نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
۱ |
۰
مسعود شجاعی سرمربی تراکتور نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه تراکتور تصمیمی برای دائمی کردن مربیگری شجاعی در این تیم ندارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال تراکتور پس از کنار گذاشتن علیرضا منصوریان، حالا با هدایت مسعود شجاعی به کارش ادامه می‌دهد. برخی پیش بینی ها مبنی بر ادامه کار شجاعی نظیر آنچه برای مهدی رحمتی رخ داد وجود دارد و عده ای هم گمان می‌کنند که او دستیار سرمربی بعدی خواهد شد اما باشگاه تراکتور نظر دیگری دارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره این موضوع گفته است: مسعود شجاعی از نظر سنی از بسیاری بازیکنانی که در پرسپولیس و دیگر تیم ها هستند، کمتر است و باتوجه به قابلیت های فنی اش، می‌تواند هنوز بازی کند. اما باتوجه به تغییر و تحولاتی که در کادرفنی رخ داده، لاجرم تا زمان انتخاب مربی که احتمال می‌دهیم در طول هفته آینده در باشگاه مستقر باشد، آقای مسعود شجاعی تمرینات را تحت کنترل دارد و آقای علی نیکبخت (مربی سابق ماشین سازی و شهرداری تبریز) هم به این اکیپ اضافه شده و الان وضعیت وضعیت مناسبی است.

وی درباره گزینه های تراکتور عنوان کرد: چند گزینه وجود داشته؛ هم ایرانی های داخل که تیم ندارند و هم ایرانی های خارج از کشور هستند که با آن ها مذاکره می‌کنیم اما حرفه ای نیست که اسم این عزیزان برده نشود. اما به طور قطع بعد از بازی ماشین سازی مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    نصیرزاده هم ثابت کرده آدم همچین راستگو و صادقی نیس. خیلی رو حرفاش حساب نکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی