تمجید سعید الهویی از صنعت نفت: آنها شایسته پیروزی برابر استقلال بودند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که صنعت نفت آبادان در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال شایسته کسب سه امتیاز بوده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ابتدا از باشگاه صنعت نفت تشکر می‌کنیم که در یک فضای رقابتی، رفتاری دوستانه داشتند و یک زمین تمرین خوب در اختیار ما گذاشتند. صنعت نفت امسال تیم جوان و باکیفیتی نشان داده و هفته قبل هم دیدیم که مقابل استقلال در آزادی بازی را مساوی کرد، اما شایسته برد بود. در کل با توجه به از دست دادن تعداد زیادی بازیکن، نفت تیمِ باکیفیتی است.

وی در مورد غایبان تیمش برای دیدار فردا مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما یونس شاکری و رضا شربتی را برای بازی فردا در اختیار نداریم، ولی سایر بازیکنان در خدمت تیم هستند. خیلی خوشحال هستیم که فردا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که مثل تیم ما به دنبال گرفتن امتیاز به هر وسیله‌ای نیست. قطعاً‌ فردا هر دو تیم بازی زیبایی ارائه خواهند کرد و به دنبال امتیاز خواهند بود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که آیا صدرنشینی این تیم به دلیل کیفیت پایین لیگ در هفته‌های ابتدایی است، تصریح کرد: من این سؤال را باید در دو بخش جواب بدهم. نکته اول این بود که ما با نظر قلعه‌نویی پیش‌فصل را خیلی خوب شروع کردیم و بازیکنان با نظر او و با شرایط باشگاه جذب شدند و به موقع پروسه پیش‌فصل را شروع کردیم و به همین دلیل هم در شروع فصل از سایر تیم‌ها کیفیت بالاتری ارائه کردیم.

وی یادآور شد: صرفا گل خوردن و کم گل زدن تیم‌ها را نباید دلیلی بر پایین بودن کیفیت لیگ بدانیم. همانطور که در فوتبال دنیا یک مربی وجود دارد که نظرش این باشد تا بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ ببرد و یک مربی هم نظرش این است که با یک گل به پیروزی برسد. شاید بخشی از این موضوع هم به خاطر تزلزل جایگاه مربیان باشد و اکثر مربیان به دنبال این باشند که با حداقل نتیجه، تیم‌شان نتیجه بگیرد. به خاطر همین کیفیت لیگ را پایین ندانیم، بلکه کیفیت لیگ را در ایجاد موقعیت و گلزنی پایین آمده است. تیم گل‌گهر غیر از صدرنشینی در گلزنی و خلق موقعیت هم کیفیت خوبی داشته است.

 الهویی راجع به اینکه صنعت نفت در آبادان سخت امتیاز از دست می‌دهد، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالیم که دو تیمی که فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنند فردا مقابل هم بازی خواهند کرد. ما مهاجمان خوبی در تیم داریم و در بازی‌های گذشته خوب موقعیت ساخته‌ایم، به تبع شاید موقعیت هم از دست داده‌ایم، ولی همین که موقعیت ایجاد کرده‌ایم نشان می‌دهد کیفیت تیم‌مان بالاست. ما کل تیم‌مان در کارهای دفاعی شرکت می‌کند و پلن دفاعی که قلعه‌نویی طراحی کرده است، مطمئناً با توجه به نوع و سبک بازی صنعت نفت خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    هفته ی پیش اگه ناداوری نمیشد قطعا نفت استقلال رو برده بود.اما مافیا نگذاشت نفت به حقش برسه.چون اگه نفت برده بود قبل از اخراج شیشعلی فکری و بقیه ی همفکران باید اخراج میشدند واینطوری از همین اول فصل تجمع و قشون کشی پشت دره مجلس وتقاضا از وزارت خارجه و سفیر و رم و ایتالیا و معصومی نژاد و خلاصه همه تا بلکه استراماچونی یه قرار باشون بگذاره وبعد سر قرار نیاد!!!پس اینگونه بود که با یک اشاره بازی رو دراوردند که این همه مکافات راه نیفته اونم در این موقع حساسی که رقیب رفته برای قهرمانیه جام واقعی اسیا بکوریه چشم خائنین وطن فروش و عقده ای.
  • محمد IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    گل گهر قهرمان و پدیده امسال لیگ برتر
  • 6 IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    ولي سر نفت رو بريدند تا سوگلي نايب قهرمان اروم بگيره يخورده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی