نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی تارتار: در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:یک هفته اسم تراکتور و یک هفته از مس رفسنجان بحث می شود اما من هیچ پیشنهادی ندارم و تمام تمرکزم روی پیکان است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی فردا بازی است که برای ما خیلی اهمیت دارد چون اگر ۳ امتیاز را بگیریم شرایط ما در جدول خیلی خوب می‌شود. درست است که جدول در حال حاضر شکل کاذب دارد ولی امتیازهای نیم فصل اول خیلی مهم است.

وی افزود: می‌دانم خطیبی مربی است که به تیمش اشراف دارد و او در این سالها در تیم بستن خوب عمل می‌کند اما ما محکوم به برد هستیم و باید با تلاش مضاعف و سختی‌کشیدن‌های زیاد برنده شویم. باید حواسمان باشد که فردا غافلگیر نشویم.

وی در خصوص اینکه چرا از مهدی شریفی استفاده نمی‌کند، عنوان کرد: این بازیکن در ابتدا مشکل آی تی سی داشت که تازه حل شده ضمن آنکه او بیماری کرونا گرفته بود. من کاری به اسم‌ها ندارم و هر کسی آماده باشد بازی می‌کند. شریفی قطعا در آینده به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه مدعی بود پیکان خیلی به تفکرات تاکتیکی‌اش نمی‌خورد و حتی در هفته های اول قصد جدایی از این تیم را داشت، گفت: من با توجه به زمان کمی که داشتم و ۸۰ درصد تیم را نبسته بودم این تصمیم را گرفتم. وقتی باشگاه با جدایی من مخالفت کرد با تمام وجودم کار کردم و به همراه همکارانم تصمیم گرفتم فلسفه کاری ام را با داشته‌هایم تغییر بدهم. شاید پیکان مثل  تیم‌هایی که ما در سالهای اخیر داشتیم بازی نکند ولی برای اینکه از کورس عقب نمانیم سعی کردیم تغییراتی ایجاد کردیم.  الان به بازی زیبا امتیاز نمی دهند و به همین دلیل فلسفه کاری خودمان را با داشته‌هایمان عوض کردیم.

تارتار در خصوص اینکه هر بازی برای پیکان فینال است و آیا ممکن است این تیم برای سهمیه بجنگد عنوان کرد: ما هیچ قولی به باشگاه نداده‌ایم ولی اگر بازیکنان ما فکر کنند هر بازی یک فینال است و برای کسب ۳ امتیاز آن بازی تلاش کنند ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

وی در خصوص کم گل بودن بازی‌ها گفت: این موضوع طبیعی است. ۵۰ درصد تیم ها هم زور هستند. آنها تلاش می‌کنند که سقوط نکنند و ۵۰ درصد دیگر تیم ها هم به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه هستند. از طرفی مربیان فوتبال ما دوست ندارند شغل خود را از دست بدهند  و به همین دلیل تفکرات محتاط می‌شود. وقتی بازیکنان خوب خارجی هم نمی توانیم جذب کنیم طبعا گلزنی در لیگ کم می‌شود.

سرمربی پیکان در خصوص اوت انداز تیمش گفت: من بارها به این سوال جواب دادم. هر مربی بگوید اگر من نادر محمدی را داشتم ولی او را بازی نمی‌دادم دروغ می گوید. وقتی بیرانوند پرتاب دست بلند می کرد این موضوع جهانی شده بود و همه به به و چه چه می‌کردند. ما هم سعی می کنیم از پرتاب اوت به همراه دیگر تاکتیک‌هایمان استفاده کنیم.

تارتار در خصوص وضعیت جدول لیگ برتر گفت: این جدول کاذب است و نمی‌شود جایگاه تیم ها را با جدول فعلی مد نظر قرار بدهیم. طبعا باید ۱۰ هفته از مسابقات بگذرد  تا تیم ها جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضورش در تراکتور مطرح و حتی عنوان شده در صورت جدایی وی باید ۲ میلیارد به پیکان غرامت بدهد ،گفت: من در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارم. یک هفته اسم تراکتور و یک هفته از مس رفسنجان بحث می شود اما من هیچ پیشنهادی ندارم و تمام تمرکزم روی پیکان است. با مطرح شدن این مسائل تمرکز مربیان آن تیم‌ها به هم می خورد و آنها هم دچار مشکل می‌شود. من امیدوارم در نیم فصل تیممان را تقویت کنیم تا جایگاه مناسبی در بالای جدول داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی