا تیم به نتیجه برسد ششم کمیته فنی استقلال و بزرگان این تیم به جمعبندی رسیدن که جناب فکری باشد به تصمیم همکارانتان توجه و تعمق داشته باشید هفتم پیشنهادات جنابعالی قطعا در کادر فنی بحث و نتایج به تاکتیک گردیده که معتقدم بهترین کادر فنی این چند ساله رو دارید جناب مرفاوی نمونه بارز آن است هشتم من دوست دارم مثل دهه ۶۰ پرسپولیسی و استقلال شانه به شانه رقابت کنند و آرزوی من نیست آرزوی همه هواداران پرسپولیس تا حدودی لیگ نوزدهم این اتفاق افتاد که مجموع استقلال با بحث مدیریتی به حاشیه رفت مصاحبه جنابعالی زیاد جالب نبود به نظر من حامی تیمتان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی