نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یحیی گل‌محمدی: هر تیمی جای ما و این بچه‌ها بود، از هم می‌پاشید
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با برشمردن مشکلات سرخپوشان طی ماه‌های اخیر مدعی شد هر تیم دیگر جای این تیم بود، از هم می‌پاشید.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در بازی که در پیش داریم مثل همه بازی‌ها که برای بردن می‌رفتیم، این بار هم برای کسب سه امتیاز و گرفتن امتیاز کامل در زمین حاضر می‌شویم. شرایط خوبی داریم، بچه‌ها تمرینات خوبی داشتند و از لحاظ روحی و روانی آماده انجام یک بازی خوب هستند.

وی در ادامه افزود: فردا مقابل تیمی بازی داریم که دوست دارد فوتبال بازی کند، بازیکنان فنی و تکنیکی دارد و سرعت بازی خوبی دارند. در هر صورت امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم که فردا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کنیم، در فاز حمله قوی باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

«تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته کرونا داشته‌اند. از این بابت نگرانی ندارید؟»، گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش گفت: خوشبختانه از طرف ایفمارک دو تست کرونا از ذوبی‌ها گرفته شده است و نتیجه تست‌ها را اعلام خواهند کرد. قطعاً آنهایی که نباید در بازی حضور داشته باشند اسامی‌شان اعلام می‌شود و نگرانی‌ بابت این مسئله وجود ندارد. جا دارد از ایفمارک و سازمان لیگ تشکر کنم که حساسیت خوبی داشتند تا این بازی بدون هیچ دغدغه‌ای انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «ممکن است با اعتراض ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته به داوری‌ها این مسئله روی عملکرد داور بازی فردا تأثیر منفی بگذارد؟»، تصریح کرد: در طول فصل هر تیمی ممکن است از داوری نفع ببرد و ممکن است هم متضرر شود. این ذات و بخشی از فوتبال است و کاری‌اش هم نمی‌توانیم بکنیم. اینکه اعتراض‌ها روی عملکرد داور تأثیر بگذارد، داوری‌مان زیر سؤال خواهد رفت و فکر نمی‌کنم هیچ داوری باشد که این مسائل روی قضاوتش تاثیر منفی بگذارد. داوران باید تمرکز خوبی روی صحنه‌ها داشته باشند و آمادگی بدنی و دوندگی خوبی داشته باشد و فکر نمی‌کنم در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد.

گل‌محمدی در  مورد اینکه برای حضور پرسپولیس در فینال آسیا چه همکاری‌هایی با این تیم انجام شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر همکاری‌ها و تلاش‌ها از طرف باشگاه خودمان بوده است.  ما هیچ توقعی از هیچ تیم و باشگاهی نداریم که بخواهند به ما کمک کنند. همان‌طور که نساجی هم به ما کمک نکرد، البته هیچ گله‌ای از این تیم نداریم. ما با توجه به مشکلاتی که بعد از صعود به فینال آسیا داشتیم که  مشکلات زیادی هم بود، فکر می‌کنم هر تیمی اگر جای ما و این بچه‌ها بود، از هم می‌پاشید و به مشکلات بزرگ‌تری بر می‌خورد. همه ما ایستادیم و مبارزه کردیم . ما مشکلات و سختی‌ها را تحمل کردیم، یک به یک از پس همه مشکلات بر آمدیم و خدا را شکر تیم را به یک ثباتی رساندیم. از هر طرفی که فکر کنید ما ضربه خوردیم، از ظرف مدیریت،کمبود امکانات و مشکلات مالی ما تحت فشار بودیم و دوران خیلی سخت و بدی را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم از پس مشکلات سربلند بیرون آمدیم و با حل شدن این مشکلات می‌توانیم به خواسته‌مان که هدف بزرگی است و رسیدن به قهرمانی آسیاست، برسیم. برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و همه تمرکزمان را می‌گذاریم تا قهرمان آسیا شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد با کدام یک از تیم‌های اولسان هیوندای یا ویسل کوبه در فینال بازی کنند، اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کرده و با شایستگی خوبی به این مرحله رسیده‌اند. هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد فکر می‌کنم تیم برتر و قوی‌ است و باید با قوی‌ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند که حریف‌ما در فینال کدام تیم است. ان‌شاءالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که نظرش را در مورد کم گل بودن، بازیهای لیگ جویا شد هم گفت: سؤال خوبی است. ما در اکثر مسابقات‌مان زمین‌ها کیفیت خوبی ندارند. مشکلات زیادی وجود دارد. متأسفانه به جای اینکه این مسئله بهتر شود، خیلی بدتر شده است. ما مشکل توپ هم داریم. تا دو سال پیش کیفیت توپ‌ها راضی‌کننده بود، ولی بعد از آن گفتند توپ‌های بهتر آمده است و باید با آن بازی کنیم. سال گذشته هم از کیفیت توپ‌ها راضی نبودیم و الان هم باید با توپ‌های سال گذشته بازی کنیم. مشکلاتی وجود دارد، ولی در بحث کیفیت توپ و زمین‌ها باید خیلی توجه بیشتری شود، چون کیفیت بازی‌ها و مسابقات پایین می‌آید و باعث می‌شود که بازی‌ها کم گل‌ و بی‌هیجان شود.

گل‌محمدی راجع به فشردگی مسابقات پرسپولیس بعد از فینال آسیا تصریح کرد:  شرایط ما سخت می‌شود، ولی در هر صورت مجبور هستیم تا شرایط را تحمل کنیم. باید برنامه‌ریزی طوری باشد که فشار زیادی به بازیکنان و تیم ما وارد نشود و با یک فشردگی معقول و متعادل بتوانیم این دوره را پشت سر بگذاریم.

وی درباره جدایی بشار بعد از فینال لیگ قهرمانان گفت: صحبت درباره بشار زیاد است. من ترجیح می‌دهم قبل از فینال صحبت نکنم. ان‌شاءالله بعد از فینال درباره جدایی بشار صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهد تا عیسی آل‌کثیر برای فینال بخشیده شود، تصریح کرد: نمی‌دانم، اطلاعات خیلی دقیقی از بحث پیگیری ندارم. تا آنجا که می‌دانم شانس زیادی نداریم. خیلی دوست داریم که اتفاق خوبی بیفتد، ولی با توجه به اتفاقاتی که اخیراً افتاده است فکر می‌کنم شانس کمی داشته باشیم. البته ناامید هم نیستیم. اگر این اتفاق بیفتد استقبال می‌کنیم و فکر می‌کنم از نظر روحی و روانی به ما کمک کند.

گل‌محمدی درپایان درباره بازی علیرضا بیرانوند مقابل تاتنهام خاطر نشان: من بازی دیشب را دیدم و از بازی خوب او خیلی خوشحال شدم. لیاقت بیرانوند خیلی بیشتر از اینهاست و امیدوارم در باشگاهش موفق باشد. او مقابل تاتنهام توپ‌های زیادی گرفت و روی گل‌هایی که دریافت کرد، مقصر نبود. برای بیرانوند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    کل شاکله تیم را فراری دادند اما هنوز هم زورشان به پرسپولیس نمی رسد دوچرخه سواران برای همیشه زیر پرسپولیس خواهند بود
    • تاج کبیر IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      اگر تیم پیروزی از هم می پاشید با جعل که کار این تیمه اسمشونو میزاشتن لیورپول و کل ستاره های فوتبالو واسشون سلطانیفر میخرید یه چهار پنج تا ستاره هم واسه لباسش نصب میکنه جعل پولیس.....
    • محمدم IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      تاج حقیر . . . .اونی که تا صبح واسه بازگشت باج گیر کبیر(استرا)بیدار میموند کی بود؟؟؟اونی که بازیکنای میلیاردی گرفت واستون کی بود؟؟؟؟گرون ترین تیم لیگ برتر کدوم تیمه؟؟؟اون تیمی که بازیکناش با هوادارانش توی فرودگاه بزن بزن میکنن ولی کسی حق نداره بهشون چیزی بگه کدوم تیمه؟؟؟؟اون تمی که مربیش فحش میده ولی یه جلسه محروم میشه کدوم تیمه؟؟؟اون تیمی که 3 تا بازیکن غیر قانونی میگیره ولی پنجرش باز میمونه کدوم تیمه؟؟؟بگم یا بسه برات
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کل ممکلت رو دوباره بسیج کردن برای قهرمانی شیشپولیس توی آسیا. ولی شیشپولیسی ها به علت نداشتن جنم قهرمانی هرگز نمی تونن قهرمان اسیا بشن حتی اگه کل مملکت براشون بسیج بشه. به زور می خوان یک قهرمانی آسیا برای این تیم جور کنن. آخه زوری نیست که. باید یک تیم عرضه و جنم و اصالت داشته باشه برای قهرمانی اسیا که اینا رو فقط تاج کبیر داشته و داره. اینی که میگم داره همون استقلال شفر بود که سومین قهرمانی آسیا رو گرفته بود که قرارداد تیام و جبارف و امید ابراهیمی رو تمدید نکردند تا این تیم رو حذف کنند.
    • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      آقای گلمحمدی برای اولین و آخرین بار حرف حق زدند کل ایران هم همین مطلب را تایید می کند چون در موقع حساس و بحرانی قدرت و نیرویی حکومتی و فراقانونی لنگیهای حکومتی را ساپورت می کند حاشیه های آنها را رفع می کند برای آنها سریعا مدیرعامل انتخاب می کند بدهی های آنها را پرداخت می کند در عرض ۲۴ ساعت ۷ بازیکن جذب و ثبت می کند و از همه آنها بهره برداری میکند و بقیه تیمها بعد از ۲ ماه هم نتوانستند از بازیکنان جدید خود بهره برند قدرتی فراقانونی برای آنها جعل سند می کند حتی از رئیس جمهور و مجلس و شهردار و وزارت خارجه و سفرا مایه می گذارد من مطمئنم اگر لنگی های حکومتی سوگلی نظام نبودند خیلی وقت پیش ها نابود و متلاشی میشدند گلمحمدی عین واقعیت را میگوید سوگلی بودن نصیب هر تیمی نمیشود
    • تاج کبیر IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      به نظرم سن شما خیلی کمه اونی که باعث فراری دادن استرا بود وزیر لنگی بود اونی که هر سال تاجو از هم میپاشه وزیره اونی که از ترس بازگشت استرا اجازه فعالیت خارجی ها رو نمیده وزیر لنگیه اونی که دم فینال حذفی تیم رو بهم میرزه وزیره لنگیه اونی که قبل جام باشگاهها یه تیم از بن و دندان مسلح میشه و بدهی سنگینش به برانکو پرداخت میشه و یه تیم بدبخت دیگه که بازیکناش نمیتونن بازی کنن و بدهی مربیش نصف مربی شماست پرداخت نمیشه پنجرش بسته میشه مربیش میره اینم کار وزیره نمیدونم شما طرفداران پیروزی با دیدن اینهمه نا عدالتی رو نمیبینید یا خودتون رو مزنین به ندیدن اینها رو از همین سه چهارسال اخیر واست گفتم پروفسور محمد از قدیم هم هر چی بهت بگم از افتخار افرینی تاج تو اسیا بوده و فقط هیچ چیز دیگه ای که باز هم خودتون رو میزنین به اون راه که تو چهارجانبه قهرمان شدین ولی زمانی که ما قهرمان شدیم شما کجا بودین اون موقع که لپ لپم اختراع نشده بود شما تو باقالیا تشریف داشتین تا همین شش هفت سال پیش بازیکناتون انقد پرواز خارجی نرفته بودن اشتباهی بجای فرودگاه امام رفته بودن مهراباد پس معلومه سنت کمه
    • محمدم IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      اگه قرار باشه به عدالت رفتار بشه الان حداقل اقای فکری 6 جلسه/////و تیم کیسه حکومتی برای دو پنجره ی نقل و انتقالات باید محروم بشه . .. اون دعوای تو فرودگاه ک بماند . . .کیسه کشای عزیز..بدونیم اصالت مثل جارجانبه امجدیه نیست که با تبانی بدست بیاد . . . اصلات ینی تیمی که حتی از بردن نامش هم هراسانند...اصالت ینی پرسپولیس...اصالت خریدنی نیست...
    • یحیی سکوت نکرد ! IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      ضمن عرض تشکر که زحمات بچه های تیم را نادیده نگرفتی اما آقا یحیی چه زیبا بود اگر جمله ات را درست تر بیان میکردی " اگر وزیر نبود پرسپولیس چهارسال بود که در لیگ یک دست و پا میزد "
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      اگر بابا محمود نبود استقلال ۲۰ سال در دسته سه دسته و پا می زد
    • محمدم IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      به هواداران متوهم کیسه حق میدم به زمین و زمان ببافن خودشونو . . . تیمی که نه اصالت داره و نه افتخار باید توجیهی برای خودش درست کنه دیگه . . . اصالت خریدنی نیست
    • فقط نساجی DE ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      از افتخارات و اصالت لنگ حکومتی همانا حکومتی بودن است الان یحیی چون کل حکومت پشت لنگ هستند و از لنگ حمایت می کنند آرام نشسته از موضع آرامش حرف میزنه ولی فقط کافیه یه بازی داور جعلی براشون پنالتی نگیره اونموقع توهم و دروغ بافی میکنه از بازیهای این فصل فقط پدیده را شرافتمندانه و پاک و سالم بردند بقیه تیمها را با ناپنالتی و ناداوری برنده شدند کلا لنگی های حکومتی یا تو زمین برنده میشن (از هر ۱۰ بازی شاید ۱ بازی) و یا داوران بازی را برای آنها درمیارن مثل بازیهای این فصل که پنالتی های جعلی در هر بازی برای آنها امتیاز جمع کرد ولی بیچاره تیمهای شهرستانی که جلوی لنگ نابودشون می کنند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      وزیر برای استقلال از سری آ و لوشانپوینه مهاجم می آورد برای پرسپولیس از دسته یک وزیر هم پرسپولیسی هست استقلال مورد حمایت حکومت هست
    • محمدم IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کیسه کش های عزیز.خودتونو اذیت نکنین . . .اصالت ینی تیمی که از بردن اسمش میترسین . . .اصالت ینی 2 بار فینالACL. . .اصالت ینی پرسولیس . . .اصالت خریدنی نیست
  • امید اس اس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    نگاه کنید الان ما استقلالی ها نباید در مسائل پرسپولیس نظر بدیم... حالا اگه خبر استقلال بود.. با حقارت شرم و نارفیق و السه چرخه چی و شمسعلی فیک و..... میومدن نظر میدادن..آقا کی میخواین بزرگ بشید؟؟
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      ۶ کامنت تا الان گذاشته شده که با کامنت من میشه ۷ کامنت ۴ استقلالی کامنت گذاشتند ۲ پرسپولیسی الان استقلالی ها پس کامنت نمی گذارند در خبر پرسپولیس واقعا شما و بقیه استقلالی ها کی بزرگ میشید
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      در این خبر که بیشتر استقلالی ها کامنت گذاشتند نه پرسپولیسی ها
    • امید اس اس IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کاملا درسته.. استقلالی ها هم نباید در مسائل پرسپولیس دخالت کنن من صرفا اومدم تذکر بدم
  • هوچیگر CA ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    از خودتون خجالت نمیکشید هر وقت دلتون خواست بازی میکنید سازمان لیگ لنگی هم یادش رفت در مورد پروتکل قطر بیانیه داد که سر نساجی راببرند
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      هنوز ناله های پارسال انصاری فرد که گفت ابنا نمیخان ما قهرمان شیم رو همه یادشون هست.... کلا هوچیگری در خون این جماعته منتها قبول نمیکنن
    • کیسه هوچیگری IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کیسه کش شما باید خجالت بکشید با کرونا دروغین و تقلبی دستور لغو بازی پارس جم به خاطر فراز از بحران و شکست بازی دادید و در نهایت موجب رفتن پارس جم به لیگ یک شدید شما خجالت بکشید برای سازمان لیگ تصمیم می گیرید به خاطر خارج شدن مصدومیت دیاباته برای دربی دستور لغو دربی و تاخیر دربی می دهید خوب به خاطر بازی کیسه با بویرام تایلتد یک ماه لیگ لغو کردند از کی تا به حال لغو بازی نساجی با رضایت خود نساجی و مدیران و مربی آن بریدن سرنساجی هست؟!!!! بریدن سر برای پارس جم بود در زمان بازی نماینده سازمان لیگ و داوران و بازیکنان پارس جم در زمین بودند و بدون ابلاغ سازمان لیگ به پارس جم ظرف ۲۴ ساعت قبل بازی به دستور کیسه بلزی لغو می دهند و پارس جم راضی به لغو بازی نبود
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      خب الان که ناله های محمود فکری و پرویز مظلومی شنیده می شود
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      فک کنم گوش هات مشکل داره
    • کیسه کش متوهم IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      در جواب هفت تیرکش کیسه استاد هوچیکری هست بعداز ضعف تاکتیکی مقابل نفت آبادان کیسه با اسم وزیر پرسپولیسی و قهرمانی تیم خاص دنبال باج خواهی از سازمان لیگ و داوری هستند تا بتواند مثل قربانی شدن داوری مثل نفت آبادان امتیاز ناپاک بگیرند خدا به داد شهرخودرو برسد قربانی داوری به نفع کیسه نشود بیچاره نفت آبادان باید ۳ امتیاز می گرفت قربانی داوری به نفع کیسه شد یک امتیاز کیسه با نفت مدیون داوری هست
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کیسه متوهم کم دروغ بگو گر چه خودت قبول داری متوهمی!!! 9 سال جام نبردین همش هوچیگری کردین که چرا استقلال یا شله زرد قهرمان میشن و ما نمیشیم... قبل بابامسعود 9 سال آویزون همه بودین هرسال همه اعضای باشگاه لنگ میگن اینا نمیخان ما قهرمان شیم... این هوچیگری نیست؟؟؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      دلیل قهرمانی استقلال فقط بابا محمود هست استقلال ۳ بار قهرمان لیگ شده هر سه قهرمانی در دوره بابا محمود خود بابا محمود گفته من استقلالی هستم
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      گوش های من مشکل ندارد فکر کنم گوش های تو مشکل دارد
    • کیسه کش متوهم IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      هفت تیرکش متوهم کسی هست حرف های حقیقت را قبول نمی کند و حرف حقیقت چون به نفع تیم کیسه نیست دروغ می گوید متوهم هست کجای حرف من دورغ هست؟!!! وقتی کیسه تیم بی تکتیک و بی برنامه هست مربیان کیسه به جای اینکه سرشون به تیم خودشان باشند دنبال برطرف ضعف خود باشند دنبال قاتل بروسلی هستند مربیان و سرپرست کیسه با اسم وزیر پرسپولیس و تیم خاص به دنبال لاپوشی ضعف فنی تیم خودشان هست و باج خواهی هستند پرسپولیس به لطف ظلم های بابا محمود و فدراسیون اصفهان قهرمان نمی شد و ما پرسپولیس ها هیچ وقت دنبال هوچیگری نبودیم الان پرسپولیس چهارسال قهرمان میشه به خاطر مرد بزرگ مثل پرفسور برانکو بود و تیم پرسپولیس به شخصیت قهرمانی رسانده هست و تیم پرسپولیس میراث برانکو هست به قول خودش سال ها می تواند مدعی اول قهرمانی هست
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      اصلا هوچیگری نکردین.. ما بودیم بعد چوبله شدن عالم و آدم رو فریاد میزدیم و تمام عناصر حکومت رو مقصر 9 سال جام نبردنمون کردیم... شما چون احمدی نژاد بهتون جام نمیداد بد حسابش میکنید.. سلطانی فر چون اسنپ کاپ میده خوبه!!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      شماها دردتون لغو بازی نساجی نیست شماها می ترسید پرسپولیس قهرمان آسیا شه ولی به امیدخدا این آرزو رو باید به‌گور ببرید که پرسپولیس قهرمان آسیا نشه فقط این کلمه یادت باشه : مادر عیسی آل کثیر تمام !
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      شما چون سلطانی فر به تون جام نمی دهد بد حسابش می کنید . بابا محمود چون بهتون اسنپ جام می داد برای شما خوبه .
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      بابا محمود به شما جام می داد خوبه بعد سلطانی فر جام نمی دهد شد بد
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      نارفیق.. وقتی مثل علاف ها صبح تا شب خوابت نمیبره که بیای اراجیف بگی بحث کردن باهات تلف کردن عمره
    • ناشناس IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      خجالت رو اونایی باید بکشن که پول بیت المال رو میخورن هر سال تو آسیا دست ازپا درازتر برمیگردن...
    • کی روش IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      بابا بخدا نمیدونیم حکومتی وزارتی هستند و وزیر بموقع هوای هردوتا رو داره،یکم فکر کنید بعد بیاین بحث کنید،
    • کی روش IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      اصلاح میکنم هر دوتیم حکومتی هستند ،پس اعصاب خودتونو خورد نکنید
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      کی روش جان بازم منطقی صحبت کردی ولی ای کاش می گفتی استقلال و پرسپولیس مردمی اند اما در اسارت حکومت اند والا ما از خدامونه استقلال و پرسپولیس حداقل مثل سپاهان یا شهرخودرو بشن منم بحثم همینه استقلال و پرسپولیس همیشه مشکل داشتند و واقعا واضحه اما بلدیم فقط بگیم به هم حکومتی هستیم‌ غافل از اینکه قشنگ از بحث ها میشه فهمید اگه یک استقلالی درباره رفتن استرا حرف می زنه یک پرسپولیسی هم درباره رفتن برانکو و کالدرون حرف می زنه ، دوتیم محرومیت داشتن ، بازیکناشون هر دوطرف یک‌مقطع حفظ نشد اما استقلالی ها چون حسودن موفقیت های پرسپولیس رو زیر سوال می برند ولی واقعا پرسپولیس خودش کلی از دوران وزارت ضربه دید یه مشت کری پوچ بدون نتیجه مثل قهرمانی سپاهان به کمک فدراسیون چیزی که من می دونم واقعا محرم نوید کیا ، عمادرضا بازیکنان بزرگی برای سپاهان بودند و سپاهان دوران طلاییش ربطی به فدراسیون نداره دقیقا مثل استقلال ۸سال پیش و پرسپولیس فعلی همه این موفقیت ها با تلاش تیم و کادر فنی به دست اومده نه توهمات ذهن هواداران رقیب
    • کی روش IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      ستارگان عزیز حرف تو قبول دارم وزیر به هردوتیم کمک میکنه به وقتش، ولی منتها هواداران دوتیم فقط برای خودشان میخواهند وقتی بنفعشون باشه با دلایل من درآوردی به نفع خودشون توجیه میکنن و وقتی وزیر به تیم مقابل کمکی بکنه انگ طرفداری بهش میزنن،بعدشم این دولت ودولت های بعدی به هیچ عنوان این دوتیم را خصوصی نخواهند کرد ،هربار به بهانه های واهی از خصوصی کردن این دوتیم خودداری میکنه چون براشون امتیازات فراوانی داره وگرنه با این هجمه های که هواداران این دوتیم به دولت و وزارت وارد میکنن اگر منافع فراوانی برایشان نداشت تاحالا صدبار از شر این دو تیم خلاص شده بود
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    پرسپولیس کبیر سرور کاج کویر آقا یحیی شما بهترین سرمربی ایران هستید
    • اُِمُِیُِدُِ اُِسُِ اُِسُِ ضد تتلو IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کاش ماهم یک یحیی داشتیم پرسپولیسی بودن هم افتخار میخواد ک نصیب ما نشد متاسفانه
    • امید اس اس IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      ما خوشحالیم یحیی نداریم که از بازیکنامون حق دلالی بگیره..... پس لطفا به جای من اراجیف نگو
    • تتلیتی فاسد IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      محمود خان از یحیی بهتره....
    • تتلیتی وحشتناک پرسپولیسی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      البته چه فایده که 57 سال قدمت داری یه بار قهرمان آسیا نشدی!! فقط یه مایع ظرفشویی با کمک فتوشاپ بردیم آخه چه ارزشی داره؟؟ واقعا لیاقت تاج آسیا رو نداشتیم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      تتلیتی هنوز هم به جای بقیه کامنت می گذارد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      یحیی گل‌محمدی سرور محمود فکری بی دانش هست
    • بدون شرح... IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      بشین تا حرفت درست دربیاد خخخخخخ
  • علی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    کاش این فرهنگ نک و ناله کردن از بین ایرانیها جمع شه. فقط اخ و ناله و نق نق. هیچی حال بهم بزن تر از شنیدن ناله های تکرای و فقط از روی عادت و بی اساس ایرانی جماعت نیس.الان یحیی میره اونجا هم مصاحبه اش همش ناله اس. بابا جمع کنید دیگه خدایی
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      وقتی ۵ بازیکن اصلی تیمت را فراری دادند نباید اعتراض کند محمود فکری به داوران اعتراض می کند در صورتی که داور ها به نفع استقلال سوت می زدند نق و ناله در استقلال هست که هر روز نق و ناله ازشان می شنویم
    • علی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      شمام ناله کن. کجاش من گفتم گل محمدی ناله میکنه فکری نه. کلا گفتم عزیز جان همه همینن. بالاترین رقم ها رو مربیهای استقلال پرسپولیس و بازیکنای این دو تیم میگیرن و تهش ناله. بیشترین امکانت در اختیار این دو تیم و باز ناله. عزیز رونالدو هم از رئال رفت این چه عادتیه کردید هر بازیکنی که میره راه میفتید پشت سرش رسواش می کنید حثیت برا خودش و خانواده اش نمیزارید. 5 بازیکن رفت که رفت خودشون خواستن برن عزیز بله بخاطر پول بیشتر رفتن. علی کریمی هم پول بیشتر بش دادن از استقلال رفت دمش هم گرم موفق هم باشه. شما بخاطر پول بیشتر محل کارت رو عوض نمیکنی؟؟ یا فکر کردی به به و چه چه هر از گاهی ما طرفدارا 4 سال دیگه برا بازیکنا نون و اب میشه که هر جور شده باید بمونه. الان شما بیا برو یه گره مالی از زندگی یکی از این 5 بازیکنی که میگی باز کن. لامصبا بسه دیگه یه کم بزرگ شید.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      یه سوال علی جان شما نبودی ناله می زدی استرا رو فلان کردن ، تیام رو چی کار کردن ؟!!!!!! مگه پرسپولیس همین مشکل رفتن‌برانکو‌ و‌ کالدرون رو نداشت ؟! مگه پرسپولیس با محرومیت به فینال آسیا نرسید !!! والا ما هیچ وقت ناله نکردیم این رو بهتره به هواداران خودت بگی گله ای هم نیست شجاع و ترابی و نادری و بیرانوند و علیپور رفتند !!! ولی همین ناله های توهمی هواداران تیمت به ناحق آل کثیر رو‌ محروم کرد ؟!!! چرا ناله ها و مشکلات شما باید سر آل کثیر شکسته شه و تهمت ناروا نژاد پرستی توسط برخی دوستان کیسه کش بخوره و محروم شه اونم ۶ماه اونم با جوانی که بعد کلی سختی توی ۳۰سالگی به پرسپولیس رسید !!!!!!! والا ما نه‌ناله‌ زدیم نه ناراحتی توی این دوسال کلی سنگ‌ انداختن تا پرسپولیس موفق نشه ولی الحمدالله که فعلا تیر همه دوستان به سنگ خورده فکر کنم‌ من بیشترین بارهست که میگم‌چرا مشکلات استقلال باید سر آل کثیر خراب شه‌ و دوران درخششش رو یه عده به ظاهر هم وطن خراب کنن می دونید عیسی آل کثیر حالا به خاطر ناله های توهمی هوادارانت حق دیدن بازی فینال و کسب مدال رو نداره ؟! آخه چرا ؟!
    • علی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      ستاره ی عزیز اگه شخص منو میگی والا من نه از رفتن استرا ناله کردم نه حتی اگه کل استقلالم منحل شه ناله میکنم. زندگی همینه هر چیزی پایانی داره ورزش هم همینه سختی داره رنج داره برد و باخت داره خوشیم داره. ببخشید همه ی اینها توی فوتبال برای همه ی تیم های دنیا هستن. بازیکن میاد بازیکن میره بازیکن مصدوم میشه شرایط پرداخت دیر میشه مربی ها میان میرن اخراج میشن استعفا میدن اینا اتفاقات معموله. ولی اینهمه نک و نال و نق و نوق رو فقط از ایرانیها میشنوی.و در اخر من همه رو گفتم نه گلمحمدی تنها رو. بله فکری هم خیلی نک و نال بیخود میکنه و حرفای حاشیه ای بیخود زیاد میزنه. با اونم بشدت مخالفم.
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    پرسپولیس رو شاید بتونن ضعیف کنن ولی نه میتونن منحلش کنن و نه از هم بپاشوننش چون اصالت داره چون ریشه های عمیق داره چون مردمیٍ چون حقیقیست چون ستونٍ....
  • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    خطاب به استقلالی های که اینجا کامنت گذاشتن:نجابت در رفتار و کردار همه استقلالی ها از مدیر و مربی و بازیکن و و برخی هواداراتون موج میزنه!!!هزاران بار گفتیم و بازم میگیم..نه اصالت خریدنی است و نه هرگردی گردو...
    • لنگی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      لنگی جمع نبند
    • ناشناس IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      جمع بستن رو فقط کیسه تنان بلدن که پنالتی هارو هم جزو گل هاشون حساب میکنن.خخخحخخخ
    • لنگی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      تو اگهانسان بودی که توهین دسته جمعی نمیکردی لنگی کیسه کش
  • masoud AE ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    دوستان، ترا به خدا اینقدر به همدیگه توهین نکنید...سالهاست دارید با هم کل کل میکنید...چی عوض شده....مصاحبه یحیی رو هیشکی نخونده....فقط آمده تیکه بپرونه به تیم مقابل....بیایید از این به بعد با هم همدردی کنیم بجای تهمت و افترا....هوادار واقعی اونه که بفهمه اگر استقلال نباشه...پرسپولیس هم بدرد نمیخوره و بالعکس...درد همه ما یکیست ...مخلصم
  • 44444444444444444 IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    البته به لطف داور اقا یحیی
  • احمد DE ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    کل مملکت در اختیارتونه باز هم ننه من غریبم چیه؟؟؟؟
  • شهروز FR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    یه نگاه به چیزایی که نوشتین بندازین: یه کی ش به مطالب آقایحیی مربوط هست؟ همه ش متلک لنگ به کیسه و کیسه به لنگ. چیز بامعنایی از این تو درنمیاد به مولا. خداییش فکر کنین انگلیسیا فارسی بدونن و بیان این کامنتها و پستها رو بخونن. برداشتشون اینه که لابد ایرونیا آداب گفتگ با هم رو اصلن بلد نیستن. هر کی فقط حرف حودشو میزنه و چون هیچ بده بستونی با هم ندارن، هیچچی به دانش همدیگه اضافه نمیکنن.
    • ناشناس IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      دوست عزیز:همین کیسه و لنگ گفتن خودت ،خودش متلکه.پس اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به بقیه...
  • عماد IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    در متوهم بودن نادی الاستقلال السعودی همین بس ک محمود فکری بدزبون بی فرهنگ رو با یحیی مقایسه میکنن. . .
  • محمود داش آکل US ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    اگر قشقایی شهید قندی گهر درود ملوان چوکا و ... هم به اندازه لنگی های حکومتی از طرف حکومت و سیاسیون حمایت میشدند نه تنها متلاشی نمیشدند بلکه قهرمان باشگاههای جهان میشدند کل فوتبال کشور را ۸ ساله نابود کردن تا لنگ حکومتی را قهرمان کنند البته در ۸ سال اخیر خیلی علنی و مشهود و چندش از این تیم حکومتی حمایت می کنند و در سالهای قبل چراغ خاموش حمایت میشدند بعد از قهرمانی سه گانه سپاهان قهرمان تهمت زدند که سپاهان همیشه قهرمان با باند مافیایی اصفهانی قهرمان میشود حالا ۸ ساله حکومت و مافیا هر لحظه با حمایت های نابجای خود از لنگی های حکومتی آنها را توهمی تر هوچیگرتر و تمامیت خواه تر کرده است همه چیز فوتبال را بلعیده اند بعد تازه حرف از متلاشی شدن می زنند چهره گلمحمدی را بعد از ۲ باخت لنگ حکومتی خواهید دید گلمحمدی معلم بی اخلاق و نامعتبر است
    • .......... IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      کیسه کش از نظر تو الان کیسه حکومتی از حمایت حکومت و مجلس کیسه و وزیر و سیاسیون و داوری ها برخوردار هست از قشقایی شهیدی قندی گل گهر و ملوان و چوکا و..‌‌ ضعیف تر هست و نتیجه نمی گیرد و قهرمان نمی شود از این تیم ها کمتر هست خخخخخخخخخخخخخ
  • ققنوس IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    انصافا مشکلاتی که بعد فینال گریبان پرسپولیسو گرفت کمر شکن بود و اگه یکی دیگه جای اقا یحیی بود خودش با مصاحبه هاش تشدیدش میکرد که نمونه هاشو همین روزا داریم میبینیم.... اما اقا یحیی همیشه با اتکا به دانش خودش هر سختی رو پشت سر گذاشته... هر وقت هر بازیکنی رو از دست داد هر مشکل مالی که پیش اومد به داشته هاش تکیه کرد که بابتش ممنونیم و نتیجشو تو کارنامه درخشانش میبینیم.... تو دوره ای که دهنای گشاد برا پوشوندن ضعف خودشون وزیر وکیل میکنن و خره داورو میگیرن اقا یحیی مثال با ارزشی هست برا دفاع از مربیای ایرانی تو دنیا.
  • شادمهر DE ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    از وقتی بابا مسعود اومده لنگی ها تو آرامش و رفاه و حمایت و تیم ملی و الباقی تیمها غرق در مشکلات و بی پولی و ناداوری ...سوگلی بودن نظام مواهبی دارد اول ستاره می زنند بعد کل حکومت بسیج میشوند تا آن تیم را قهرمان کنند تا ستاره حکومتی کسب کنند ...اینجور قهرمانی ها شرم آور مسخره و ناعادلانه است فوتبال و کلا ورزش باید از سیاست جدا باشد
  • فقط نساجی DE ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    از افتخارات و اصالت لنگ حکومتی همانا حکومتی بودن است الان یحیی چون کل حکومت پشت لنگ هستند و از لنگ حمایت می کنند آرام نشسته از موضع آرامش حرف میزنه ولی فقط کافیه یه بازی داور جعلی براشون پنالتی نگیره اونموقع توهم و دروغ بافی میکنه از بازیهای این فصل فقط پدیده را شرافتمندانه و پاک و سالم بردند بقیه تیمها را با ناپنالتی و ناداوری برنده شدند کلا لنگی های حکومتی یا تو زمین برنده میشن (از هر ۱۰ بازی شاید ۱ بازی) و یا داوران بازی را برای آنها درمیارن مثل بازیهای این فصل که پنالتی های جعلی در هر بازی برای آنها امتیاز جمع کرد ولی بیچاره تیمهای شهرستانی که جلوی لنگ نابودشون می کنند
  • سنجاب IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    کیسه رو بخاطر کروناهای تقلبی با پارس جم کنسل کردن،استادیوم بازی پیکان رو تغییر دادن،بازی رو بخاطر نبود استراماچونی کنسل کردن،محرومیت بلبلی و مظاهری و ....که هیچی...هرساله دستوپای پرسپولیس رو میبندن،هر مربی که اومده چند مدیرعامل ب خودش دیده،ستاره های پرسپولیس رو فراری دادن ولی در نهایت خدا میزاره تو کاسه جماعت هوچی گر...
  • ستارگان سرخ IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    کل فوتبال ایران و آسیا و جهان مدیون پرسپولیس و پرسپولیسی ها هستند آنها به همه عالم فهماندند بدون حمایت های حکومتی تیمی نمی تواند قهرمان شود! تجربه ۴۰ و اندی ساله پرسپولیس اینو ثابت می کنه پرسپولیس در زمان رویانیان و مصطفوی خطیب کاشانی عابدینی بیشترین مخارج رو انجام میداد ولی نمی توانست قهرمان شود پرسپولیس ۳۷۵ میلیارد بدهی انباشته داشت و کیسه ۱۱۰ میلیارد تا اینکه وزارت ورزش متولد شد و وزارت گرایشات حکومتی بسمت پرسپولیس را برملا کرد و تا جان داشت از پرسپولیس حمایت کرد حتی داوران و فدراسیون و نهادهای سیاسی هم حمایت های خود را علنی کردند و نتیجه حاصل شد علاوه بر پوکر دنبال قهرمانی آسیا هم هستند مطمئنا اگر قانون اجازه میداد جام آسیایی را هم سلطانی فر با پول خزانه اسنپی برای پرسپولیس میخرید قهرمانی های جعلی رانتی و حکومتی بدجوری به ما پرسپولیسی ها مزه کرده است آخر ما دیگر زجر نمی کشیم و دیگر از سجده شکر برای بقاء برای ما خبری نیست از حق نگذریم رسانه های دولتی هم در این سالها برای ما همه کار کردند مثلا بحران ها و حاشیه های ما را لاپوشانی کردند و با یه خبر جعلی بحران را به کیسه ها منتقل کردند
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      شما حق نداری با اسم تقریبی من علیه تیم من صحبت کنی حق نداری امیدوارم ادمین هرچه زودتر با این دوستان فیک برخورد کنه همین افراد هستند که سایت خبر ورزشی رو به هم ریختند!!!!
  • امیرعلی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    یه یحیی داریم یه طرف. کل مربیای کیسه یه طرف. سوزش دراثر حسادت پس همچین تاثیری روادما میزاره.
  • بهمن IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    وزیرعزیزبوی پول اگه قهرمانی پنج میلیون دلار واگرخدای ناکرده که الآن نایب قهرمان بازم سه میلیون دلار.. خواهش اردونیا وزیرباوفا
  • محمد IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    استقلالیها بیشتر بسوزید ما را از سوزش شما خوش آید
  • فرشید شهیدی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    یحیی علاوه بر توانایی خودش و بازیکنانش، هم کمک‌های خوب (که مکمل هم و مکمل او هستند) و هم میراث خوبی از برانکو داره. امیدوارم قدر همه نعمت‌هایی رو که داره بدونه و هیچوقت مغرور نشه. در این صورت آینده‌ش عالی و افتخارآفرینه به نظرم. افتخار برای خودش و همه فوتبال ما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی