نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جواب محمد پنجعلی به سرمربی استقلال: متلک انداختن را تمام کن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد پنجعلی می‌گوید اگر محمود فکری به جای متلک گفتن دنبال رفع نقاط ضعف تیمش باشد، قطعا نتایج بهتری خواهد گرفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری ساعتی پیش در مصاحبه با خبرنگاران ضمن پیروزی خواندن تیم پرسپولیس به طور تلویحی از حمایت مسئولان از باشگاه رقیب سخن گفت. محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس نسبت به این اظهارات سرمربی استقلال واکنش نشان داد و چنین گفت:

*من فکر می‌کنم محمود فکری که یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال بود و حالا هم در کسوت مربیگری تیم محبوبش قرار گرفته، شرایط خیلی سختی را پشت سر می‌گذارد اما به عنوان یک دوست به او توصیه می کنم که به جای متلک پراکنی به پرسپولیس تمرکزش را روی نقاط ضعف تیم خودش بگذارد. در این صورت شک نداشته باشید نتیجه بهتری خواهد گرفت.

*از اینکه ایشان پرسپولیس را پیروزی خطاب کرده یا در حرف‌هایش به نوعی از حمایت مسئولان از پرسپولیس صحبت کرده تعجب می‌کنم. این اظهارات زیبنده نیست. اتفاقا اگر پای چنین حرف‌هایی به میان کشیده شود این ما پرسپولیسی‌ها هستیم که در مقام شاکی قرار می‌گیریم. در امجدیه در دیداری که مرحوم دانایی‌فر داور دربی بود دعوا شد. هر دو تیم باید محروم می‌شدند اما فقط پرسپولیس را محروم کردند. در آزادی هم همین طور. پرسپولیس را محروم کردند. خیلی جاهای دیگر که خود فدراسیون فوتبال در مقام حامی استقلال قرار گرفت این پرسپولیس بود که آسیب دید و محرومیت‌ها را به جان خرید. اما هیچ یک از ما به حریف بی‌احترامی نکردیم.

*به نظرم حرمت‌ها باید حفظ شود. این طور کری‌خوانی‌ها اصلا برای خود ما که در کسوت بازیکن یا مربی قرار می‌گیریم قشنگ نیست. این کری‌ها بین هواداران استقلال و پرسپولیس است. هواداران دو تیم هم همیشه حد این کری‌خوانی‌ها را رعایت کرده‌اند و به موقع و به اندازه برای همدیگر کری خوانده‌اند. این حرف‌ها به درد ما نمی‌خورد و نمی توانیم با کری‌خوانی از بحران بگذریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    کیسه است دیگر.....
    • hesam Parsa IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      دوستان تیم لنگ داره ۵۵ ساله میشه ولی ۵۶ ساله که هنوز تو کف اون ۲ تا قهرمانی تاج اند . #سوزش_بی_انتها ... خخخخخ
    • ابرام US ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      (گفت فکری شیخنا رقتی کجا... خانه ی خاله نبا شد تیم ما) ================================================================================================= (گفت رفتم رختکن کاری کنم ..... آن چه را نا کرده بودم آن کنم ) ================================================================================================= (چونکه فکری این سخن ازاو شنید .. گفت شیخی سا زمت تا رفت و دید؟) ================================================================================================= (تو برای تیم با ید گل زنی .... نی بجای گل رفته « تر » زنی)؟ ================================================================================================= شیخ هوارا پس که دید جا زد کمی ..... گفت فکری را بده وقت یک کمی ================================================================================================= بعد از آن گفتا که فکری دوختی .....من چطور گویم کجایم سو ختی =================================================== *******شیخ با این جمله آخر که گفت ..... حال فکری بد شد و رفت تا که خفت
  • شیش ۶ IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    هر ادم منطقی فقط یک ثانیه خودش رو جایه این مفلوکان بگذاره از ته دل بهشون بابت فرافکنی وهوچیگری ومظلوم نمایی حق میدهد!اونم تو این شرایط که حداقل چند میلیونی از باقی مونده قرارداد هاشون رو باید خرج خرید انواع پماد ضد سوزش اصل خارجی کنند تا شاید کمی از سوزش شدید خود را التیام بخشند!
    • صادق IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      جناب کیسه این آقایان یعنی سرمربی و سرپرست کیسه لیاقت ندارند حتی برای حرف های صدتا یه عازشون جواب بگیرند آخه وقتی کل نیمکت تیم و بویژه سرمربی نمی دونه که یه بازیکن تیمش مصدوم و بیرونه و تیمش داره ده نفره بازی میکنه چرا یقه ی زمین و زمان و آسمون و این و اون رو می گیرند؟ خدایی این بابا اگه مالی بود تو لیگ یک هر روز یه تیم عوض نمی‌کردش ، نگهش می‌داشتند. راستی یادتون نره که این جماعت کیسه کش همه جوره دنبال این هستندکه با جو سازی و خودزنی و حتی خود کشی هم شده نگذارند پرسپولیس قهرمان آسیا بشه ، چرا که روز قهرمانی پرسپولیس روز انفاکتوس اینها خواهد بود، برای اینکه قهرمان آسیا با انجام یکصد بازی آسیایی مشخص میشه و جایزه ی چهار میلیون دلاری و جوایز دلاری و پاداش حضور در مهمترین بازیهای باشگاهی یعنی در قهرمانی باشگاههای جهان رو به اینها اضافه کنید ببینید چه میشه؟
  • تیر غیب IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    با درود، مرحبا کاپیتان پنجعلی.ایشان بعد از ده دقیقه که بازیکنش کنارِ زمین مداوا میشد از این و آن میپرسید"دانشگر کجاست؟" خدا میداند که خودش حینِ مسابقه کجاست؟! نه کنترلی بر دهانِ خود دارد و نه بر اعصاب و روان و نه بر افکارِ خود.تو گویی هیولای درون او را بلعیده و بر جای او نشسته.اینک در حالی انگ پشتیبانی های پشت پرده را به حریف میزند که آشکارا رسانه ها و هوادارانِ صاحب منصبِ حکومتی را به کمک طلبیده که تا شاید با تعیین نتایج بیرون از زمینِ فوتبال توفیقی یافته از پاسخگویی بگریزد
  • یه پرسپولیسی قدیمی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    تفاوت کاپیتان ما با کاپیتان اونا رو خودتون ببینید و قضاوت کنید!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      ما رو باش چه قدر از آقای فکری تعریف کردیم که‌به رقیب احترام می گذاره ولی امروز طعنه می اندازه به پرسپولیس !!!! بهترین مربی اخلاقی و فنی بدون شک یحیی گل محمدی امپراطور مربیان ایرانه
  • صامت IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    خیلی باهوشه این پاشازاده .دیده که پایه های نیمکت مربیگری میسه لق میزنه شروع کرده به دلبری ااستقلالی ها.وبهترین دلبری هم تینه که همه کاسه کوزه هاراسروزیربشکنه تامطرح بشه وتادوسه هفته دیگه که محمودکله پامیشه به گزینه اول آب یهاتبدیل بشه.
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    بنظرم سطح خودمون رو با جواب دادن نباید پایین بیاریم.بهترین کار بی اعتنایی ست....
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    نوع ادبیات آقای پنجعلی رو شما مقایسه کنید با نوع گفتار جماعت استقلالی
  • ناشناس IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    لباس مربیگری برای بعضیها گشاده.میخوان با شلوغ بازی و هوچیگری پرش کنند.نجابت هم که از سر و کول همه اشون میباره.ولی هر گردی گردو نیست...
  • javad US ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    man aslan fekher nemikardam ke Fekery va ya Marfavi intoury bashand va bakhil va hasoud bashand? vaghean motasefam barayeshan, eshgaleh Fekhery in hast ke nemitavanad in team ra dorost becharkhand, beineh Mazloumy, Fekhery, va Marfavy ekhtelaf hast, har kodam yek chizy migoyand
  • فوتبال پاک - جامعه پاک IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    فقط اومدم به لنگیا بگم حال میکنید ؟ حتی یه نفر از استقلالی ها نیومد جواب کامنتهای ............... شما رو بده !!!! استاد پنجعلی هم نیازی به تعریف نداره شادروان پرویز دهداری که اتفاقا اولین مربی پرسپولیس هم بود خیلی از بیانات ایشون استفاده کرد !!!
  • ناشناس IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    خودت اینجا چیکار میکنی کپل...خخخخخ
  • محسن فتحی IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    آقای پنجعلی قدیم احترام شما سرجاش از تیم #لنگ نجیبتر نبوده تا حالا مگه داریم الان زمان شماس ک قهرمان میشین ببینیم روحانی(سلطانی فر) بره هم شما قهرمان میشین؟؟؟
  • هوچی گری تر از لنگ ندیدم IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    یه سوال دارم.چرا اینقدر از اسم پیروزی تنفر دارید؟؟چرا تا میگن پیروزی جیغتون بلند میشه؟؟؟؟؟خب تو لگو تیمتون هم نوشته پیروزی.همینطور که تو ثبت شرکتا هم اسم باشگاتون پیروزی ثبت شده.
  • amir44 IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    اقای کپتن پنجعلی شماها که همه فهمیدن دارید باداورا قرارداد میبندید اونوقت نمیتونی اینارو بگید
  • اورنگ IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    لنگ فقط با تقلب و جعل و هوچیگری کار خودشو جلو میبره،، اخ ببینم اون روز رو که cas دستور بده لنگیا گورشونو گم کنن برن یه دسته پایینتر و یاد بگیرن که با جعل وتقلب نمیشه قهرمان شد و فقط مث سرورشون که تاج باشه باید فوتبالی قهرمان بشن نه با زد وبند و سیاه بازی،زنده باد تاج کبیرررررر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی