نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
رقابت بالانشین‌ها برای رسیدن به صدر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هفته چهارم لیگ آزادگان، امروز با ۹ بازی پیگیری می‌شود که نکته ویژه نبرد دو تیم استقلالی است.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ هفته چهارم لیگ دسته اول عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود. دربی استقلال‌های جنوب از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته است. تقابل علی لطیفی در چوکا با تیم سابق یعنی گل ریحان هم دیدنی خواهد بود. این هفته شاید شیشه عمر مربیگری برخی مربیان هم با تداوم نتایج ضعیف بشکند و البته رقابت در بالای جدول برای صدرنشینی جذاب است.

پارس‌جنوبی جم - خیبر خرم‌آباد
برای محمد نصرتی و تیمش که هر سه بازی ابتدایی این هفته را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند، رسیدن به چهارمین برد می‌تواند ایده‌آل باشد. آنها این هفته میزبان خیبر خرم‌آباد هستند که بعد از شروع توفانی در هفته اول، دو شکست پیاپی را پذیرفت و حالا برای اینکه وارد بحران نشود، محکوم به کسب امتیاز مقابل صدرنشین است. دوئل نصرتی و روانخواه قطعاً دیدنی و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.

خوشه‌طلایی ساوه - هوادار تهران
خوشه‌طلایی نتوانسته با سهراب بختیاری‌زاده انتظارات را برآورده کند و در رده نازل هفدهم ایستاده است. این تیم اگر در بازی خانگی هم موفق به کسب امتیاز نشود، نشان خواهد داد در این فصل مدعی نخواهد بود. در سمت مقابل هواداری قرار دارد که با رضا عنایتی در قامت یک مدعی ظاهر شده و برای رسیدن به صدر جدول محکوم به پیروزی در این بازی است.

استقلال ملاثانی - استقلال خوزستان
دربی استقلالی‌های جنوب قطعاً دیدنی است. گرچه آبی‌های ملاثانی از میزبانی در ورزشگاه خانگی محروم هستند اما برای غلبه بر استقلال خوزستان انگیزه دارند. حریف آنها تیمی است که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد و حالا با خلیفه‌اصل یک چهره خوب را از خود نشان داده است. شاگردان اشکش هفته قبل برد شیرینی کسب کردند و اگر بتوانند این بازی را هم ببرند، نشان خواهند داد می‌توانند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.

مس کرمان - فجرسپاسی شیراز
مس کرمان رفته‌رفته بهتر می‌شود و حالا فرصت بازی خانگی مهیاست تا این تیم حتی به صدر جدول هم برسد. شاگردان رضا مهاجری برای غلبه بر فجرسپاسی برنامه‌ریزی کرده‌اند اما فجری‌ها با روی کار آمدن علی‌اصغر کلانتری شرایط بهتری پیدا کردند و همین عامل باعث خواهد شد نارنجی‌پوشان کویر با حواس جمع وارد این بازی شده و خود را از پیش برنده ندانند.

ملوان انزلی - آرمان‌گهر سیرجان
ملوانی‌ها که با دو برد خارج از خانه شکست خانگی هفته اول را به فراموشی سپرده و خود را به مدعیان نزدیک کرده‌اند، حالا امیدوار به کسب سومین پیروزی پیاپی هستند. شاگردان مازیار زارع البته به دلیل محرومیت قادر به میزبانی در ورزشگاه خانگی نیستند و این تیم در قزوین از آرمان‌گهر پذیرایی می‌کند. شاگردان شهبا با یک برد، یک مساوی و یک باخت روندی متوسط داشته و اگر در خانه ملوان حداقل امتیاز را بگیرند، در میانه جدول خواهند ماند.

نود ارومیه - شاهین شهرداری بوشهر
نودی‌ها پیش از این اعلام کرده بودند در ادامه لیگ شرکت نمی‌کنند اما بعید است به این راحتی امتیاز خود را از دست بدهند به خصوص که در خانه خود بازی دارند. این تیم همچنان وضعیت آشفته‌ای روی نیمکت دارد و با پنجره بسته روبه‌روست در حالی که حریف آنها پس از دو نتیجه بد، هفته قبل به یک برد شیرین رسید تا کمالوند امیدوار باشد تیمش با دشت ۳ امتیاز در ارومیه، به جمع مدعیان برود.

بادران تهران - شهرداری آستارا
همسایه‌های جدولی برگزارکننده یکی از دیدارهای جذاب این هفته هستند. بادران با عاشوری از دو بازی ۴ امتیاز گرفته و هنوز زود است که در مورد شرایط این تیم حرف زد اما اگر آنها این بازی را ببرند، می‌توانند به جمع مدعیان بروند. در سمت مقابل شهرداری آستارا که پس از شکست هفته قبل با استعفای اشجاری سرمربی خود روبه‌رو شد، باز هم با هدایت این مربی به میدان می‌رود و امیدوار است از پایتخت با دست پر به خانه بازگردد.

قشقایی شیراز - رایکا بابل
جدال دو تیم بحران‌زده برای فرار از پایین جدول. قشقایی با وجود غلبه بر ملوان در هفته اول، در دو بازی بعدی ناکام بود و رایکا هم با دست‌نشان نتوانسته انتظارت را برآورده کند تا سایه اخراج بالای سر این مربی باشد. برنده این بازی شرایط بهتری در جدول پیدا می‌کند و شاید از بحران خارج شود.

چوکا تالش - گل ریحان البرز
چوکایی‌ها هفته قبل بالاخره طعم امتیاز در لیگ دسته اول را چشیده و با علی لطیفی ناکام نبودند. این تیم این هفته میزبان گل ریحان البرز است که شرایط خوبی ندارد و با استعفای سرمربی خود، وضعیت مبهمی روی نیمکت دارد. لطیفی روی نیمکت چوکا در تقابل با تیم سابقش باانگیزه است تا بتواند اولین پیروزی را هم در این بازی دشت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی