پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
۲ |
۰
تیم علیرضا منصوریان به فرشینگ نرسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور در تبریز برای اولین بار طعم تلخ اخراج از یک تیم باشگاهی را چشید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بعد از شروع ناامید کننده تراکتور در هفته های اول لیگ برتر بارها نوشتیم که تیم‌های منصوریان معمولاً دیر فرشینگ می‌شوند اما گویا در تبریز کسی حوصله و صبرش را نداشت. 

جالب اینجاست که منصوریان در تیم های قبلی‌اش در شرایط بحرانی استعفا می‌داد تا احترامش حفظ شود ولی در تبریز اولین اخراجش را هم تجربه کرد. شاید خودش هم انتظار همچین تصمیم غافلگیرکننده‌ای را نداشت و گرنه خودش خیلی محترمانه‌تر از جمع تبریزی‌ها جدا می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش IN ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    دقیقا منصوریان نتیجه میگیره ولی دیر اما نه در حد قهرمانی بین پنج تیم اول میشد تراکتور اگه میموند. و به نظرم تراکتور هیچ وقت مقامی بهتر از اون دومی ش که با قلعه نوعی گرفت کسب نخواهد کرد منظورم تو لیگ نه جام حذفی. تیمی که حاضر نیس یه مربی رو یه سال نگه داره هیچ وقت ثبات نخواهد داشت.
  • ابرام US ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    از فرشینگ ٬« شینگ» آن بر وی رسید ........ از « فیشینگ »هم یک دو خرچنگی رسید ================================================================================================= یک « فی نیش » گفتند بعداََ هم به او .......... داده یک ویزای «شینگن» دست او ================================================================================================= تا رود پیش« کُخ » و با قندلی .................. هردو در« بایرن» به رو ی صندلی ================================================================================================= دیده تمرین های روزِ «کوخ» را ...........« واو» کم کن از وسط تو « کوخ» را ================================================================================================= «قندلی» با« داش علی» « مچ » گشته اند .......روزگاری است مُعَطّل گشته اند ================================================================================================= (از مکا فات عمل غا فل مشو ) ......... هر چی کا شتی آن بری وقت درو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی