حمله مربی پرسپولیس به مهدی رسول‌پناه: جدایی احتمالی رسن، بی‌تدبیری مدیر سابق است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید جدایی احتمالی بشار رسن از این تیم، بی‌درایتی و بی‌تدبیری مدیر سابق را نشان می‌دهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حمید مطهری، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در چهار هفته اخیر لیگ برتر چهار امتیاز به دست آوردیم و هفته به هفته بهتر شدیم. در هفته پنجم باید برابر نساجی مازندران بازی می‌کردیم که بنا به دلایلی این بازی برگذار نشد. درخواست ما این بود بازی برابر نساجی در تهران برگزار شود و به خاطر شرایط کرونایی سفر نکنیم،  که باشگاه  نساجی هم با درخواست ما موافقت نکرد. در هفته بعد هم باید برابر ذوب‌آهن بازی کنیم و نمی‌دانیم که آیا این بازی برگزار می‌شود یا خیر. امیدواریم بازی برگزار شود تا تیم ما در شراط مسابقه قرار بگیرد و بعد برای بازی فینال به قطر برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی پرسپولیس از همان ابتدای لیگ، ترکیب تیمش را بر اساس غیبت برخی بازیکنان در بازی فینال انتخاب می‌کرد، یا خیر گفت: همزمان هم لیگ برای ما مهم بود و هم به لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کردیم. در دو بازی آخر هم سعی کردیم پلن‌های مختلفی را بررسی کنیم که تا برای بازی فینال، با نفراتی که در اختیار داریم،  شرایط بهتری را رقم بزنیم.

وی در ادامه به محرومیت وحید امیری و احسان پهلوان در بازی فینال لیگ قهرمانان اشاره کرد و گفت: این بازیکنان بسیار توانمند هستند با این حال ما در هفته‌های اخیر سعی کردیم بدون این دو عزیز کارمان را پیش ببریم و بتوانیم شکل بازی فینال را عملیاتی کنیم.

مطهری درباره اینکه چهار بازیکن اصلی پرسپولیس یعنی عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، وحید امری و شجاع خلیل‌زاده که این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندند، در دیدار فینال غایب هستند و چقدر این موضوع روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد، گفت: نفراتی که نام بردید همه توانمند هستند و جالی خالی آنها احساس می‌شود اما پرسپولیس نشان داده یک تیم واقعی است. درست است که شاید چهار بازیکنی که در دور قبل بودند، در بازی فینال نباشند اما ما از نفرات جایگزین خوبی بهره می‌بریم که به توانمندی همه آنها ایمان داریم. همه بازیکنان برای ما ارزشمند و تاثیرگذار هستند. تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود، نباید هیچ خللی در برنامه‌های خود ایجاد کند. ما تیم بودن را معنا کرده‌ایم. ما نشان دادیم با تیم بودن می‌شود کارهای بزرگی انجام داد. قبل از این هم بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که با قلبشان برای تیم بازی می‌کنند و این موضوع را ثابت کردند. تیم ما به این معروف است که از نظر تاکتیکی، کار گروهی را به خوبی انجام می‌دهد و هر بازیکنی در این قالب قرار می‌گیرد، به بهترین شکل وظایف خود را انجام می‌دهد. همین شرایط هم باعث شد تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، برسد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره گلزنی هافبک‌های پرسپولیس در چهار دیدار اخیر این تیم، گفت: قبلا می‌گفتند چرا گل نمی‌زنید؟ الان که گل زدیم می‌گویند چرا هافبک‌ها گل می‌زنند؟ فوتبال یک ورزش گروهی است. همانطور که در گل نخوردن همه سهیم هستند،  در گل زدن هم شرایط همینطور است. ما در لیگ هیچ گلی را دریافت نکردیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم فقط دو گل آن هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. بنابراین همه در دفاع تیمی نقش دارند و همه در کار گلزنی نقش دارند. مهاجمان ما هم گلزنی خواهند کرد و نباید آنها را تحت فشار بگذاریم. برخی از این بازیکنان، سال اولی است که در تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار می‌کنند. بهتر است اجازه بدهیم این بازیکنان با تمرکز بیشتر کار کنند.

مطهری درباره تسویه حساب با بازیکنان و عملکرد جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس، گفت: همشه حقایق را گفته‌ام. باید از آقای سمیعی و آقای شکوری تشکر کنم. این عزیزان به جای اینکه مثل مدیر قبلی دائم در رسانه‌ها باشند، به وظایف خود عمل می‌کنند. باشگاه با بازیکنان و کادر فنی تسویه کردند که این قدم بزرگی بود که آقای سمیعی برداشت. خارج از مسائل مالی، آقای سمیعی و تمام افراد باشگاه با تمام وجود تلاش می‌کنند تا همه مشکلات را حل کنند. بحث زمین، البسه و سایر مسائل هم وجود دارد که این عزیران تلاش می‌کنند که در این زمینه‌ها هم مشکلی نداشته باشیم. آقای شکوری هم به عنوان قائم‌مقام باشگاه، پل خوبی بین مجموعه کادر فنی و بازیکنان و باشگاه هستند. او با توجه به اینکه بازیکن بوده است دغدغه‌ها را درک می‌کند و توانسته به خوبی کار کند.

او درباره جدایی بشار رسن بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بشار رسن بازیکن توانمندی است و جای هیچ حرفی درباره توانمندی او نیست. اگر جدایی رسن صحت داشته باشد، نشان از بی درایتی و بی تدبیری مدیر سابق است.

وی درباره حمایت از پرسپولیس هم گفت: الان بحث ملی مطرح است و حمایت‌ها خیلی باید بیشتر باشد. اینکه ما چند جلسه در کمپ تیم ملی تمرین می‌کنیم بسیار خوب است و باید تشکر کنیم اما اگر تیم دیگری هم غیر از پرسپولیس بود، باید چنین حمایتی هم از آن تیم انجام می‌شد. این‌ها کوچکترین قدم‌هایی است که می‌توان برای یک تیم برداشت. با این حال من از همه عزیزان که لطف می‌کنند و از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم اما این حمایت‌ها باید خیلی بیشتر باشد تا ان‌شاءالله نماینده‌های ایران بتوانند موفق باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به عملکرد نمایندگان شرق آسیا اشاره کرد و گفت: نمایندگان شرق آسیا تیم‌های خوبی هستند. الان دو تیم کره‌ای، یک تیم ژاپنی، و یک تیم چینی در بین چهار تیم هستند. علی رغم اینکه آنها از نظر ساختاری فوق‌العاده هستند، اما ما هم پرسپولیس هستیم و به عنوان شیر دلان ایرانی، به مصاف حریف می‌ریم. مطمئن باشید هر تیمی به فینال صعود کند، بازی سختی برابر ما خواهد داشت. آنها خودشان هم به بزرگی و توانمندی پرسپولیس اعتراف کرده‌اند. به عنوان مثال ژاوی به توانمندی تیم ما اعتراف کرده و به اینیستا هم توصیه‌هایی داشته است. ان‌شاءالله در این بازی بزرگ موفق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: از هوادارن می‌خواهم از تیم خود حمایت کنند و اسیر جو سازی‌ها نشوند و مثل همیشه حمایت کنند و به کادر فنی، بازیکنان و مدیریت اعتماد داشته باشند و ما هم با همه وجود تلاش می‌کنیم که موفق باشیم. همیشه به بازیکنان می‌گفتیم به خاطر هواداران و مردم خوب ایران تلاش کنید تا دل آنها شاد بشود، الان هم همینطور است و برای بازی فینال با همه وجودمان کار می‌کنیم و تیمی که با همه وجودش کار کند، خدا هم کمک خواهد کرد تا آن تیم موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    باید مثل فکری که گفت پیروزی تو هم می گفتی دوچرخه سواران
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      جواب اینا رو بزار بعد فینال میدیم اینا مثلا میخان با این بازی‌ها پرسپولیس رو ببرن تو حاشیه ولی پرسپولیس بزرگتر از این حرف هاست که بخاد به چیزهای کوچک فکر کنه
    • Amir perspolisi IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      نه داداشم کادر فنی ما بفکر بزرگترین بازی باشگاهی در بزرگترین قاره ی دنیاس اما فکری زیر فشار داره خورد میشه و احتیاج داره که با این جرت و پرتا خودشو البته به خیال خودش خلاص کنه، پس ما نیازی به اینکارا نداریم ❤❤❤❤ ما باید احساس غرور کنیم که فکر و ذکر سرمربی،پیشکسوت،مدیر و هواداراشون پرسپولیسه ❤ توجه کردی مدیراشون برا خلاص شدن از فشارها به همدیگه ویس میدن شایعه میکنیم که فلان مدیر پرسپولیسیه، یا پیشکسوتشون میاد مگه دلیل مشکلات استقلال غشکردن وزارت به طرف پرسپولیسه، یا سرمربی شون میاد با استفاده از اسمی که هیچوقت مورد قبول پرسپولیسیا نبوده پرسپولیسو خطاب قرار میده، یا هواداراشون چهار پنج ساله با رمز وزیر پرسپولیسی انقد تکرار کردن و پافشاری کردن که نه تنها هیچ دردی ازشون دوا نشد بلکه بدتر گیر فکریو مرفاوی افتادن خخخح این بهترین دلیل برا احساس غرور داشتنه برامون ❤
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      بله حرف شما امیر عزیز و حسن جان درست هست ❤❤❤❤
    • شاهین DE ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      انوقت فرق ما با انها چی می شود مثلا باگفتن پیروزی ما در جدول سقوط کردیم و استقلال به صدر جدول رسید اتفاقا فکری خودش را در حاشیه گرفتار می کند . ببینیم بعد بازی مشهد چی در می کند! پرسپولیس پیروز می شود. سوزش عده ای قشنگ معلوم هست. اسم تیم من به رقیب چه ربطی دارد . قشنگ مشخص هست که چه کسانی می سوزند سخته باورش که رقیب در عرض 5 سال پوکر کند دو فینال اسیاو سه سوپر جام..
    • تیر غیب NL ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      با درود،چه لذتی میبرم این جوانانِ هوادارِ پرسپولیس دورِ هم گپ میزنند و مشورت میکنند و پذیرا هستند.کاربر....مافیا ورزش جان آقای فکری مغزش فریز شد از دستش در رفت.این بازی خیلی سبکِ حالا در عالم هواداری یک بحثِ از طرف ملی پوشِ سابق و سرمربی فعلی تیمی مثلِ استقلال بحثی دیگر.تردید نکن بسیاری از هوادارانِ استقلال رو هم متأسف کرد.امید آنکه این بداخلاقی ها از فوتبالِ کشور پاک بشه.به امید قهرمانی در فینالِ سرخِ آسیایی
  • محمدم IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    رسول پناه یه تنه تیمو به فنا دادیا . . .بازم به عظمت امپراطور یحیی که تو اون لحظه ها مثل بعضی از مربی ها شروع نکرد به فرافکنی
  • javad US ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    chera Vazireh Varzaesh ghanouny nemigozarad ke har kasy eshtebah konad bayad khesaratash ra bedahad? har modiry
  • با حقارت شرم استقلالی هستم DE ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    خیلی هم خوب بود منتها اون مصاحبه باعث شد..‌ وگرنه از خیلیا بهتر بود باج نمیداد به کسی قرار داد اضافه کنه بشارم دیگه نمیخواد بمونه زوری ک نیست همین ک موند تا فینال دمش گرم
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    این اسمش حمله نیست! یه انتقاد ساده است، تو روزهایی که استقلال تو حواشی اطراف خودش داره بسر میبره، پرسپولیس بزرگ داره با کمال آرامش آماده میشه واسه فینال آسیا با همین فرمون پیش بریم بدون هیاهو مطمئنم به همه‌چیز می‌رسیم
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    من حامی رسول پناه نیستم ولی با برانکو تسویه کرد و تیم رو تا حدودی سم زدایی کرد.اگه بشار هم میخواد بره بسلامت و براش بهترین ارزوها رو دارم....
  • غریب اشنا IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    صبر کن قهرمان نشدی شروع کن به داد و بی داد حرف. داشته باشی برای گفتن خودت را خالی کن
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      هنوز معذرت نخواستی پنالتی برای استقلال و گل صنعت نفت هم آفساید نبود و سالم بود چرا معذرت نخواستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی