قاسم حدادی‌فر: راستی‌آزمایی در این تیم کرونایی چه معنایی می‌دهد؟
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان ذوب‌آهن از مسئولان سازمان لیگ درخواست دارد تا بازی این هفته مقابل پرسپولیس لغو شود تا برای این تیم در آستانه فینال آسیا مشکلی پیش نیاید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن به دلیل شرایط ویژه این تیم که بسیاری از بازیکنانش به کرونا مبتلا شده‌اند نگران است. او مثل مسولان این باشگاه تقاضای لغو دیدار بازی تیم های ذوب‌آهن و پرسپولیس را مطرح کرده است:

*شرایط تیم ما را دیگر همه می‌دانند و چیزی نیست که بر کسی پنهان باشد. ما نزدیک به ۲۰ بازیکن درگیر و مبتلا به کرونا داریم و در این شرایط با شهرخودرو بازی کردیم و این بازی هم در وضعیتی برگزار شد که چند بازیکن مشکوک به کرونا در بین ما وجود داشت و بعید نیست آنها مقابل شهرخودرو بازی کرده باشند و حتی به بازیکنان این تیم هم انتقال داده باشند.

*هرچقدر اصرار کردیم بازی لغو شود مسئولان سازمان لیگ زیر بار نرفتند و حالا بعد از اینکه بازی برگزار شده آمدند از ما تست راستی آزمایی گرفتند. وقتی بازی برگزار شده دیگر راستی آزمایی نمی‌دانم چه معنی می‌دهد. به هر حال بازی با شهرخودرو تمام شد و دیدید که چه شرایط نابرابری داشتیم و چند بازیکن از رده های پایین‌تر به تیم اصلی آوردیم.

*امیدوارم اتفاقات جوری رقم بخورد که مسئولان قانع شوند بازی ما با پرسپولیس لغو شود. باور کنید فقط به خاطر منافع خودمان نمی‌گوییم و نگران پرسپولیس هم هستیم چرا که فینال آسیا را در پیش دارند و به نوعی تیم ملی ما محسوب می‌شوند. اگر خدای ناکرده چند بازیکن ناقل در زمین داشته باشیم و بازیکنان پرسپولیس درگیر شوند و فینال را از دست بدهند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ واقعاً دلیل این همه اصرار به برگزاری بازی با پرسپولیس را نمی‌فهمم. به نظرم مسئولان فدراسیون باید در قوانین مربوط به کرونا تجدید نظر کنند و جوری نباشد که در هر شرایطی فقط به فکر برگزاری مسابقه باشند.

*ما ۱۹ کرونایی داشتیم که جواب تست آنها فردا می‌آید و اگر همچنان درگیر باشند با محرومیت رحمان رضایی ۲۰ نفر غایب داریم و در این شرایط باید به مصاف پرسپولیس برویم و بازی هم برای هر دو تیم خطرناک است. از مسئولان خواهش می‌کنم این بازی را لغو کنند و به زمان دیگری موکول کنند چون به نفع همه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    بازی نکنید، با ملی جوانان تدا کاتی بازی کنید. حس بدی دارم
    • علی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      چیه فکر کردی الان تیمتون که تو بدترین وضعیته،بازی با لنگ لغو میشه.نه عزیزم اونا حق انتخاب دارن که تو زمین نساجی سرحال اونم دو هفته مونده به فینال بازی نکنن اما با ذوب آهن بحران زده کرونایی یک هفته مونده به فینال بازی کنن.
    • صادق IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      بوی بدی داره میادش! اینکه حدادی فر برای دومین بار اینجوری حرف میزنه اشاره به نیت شوم مجریان و .... برای حذف پرسپولیس از فیناله! ، لابد میترسن نتونن پیامدهای قهرمانی و حضور مردم و ایرانیان شاد از دستشون در بره و ....
  • محمود IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    اول اینکه اگر نیت شما خیر بود سر بازی با شهرخودرو هم نگران سلامتی بازیکنای شهرخودرو میشدین.دوم اینکه اگر شرایط این بازی وجود داشته باشه و تست کرونای شما منفی باشه این بازی برای پرسپولیس هم به عنوان یه بازی تدارکاتی لازمه و هم اینکه باعث میشه بعد از بازی فینال برنامه پرسپولیس فشرده نشه.بازی با نساجی هم نه به خاطر خود بازی ،به خاطر خطراتی که سفر به مازندران و حضور پرسپولیس تو هتل و ورزشگاهی که نمیشد کنترلش کرد لغو شد.اگر مسئولین نساجی رضایت میدادن و بازی ها برعکس میشد و اونا برای بازی رفت به تهران می اومدن با توجه به اینکه دیگه تماشاگری هم تو ورزشگاه نیست که شرایط میزبانی یا مهمانی برای تیم ها مطرح باشه هیچ اتفاقی نمی افتاد.شایدم به امید خدا کرونا تا بازی های برگشت از بین میرفت و اونا میتونستن بازیشونو با تماشاگر برگزار کنن.مطمئن باش کادر فنی پرسپولیس بیشتر از شما دغدغه سلامتی بازیکناشونو دارن ولی دست شمارو خوندن و خام این اشک تمساح ریختنا نمیشن. تست بدین.اگر طبق قانون بازی باید لغو بشه ،لغو میشه در غیر اینصورت نمیخواد شما از کیسه کشا یاد بگیرید و دروغ ببافین.
    • رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      خوبی عمو؟؟؟
    • سنگ پا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      عجب پس برنامه لیگ دست شماست هر موقع با هر کی خواستید بازی کنید یا نکنید.
  • Amir perspolisi IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    این حدادی فر هم همش حرف غیر منطقی میزنه، آقای حدادی فر شما فکر اینجاشو کردی اگه این بازی هم لغو بشه پرسپولیس چقد برنامه ی بازی هاش فشرده میشه، فکر اینو کردین پرسپولیس تا همین الانم خیلی ضرر کرده که بازی نساجی لغو شده چون بشدت احتیاج داره در شرایط بازی باشه و پلن های مختلف رو امتحان کنه برا جایگزین کردنه محروماش از فینال؟؟؟ بس کنید دیگه انقد سنگ جلو پای پرسپولیس میندازین
    • امیرلونگی IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      حرف غیر منطقی رو تو میزنی لنگی،هفته پیش با نساجی آماده به بهانه قرنطینه بازی نکردین الانم که میتونیم این بنده خداها ناآماده وبیمارن قرنطینه بی قرنطینه
  • Amir44 IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    این روال عادیه چون میبینن ذوب اهنیهای بدبخت 18 کرونایی دارن میخوان برای اینکه جایگاشون تهدید نشه به اونا 2یا3 تا میزنن ولی اگه به تیمای دیگه برسه بازی لغوه بعد مثل همیشه تیم حکومتی قهرمان میشه
    • کیسه حقیر IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      خوبه نمونه گیری تست ۱۸ نفر ۱۵ تا منفی شد فقط ۳ تا تست کرونا دارند حالا با نمونه گیری تست دوم احتمال کاهش ۳ تا تست مثبت هست با حرف تو موافق اگر یه تیم بخواهد با ۲ الی۳ تست کرونا تقلبی مثل کیسه فصل قبل پارس جم قربانی تست تقلبی کیسه شد تا ۳ امتیاز هدیه کیسه کنند پارس جم قربانی ناعدالتی شد به دسته یک فرستادن
    • Amir44 IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      جااااااااان تو اصلا چیزی میدونی اینارو میگی؟
  • شمسعلی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    مگه شما پیروزی هستید که هروقت بگید بازی براتون بزارن هرجا نخواستید نرید هرجا خواستید برید الان دو سوم تیم شما نیست وااین خوراک تیم پیروزیه باید بیاد سه امتیاز مفت صاحب شه بره.
  • خایدالو FR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    حاج قاسم از شما بعیده از این حرفا بزنی مگر شما تیم بابا مسعودی اگر سالم بودید بحث ملی میشد و با شما بازی نمیکردن ولی که بازیکن ندارید خوراک چربی هستید بالاخره لنگ باید هرطور شده قهرمان بشه التماس نکن که اصلا راه نداره برید از محله تون چند تا پیرمرد بیارید بزارید زمین لنگیا قول میدم کرونا نگیرن اصلا نفس هم نمیکشن ولی با شما بازی میکنن بیاید بیاید لطفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی