باشگاه ذوب‌آهن: ما به همدلی نیاز داریم، نه برخورد قهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه ذوب‌ آهن درخصوص اتفاقات اخیر این باشگاه و درگیری با ویروس کرونا، بیانیه‌ای را صادر کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ باشگاه ذوب‌آهن پس از اتفاقات اخیر این باشگاه که منجر به حواشی زیادی در این تیم شد بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه چنین آمده است:

علم بهتر است یا ثروت؟

این موضوع کلیشه ای تمام معلمان انشاء بود. پارادوکسی پایان‌ناپذیر که امروز تغییر یافته، معلمان دیگر باید بگویند بنویسید: «در مسابقه نتیجه بهتر است یا اخلاق؟»

در عصر کرونازده، روزهای سختی را می‌گذرانیم؛ روزهایی که همه از همدلی می‌گویند و همراهی و حمایت از یکدیگر تا از این بحران بگذریم و اما انگار ورزش هم که خود مادر اخلاق و جوانمردی است کرونا گرفته است. فشار بر تیم ذوب آهن بسیار سنگین است، باید با کرونا دست و پنجه نرم کند و علاوه بر کرونا، فشار مسابقات را تحمل کند و در کنار همه این‌ها ناداوری‌ها را ببیند لبخند بزند و دم هم برنیاورد وگرنه باید تاوان بدهد. این‌ها همه را دلسرد و نگران کرده است؛ هر چند که مجموعه ذوب آهن و تیم فوتبال باشگاه در برابر همه این معضلات، امید، ایمان و تلاش را سرلوحه خود قرار داده است اما برخوردهایی احساسی و قهری با قضایا و مشکلات تیم ذوب آهن و کادر فنی با اخلاق تیم شرایط را دوچندان سخت نموده است.

به‌راستی اگر باشگاه یا فرد دیگری جز از تیم ذوب آهن بود آیا واکنش بهتری به این همه کم‌لطفی، فشار و از دست دادن امتیازات به‌واسطه اشتباهات داوری و تبعیض‌ها انجام می‌داد، آیا چنین برخورد شدیدی هم با آنها می‌شد؟ جای سوال است که آیا ذوبی‌ها حق اعتراض به شرایط را ندارند؛ آن هم بعد از چند بازی که حرف حسابشان به هیچ گوش شنوایی نرسید. با شرایط مشکل‌دار و حضور در مسابقه در حالی که برخی بازیکنان تیم خود را به دلیل کرونا در اختیار ندارند در حالی که تیم دیگری فقط به دلیل ترس از کرونا مسابقه‌اش لغو می‌شود و بعد هم به‌خاطر دست گرمی و بدون توجه به منافع ملی و مشکلات احتمالی اصرار به برگزاری مسابقه‌اش با تیم ذوب آهن دارد.

بهتر بود به جای برخورد قهری با ذوب آهن، با دعوت از این افراد به درد دل آنها گوش می‌دادید و توجه ویژه‌ای به شرایط خاص پیش آمده برای تیم ذوب آهن اصفهان با بیش از ۵۰ سال حضور در میادین ورزشی می‌کردید. تیمی که سرلوحه کار و حضورش در میادین ورزشی اخلاق بوده و هست و هیچگاه جز به فوتبال پاک فکر نکرده است، قضاوت را در این زمینه به مردم شریف ایران، هواداران، کارشناسان و اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌سپاریم.

امیدواریم مسئولین مربوطه با نگاهی بازتر و دیدی وسیع‌تر و توجه به مفهوم اتحاد و همدلی که سرلوحه قانونی و بنیان اتحادیه‌ها و تشکیلات ورزش است به شرایط خاص باشگاه مردمی و با اخلاق ذوب آهن بنگرند. باشگاهی که جز با دید مثبت و وسیع مادر صنعت کشور، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برای کمک به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی پا در عرصه ورزش کشور نگذاشته است. فراموش نکنیم با شرایط ویژه فعلی اکنون بیشتر به همدلی نیاز داریم تا برخورد قهری و بهترین راهکار همان اصل همیشگی ورزش، جوانمردی و ایجاد وفاق و همدلی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش متوهم IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    جالب تست بازیکنان کرونایی منفی شده و بازیکنان کرونمایی و دروغین آنها منفی شده حالا ذوب آهن با مظلوم نمایی دنبال چیست؟!!! بهتر بود مدیران ذوب آهن با شهرخودرو به گفته خودشان درست یا دروغ ۱۸ نفر کرونا داشتند درخواست لغو می کردند ولی در مقایسه با درخواست ذوب آهن با ۱۸ کرونا داشتند کیسه فصل قبل ۶ کرونا دروغین و تقلبی بازی پارس جم کیسه کش ها دستور لعو بازی دادند و بلافاصله پذیرفته شد حق ذوب آهن در بازی شهرخودرو ضایع شد ولی الان کیسه کش ها در شرایط و جای ذوب آهن بودند کیسه کش دستور لغو بازی می دادند بازی لغو می دادند
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    لعنت بر اون تیمی که کرونا نمایی رو باب کرد!شمایی که ورزش را مادر جوانمردی خطاب میکنید ودم از انسانیت میزنید چگونه برای فریب دیگران و مظلوم نمایی به تیم دیگری که هیچ گونه ربطی به مسائل شما ندارد تهمت میزنید!اگر عرضه ی رقابت سالم در میدان ورزش را ندارید کسی اسلحه روی شقیقه تان نگذاشته که حتما باید در لیگ حضور داشته باشید.با یک غلط کردم صحنه را ترک وجای را برای انانی که با سلاح غیرت وتعصب اماده ی مبارزه هستند باز کنید.یعنی فقط شما درگیر بیماری کرونا هستید ودیگران در یک سیاره ی دیگر رقابت میکنند!گیریم همه ی اشتباهات داوری در این چهار بازی به ضرر شما بوده که اینچنین نیست اما چرا در ان بازیهای گذشته که از اشتباهات داوری سود برده اید برای تیمهای دیگر اینچنین سوگ واری نکرده اید! وهزاران چرای دیگر که در اینجا نمیشود توضیح داد.یا دست از دروغ وتهمت بردارید ومردانه رقابت کنید یا دست از حرام کردن پولهای بیت المال وحق کارگران زحمت کش ذوب اهن بردارید واینچنین با افکار عمومی بازی نکنید چون ملت انچه شما فکر میکنید نیستند!
    • لنگی IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      بابا لیگ شده خاله بازی حالش بابا مسعوده هر جوری لنگ میزنه اونم میرقصه فقط انگار بگن چطور بازی با نساجی لغو شد هر جای دنیا بگی یه تیم برای فرار از کرونا یه هفته بازی نکرده اما هفته ته بعدش برای دست گرمی با یه تیم با ۱۸ تا کرونایی برای دست گرمی بازی کرده بهت پناهندگی میدن بابا شما دیگه تق کارهاتون در اومده این لجن رو هرچی بیشتر هم بزنید بیشتر بوش در میاد
  • یک بام و دو هوا IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    همدلی تا اطلاع ثانوی فقط با لنگپوشان تهران امکان داره مابقی 15 تیم نیاز اصلیشون برخورد قهریه ضمنا تا ِبهتون تهمت و برچسبی نزدن مثل بچه حسابی آماده بازی بشین فقط ماسک و دستمال کاغذی رو یادتون نره همراه داشته باشین خلاصه لنگیا روی برد این بازی خیلی حساب کردن که حاضر شدن از ایزوله در بیان و با تیمی که مدعی بیماری کروناست بازی کنن به ایفمارک و .. هم دل نبندین اینجور مواقع مشغول کارهای تحقیقاتی هستن !
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    کیسه تنان حرف از حمایت نزنن که بابا مسعودشون سنگ تمام گذاشته در ضمن اصفهانی ها ما فینالیست آسیا هستیم میفهمید ؟؟؟ شما از دکل کیسه تنان و شعبه دوم کیسه نساجی بالا نرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی